Lid worden van een PO is zo 1850.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
K zou me toch bijna gaan aanmelden
Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement!
Die dingen zijn echt ráár.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Yuri, bij de Aldi hebben ze goedkope DropFruitduo's.
Mensen begonnen het bij mij pas raar te vinden toen ik het dropdeel opat en het fruitdeel aan een vriend gafquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ga in bad
wat is het een goeie dag vandaag
Queenquote:
Toch niet rechtstreeks uit je mond, hè?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Mensen begonnen het bij mij pas raar te vinden toen ik het dropdeel opat en het fruitdeel aan een vriend gaf
quote:
Ik ben jarenlang fan geweest van Queen. Maar zo ver ging het bij mij toch nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Queen![]()
![]()
moet opeens denken aan die keer dat we met een paar vriendinnen toegaven wie onze jeugdcrushes waren en een vriendin opbiechte dat dat freddy mercury was![]()
Ja, als zo'n spaghettiesliert, met zo'n zoen op het eind a la Lady en de Vagebondquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch niet rechtstreeks uit je mond, hè?
Nee, dat doe ik alleen met spaghettiquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch niet rechtstreeks uit je mond, hè?
Ik deed dat trouwens andersom, ik vind winegum lekkerder dan drop.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang fan geweest van Queen. Maar zo ver ging het bij mij toch niet
Trouwens..die "een vriendin"-verhalen zijn zo doorzichtig![]()
Spelen ze op Werchter?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:10 schreef MaJo het volgende:Wellicht kom je er op werchter achter
Nou, de muziek vind ik nog steeds steengoed en draai ik gewoon nog vaak. Maar vroeger verzamelde ik dan wel boeken of CD's. En dat doe ik toch niet meerquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef MaJo het volgende:
En hoezo ooit fanik blijf het voor altijd
Zij?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:10 schreef MaJo het volgende:
[..]het was echt een vriendin
maar zal niet neerzetten wie, anders slaat ze me. Wellicht kom je er op werchter achter
Tijd voor warme chocolademelkquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:16 schreef wyccie het volgende:
Zo stom, ik heb het koud.![]()
Vanmiddag op het werk was het erg warm en ik zat de hele dag binnen.
Nu ben ik thuis, mijn nieuwe fleecevest is niet te vinden en mijn fleecedeken uitgeleend.
Toepasselijke titel voor wycciequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor warme chocolademelk
Ik ga Cold Feet kijken
Alweer? of is het een serie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor warme chocolademelk
Ik ga Cold Feet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |