Roel, super veel plezier en tot over 5 dagenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alles is ingepakt, dus klaar om m'n nest in te duiken.
Tot over een dag of vijf. Zondag weer terug..
Doei Eliza !quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel, super veel plezier en tot over 5 dagen. Ben benieuwd naar de foto's/verslagen, etc. Ennuh, guinness beer zal de komende dagen een hogere omzet gaan zien
.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Nog meer 3FM nieuws op RTV Noord !
3FM-baas moet rijbewijs inleveren na te hard rijden op A7
[..]
Ben benieuwd of Grunn nu nog kans maakt
True. [moraalriddermode]Maar ik drink normaal gesproken niet door de week [/moraalriddermode]quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wel gewoon bier. Ook wel lekker
Haha, ja preciesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Gelukkig hebben we de foto's nog
.
.
Geen slimme actie van Florent.. Naja, shit happens. Maar Grunn heeft inderdaad een druk nachtleven en Corton omschreef Grunn tijdens Noorderslag/Eurosonic als een levensgevaarlijke stad omdat er altijd wel wat te doen is (oid). R'dam is ook wel grappig, maar daar verwacht ik toch wat minder vanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], jammer dat hij die kosten van de taxi op 3fm gaat verhalen
Die plaat is goed !!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True. [moraalriddermode]Maar ik drink normaal gesproken niet door de week [/moraalriddermode]
Heb nu de![]()
13 minuten versie van Shine On You, Crazy Diamond van Pink Floyd op staan
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Nog meer 3FM nieuws op RTV Noord !
3FM-baas moet rijbewijs inleveren na te hard rijden op A7
[..]
Ben benieuwd of Grunn nu nog kans maakt
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel toch weer eens de trendsetter bij 3FM
| Forum Opties | |