Ze is wel goedquote:
Why not, my dear?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Das heul niet de vraag nie!
Je kan ook gewoon de link gebruiken van wiki en dan heb je de originele OPquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dank u. Heb alleen wel wat emoticons toegevoegd.
Ik ben origineel door niet origineel te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de link gebruiken van wiki en dan heb je de originele OP
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben origineel door niet origineel te zijn.
Well if you find someone that is great and makes you feel special, its not he question. It just happens.quote:
Dat is beter jaquote:
True.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Well if you find someone that is great and makes you feel special, its not he question. It just happens.
Ik zag half dat jij het was, maar niet je post. Ik dacht: "Daar móet een punt staan" En inderdaad..quote:
Je leest niet wat ik zeg. Als je niet makkelijk in de omgang bent, moeilijk vrienden maakt en houdt en moeilijk contact maakt, allemaal zoals je zegt. Dan is daar toch waar het fout zit. Jij zegt nu precies hetzelfde wat ik zeg alleen zeg ik er dan bij dat je er wat aan kan doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben op zich met je eens dat mensen eerlijker naar zichzelf zouden moeten kijken.
[..]
Hiermee vind ik dat je doet alsof het de waarheid is. Het is niet voor iedereen makkelijk om vrienden te maken, vrienden te houden. Als jij een verschrikkelijk sociaal dier bent, top, maar doe niet alsof iedereen zo makkelijk in de omgang is, of in het maken van contacten. Dat staat sowieso niet in direct verband met het Fok! gebruik, of welk internet gebruik dan ook. Iedereen is anders.
Leest niet wat ik zegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik zeg. Als je niet makkelijk in de omgang bent, moeilijk vrienden maakt en houdt en moeilijk contact maakt, allemaal zoals je zegt. Dan is daar toch waar het fout zit. Jij zegt nu precies hetzelfde wat ik zeg alleen zeg ik er dan bij dat je er wat aan kan doen.
Ik ga eens kijken of ik eens wat meer dan alleen een punt kan posten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zag half dat jij het was, maar niet je post. Ik dacht: "Daar móet een punt staan" En inderdaad..
Nee joh. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
Zo lekker gegeten
heb een stukje terug gelezen maar bedacht me dat er al te veel tijd tussen zit om nog te reageren over dat relatie/(te veel) fokken/ je mening brengen als een oordeel en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |