hm, volgens mij zou er een collega van mij in dat programma komen (niet als schurk).quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
hej iemand met n groene jas bij Opgelicht!
laten we er niet over pratenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:41 schreef 3FMaster het volgende:
Duurde best lang ofniet? Zit even wat uit te pakken met Winrar, mn laptopje is daardoor een beetje sloooom!
vuilverbranding!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
dit kan direct naar de prullemand... of uit t raam
Ach fuck it... Ik pak me er ook nog eentje! Slapen kan ik nog lang genoegquote:
Ah, 't is er zo eentje die de stand 'normaal' op de volumeknop niet kan vinden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:50 schreef LeonH het volgende:
Shit ik hoor niks meer hier... M'n pa heeft uigevonden hoe hij liedjes in iTunes kan zetten en nu moet ik het hele repertoire aanhoren van Earth & Fire in een tyfus hard volume!!!
Denk je nou echt dat ik op hyves zit en dan ook nog eens Henk Westbroek nadoe?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dit ben jij toch? http://henkwestbroek12345.hyves.nl/
heb je laatst ergens gezegd
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik op hyves zit en dan ook nog eens Henk Westbroek nadoe?
Memories moet ook snoeihardquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:50 schreef LeonH het volgende:
Shit ik hoor niks meer hier... M'n pa heeft uigevonden hoe hij liedjes in iTunes kan zetten en nu moet ik het hele repertoire aanhoren van Earth & Fire in een tyfus hard volume!!!
inderdaad of zacht of hard!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, 't is er zo eentje die de stand 'normaal' op de volumeknop niet kan vinden?
Dit is mooiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik waan me in een pub ergens in Ierland met deze muziek.
byebyequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:04 schreef drummerdude het volgende:
Hier heb ik op gewacht, hierna ben ik echt weg!
Dit zijn geen Ierenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:05 schreef LeonH het volgende:
Wat maken die Ieren toch fantastische muziek als je dit toch allemaal hoort
DM's misschien niet, maar de muziek toch welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dit zijn geen IerenJaaaaaaaa!
Weer Dropkick Murphys!
Ah, wel een paar seconde
Dat kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
DM's misschien niet, maar de muziek toch wel
Lag dubbel om die opmerking van Jan Mulder bij DWDD vorige week tegen de rijdende rechter "Begrijp ik dat goed? U BENT ECHT RECHTER?!!"quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
zometeen De Rijdende Rechter #13: Waar achter het net gevist wordt...
super !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
zometeen De Rijdende Rechter #13: Waar achter het net gevist wordt...
Dat was de meest legendarische uitzending ooit ! die gast met zijn hengelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lag dubbel om die opmerking van Jan Mulder bij DWDD vorige week tegen de rijdende rechter "Begrijp ik dat goed? U BENT ECHT RECHTER?!!"!
Living Colorsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier niemand ervaring met led verlichting
Komt uit Slumdog Millionaire, zit lekkere muziek in die film.quote:
Die heb ik (nog?) niet gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Komt uit Slumdog Millionaire, zit lekkere muziek in die film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |