De main quest volgen, dan kom je vanzelf binnen. Het is overigens ook gewoon mogelijk om buiten de main quest bij de ingang te komen. Die is dan gesloten...quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe kom je er uberhaupt? Als ik die cliff volg zie ik op het compas dat raven rock er bovenop ligt, echter vind ik nergens een manier om er te komen??
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik niet meer terug Raven Rock in? Heb de bobblehead gemist
Fallout wiki heeft op alles een antwoord:quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe kom je er uberhaupt? Als ik die cliff volg zie ik op het compas dat raven rock er bovenop ligt, echter vind ik nergens een manier om er te komen??
quote:Raven Rock is the Enclave's main base of operation in 2277. It can be found in the northwestern part of the Capital Wasteland. The base itself is not accessible during freeform play; you arrive here after Finding the Garden of Eden and escape during The American Dream, and the entrance seals behind you.
Ik ben vrij in het begin van het spel compleet per ongeluk die quest in gebanjerd volgens mij. Was niet bezig met die quest, maar werd wel plotseling gevangen genomenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Fallout wiki heeft op alles een antwoord:
[..]
Ik heb die fat man nog altijd niet gevondenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:37 schreef Silv het volgende:
Damn. moest ik zon gastje killen in de underworld om een contract van zon ghoul te krijgen. Dus ik denk, hoppa, even een grenade in dr proppen. Allemaal leuk en aardig, begint iedereen een minuut later pas op me te knallen nadat ik heb gesaved. Toen mn Fat Man maar gepakt en iedereen met een mini nuke afgemaakt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:56 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb die fat man nog altijd niet gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef Silv het volgende:
[..]Oh dan heb ik toen niet goed gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik in mijn eerste playthrough ook niet gezienquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Oh dan heb ik toen niet goed gekeken
Help me even op weg. Raven Rock?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef bijdehand het volgende:
Raven Rock was een van de gaafste plaatsenAl die robots die mij hielpen!
als het goed is ben je er minstens 3 keer geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit* te laatJa. Het zijn mietjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef seetjai het volgende:
Ik heb net Shorty en Red gesaved en nou moeten ze terug naar Big Town.
Alleen als ik wapens aan ze geven dan gebruiken ze het totaal niet, terwijl ze het toch wel hebben![]()
Enig idee hoe dat kan ?
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2009 16:52:18 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef Silv het volgende:
Moh, evergreen mills oid is ook wel een grappig plekje.Binnenin is het ook bizar groot gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Laat ik je heel snel uit je droom halen: de main-quest is het minst leuke deel van het hele spel. Slecht verhaal, slecht uitgewerkt, saai en repetitief. De side-quests en het exploren maken deze game uniek en een pareltje. Ik zou je daarom ook aanraden om die 'vage sidequests' te gaan spelen. Beginnend met de Wasteland Survival Guide-quest die op te halen is bij Moira in Megaton (die 'andere' stad, waar je het over hebt). Ze is te vinden in Craterside Supply, een winkeltje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef ScarFace- het volgende:
Hm.
Ik ben nog vrij in het begin, 3 uur speeltijd.
Ben na uit vault 101 gegaan te zijn nu in zo`n andere stad.
De missies e.d zijn niet echt duidelijk ik heb ook geen zin me te verdiepen in vage sidequests maarja.
De main quest is wel belangrijkik heb met zo`n gast gesproken en moet nu op zoek naar een radio zender.
Waar kan ik die vinden, hoe zit dat![]()
Daar zou mn vader zijn bij die radio zender.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:21 schreef bijdehand het volgende:
Ben maar weer opnieuw begonnen met een personage dat Fred heet
Ik ga voor Henk.quote:
Waar, ik vind het echte verhaal ook maar zozo nu, je loopt de hele tijd achter je vader aan en als je daar ben issie gelijk weer wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Laat ik je heel snel uit je droom halen: de main-quest is het minst leuke deel van het hele spel. Slecht verhaal, slecht uitgewerkt, saai en repetitief. De side-quests en het exploren maken deze game uniek en een pareltje. Ik zou je daarom ook aanraden om die 'vage sidequests' te gaan spelen. Beginnend met de Wasteland Survival Guide-quest die op te halen is bij Moira in Megaton (die 'andere' stad, waar je het over hebt). Ze is te vinden in Craterside Supply, een winkeltje.
Followers kunnen best leuk zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waar, ik vind het echte verhaal ook maar zozo nu, je loopt de hele tijd achter je vader aan en als je daar ben issie gelijk weer weg
Vandaag "The Replicated Man" gedaan, wel vet dat je zoveel keuzes hebt wat te doen na een tijdjeEn dat ik nog een extra clue vond toen ik weer eventjes met een andere side-quest bezig was.
Ik heb nu hopelijk genoeg slechte karma opgebouwd () zodat Jericho met gaat helpen met m'n questen, of is dat niet echt te moeite waard?
Als ik duitser was zou ik echt al mijn spelen importerenquote:In the German version, which is free of all blood and physical sundering, there is no change in the battle and death animations.
Dat doen ze dan ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:55 schreef Agiath het volgende:
Trouwens wat ik nu lees op die wiki
[..]
Als ik duitser was zou ik echt al mijn spelen importeren
Kazuo Kiriyamaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |