voor het geld heb ik het niet gedaan. Meer om de perk op te proberen. Die char was al een aan een geraapt zooitje. Bij me volgende char kies ik ook niet weer. Het is wel handig als je evil wordt.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:37 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ja, maar je vindt tegen die tijd dat je die perk hebt unlocked genoeg dingen die je kan verkopen. Dus je kan beter een andere perk kiezen.
Ik heb zoveel vingers liggen dat ik in een klap good kan worden ipv zeer evilquote:Op maandag 23 maart 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
voor het geld heb ik het niet gedaan. Meer om de perk op te proberen. Die char was al een aan een geraapt zooitje. Bij me volgende char kies ik ook niet weer. Het is wel handig als je evil wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik zit dik vast in de main quest nuVorige keer dacht ik ook dat ik alles had gehad maar waren er in die sub basement oid nog allemaal lui. Je hebt vast een deur gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No resentment ever evened out a weaker hand
Ook de sub-basement is leeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef Silv het volgende:
[..]
Vorige keer dacht ik ook dat ik alles had gehad maar waren er in die sub basement oid nog allemaal lui. Je hebt vast een deur gemist
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik zit dik vast in de main quest nuMet een afstandschot in VATS afknallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Met een afstandschot in VATS afknallen?
Check ff de Fallout wiki en zoek de missie op (zoek ff op die zoektermen met Google). Daar staan alle verhaallijnen, looting maar ook bugs in. Misschien is het een bug en staat daar wat je er aan kunt doen. Het is echt heel uitgebreid en met dit soort dingen keek ik vaak die Wiki even na. Echt een geweldige pagina!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dr zit kogelvrije glasplaat tussen
Daarom vraag ik jullie juist. In de Wiki staat dat je dan vast zitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Check ff de Fallout wiki en zoek de missie op (zoek ff op die zoektermen met Google). Daar staan alle verhaallijnen, looting maar ook bugs in. Misschien is het een bug en staat daar wat je er aan kunt doen. Het is echt heel uitgebreid en met dit soort dingen keek ik vaak die Wiki even na. Echt een geweldige pagina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 12:44:38 ]
Dit staat ook bij een van de loading screen tips. Ik heb het wel eens gehad dat ik met een granaat een deathclaw oid damage deed, maar daar dichtbij stond ook een outcast gozertje, die ook geraakt werd. Nadat de deathclaw dood was kwam hij op mij afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:15 schreef Lyzio het volgende:
Zojuist stuitte ik op een groepje Raiders. Vanzelfsprekend ga ik het gevecht aan, bikkel als ik ben. Er stond alleen iemand tussen met een Missile Launcher. Nouja, geen probleem eigenlijk. Ware het niet dat ik mijn Stimpacks thuis vergeten was![]()
Wegrennen had geen nut, ze schoten toch wel op me. Ik heb toen mijn wapen weggestopt (unequip) en wonder boven wonder hielden ze op met schietenIemand dit ook al eens meegemaakt?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Daarom vraag ik jullie juist. In de Wiki staat dat je dan vast zitAls je een pc hebt moet je in de console tcl of /tcl invoeren (weet niet meer welke) dan kun je als het goed is door alles heen zweven, dan ga je naar binnen bij die rotunda en schiet je die enclave neer. En als je een Xbox hebt dan ben je de sjaak. Want dan moet je waarschijnlijk overnieuw beginnen mocht je verder willen met de Main Quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit een enkele bug gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:53 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Nop, XboxEn ja, dan ben ik de sjaak
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een enkele bug gehadEn dat in al vier playthroughs.
Is ook wel zo. Bij volgende playthroughs level je wel aanzienlijk rapper, omdat je weet hoe en watquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:28 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog steeds met me 1e bezig. Juist nu vind ik het leuk dat je lekker kan verkennen zonder bang te zijn om een sterke mutant tegen te komen die je niet dood kan krijgen ofzo.
En je weet nog sommige speciale wapens te vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is ook wel zo. Bij volgende playthroughs level je wel aanzienlijk rapper, omdat je weet hoe en watDat is ook leuk.
Ik niet, maar volgens games.fok.nl is ie offline gehaald omdat er zoveel bugs inzittenquote:
Goede verklaring in de reacties...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Ik niet, maar volgens games.fok.nl is ie offline gehaald omdat er zoveel bugs inzitten
quote:Dit is een straf van god omdat de DLC niet voor de PS3 uitgebracht word!
God heeft Fallout 3 zelf gemaakt en het was een keuze om het niet op de PS3 te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede verklaring in de reacties...
[..]
Ja. Dat het onzin is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik begin maar overnieuw. Ik hoorde van iemand dat het slim was om alle punten in intelligence te stoppen of zo? Weet iemand hier meer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |