Ik heb de tmf yearmixen (vanaf 1995) laatst nog eens opgezocht. Dan kom je ook nog wel een paar zomerklassiekers tegen, maar dan wel die klassiekers die al lang weer vergeten warenquote:
Je kan Ivritquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Er is/staat een koe in de tuin
Live vanuit het bos waar de hondjes rondrennen als een stel kinderenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Live vanaf het terras in Delft, mét een kop koffie![]()
Whoa, jaloersquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Live vanaf het terras in Delft, mét een kop koffie![]()
Op een terrasje lerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef Nesle het volgende:
Lekker weertje mensen! Helaas geen tijd om op een terrasje te zitten, vrijdag begint mijn laatste tentamenweek...en
Doe het nou niet.....quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
K zou me toch bijna gaan aanmelden
Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement!
Niet dat ik het ooit ga kijken maar gewoon omdat het kanquote:
Na deze tentamenweek is nog ongeveer 6 weken tot aan de examens. Dan heb ik vakantie van 3 juni tot en met 1 september!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op een terrasje leren
En daarna ben je vrij, en behoorlijk lang ook toch? Heeeeeeeeeeeerlijke vakantie heb ik toen gehad
quote:
De techniek staat voor niets tegenwoordigquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Live vanuit het bos waar de hondjes rondrennen als een stel kinderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |