abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2009 @ 19:06:26 #181
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_67333189
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:37 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Ja, maar je vindt tegen die tijd dat je die perk hebt unlocked genoeg dingen die je kan verkopen. Dus je kan beter een andere perk kiezen.
voor het geld heb ik het niet gedaan. Meer om de perk op te proberen. Die char was al een aan een geraapt zooitje. Bij me volgende char kies ik ook niet weer. Het is wel handig als je evil wordt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_67333871
Ik probeerde Susan Lancaster te enslaven, maar daarna keerde alle mensen tegen mij.
Gebeurde ook al in Rivet City..

Moet ik de rest ff neerknallen of gewoon snel weggaan uit Tenpenny tower?
Als er ook een mogelijkheid om het te voorkomen, graag
pi_67334365
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

voor het geld heb ik het niet gedaan. Meer om de perk op te proberen. Die char was al een aan een geraapt zooitje. Bij me volgende char kies ik ook niet weer. Het is wel handig als je evil wordt.
Ik heb zoveel vingers liggen dat ik in een klap good kan worden ipv zeer evil
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 23 maart 2009 @ 20:24:07 #184
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67335975
Ik heb die perk ook pas gekozen Moet nog even uitzoeken waar ik ze in moet leveren aangezien ik deze perk in mijn eerste (en trouwens ook tweede) niet had.

Edit: Heb een note in m'n Pip-Boy staan, dus never mind.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:15:59 #185
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67353019
Zojuist stuitte ik op een groepje Raiders. Vanzelfsprekend ga ik het gevecht aan, bikkel als ik ben. Er stond alleen iemand tussen met een Missile Launcher. Nouja, geen probleem eigenlijk. Ware het niet dat ik mijn Stimpacks thuis vergeten was

Wegrennen had geen nut, ze schoten toch wel op me. Ik heb toen mijn wapen weggestopt (unequip) en wonder boven wonder hielden ze op met schieten Iemand dit ook al eens meegemaakt?
- james 'jimmy' dean
pi_67353076
Ik zit dik vast in de main quest nu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67353280
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige keer dacht ik ook dat ik alles had gehad maar waren er in die sub basement oid nog allemaal lui. Je hebt vast een deur gemist
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_67353299
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef Silv het volgende:

[..]

Vorige keer dacht ik ook dat ik alles had gehad maar waren er in die sub basement oid nog allemaal lui. Je hebt vast een deur gemist
Ook de sub-basement is leeg.
pi_67353430
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
SPOILER
Met een afstandschot in VATS afknallen?
Dus...
pi_67353458
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Met een afstandschot in VATS afknallen?

Dr zit kogelvrije glasplaat tussen
pi_67353658
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Dr zit kogelvrije glasplaat tussen
Check ff de Fallout wiki en zoek de missie op (zoek ff op die zoektermen met Google). Daar staan alle verhaallijnen, looting maar ook bugs in. Misschien is het een bug en staat daar wat je er aan kunt doen. Het is echt heel uitgebreid en met dit soort dingen keek ik vaak die Wiki even na. Echt een geweldige pagina!
Dus...
pi_67353697
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Check ff de Fallout wiki en zoek de missie op (zoek ff op die zoektermen met Google). Daar staan alle verhaallijnen, looting maar ook bugs in. Misschien is het een bug en staat daar wat je er aan kunt doen. Het is echt heel uitgebreid en met dit soort dingen keek ik vaak die Wiki even na. Echt een geweldige pagina!
Daarom vraag ik jullie juist. In de Wiki staat dat je dan vast zit
SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 12:44:38 ]
pi_67354171
Hmm dan vrees ik dat je een probleem hebt. Heb je nog een recente savegame van net ervoor? Wel vaag dat een bug je hele mainquest kan stoppen.
Dus...
pi_67354351
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:15 schreef Lyzio het volgende:
Zojuist stuitte ik op een groepje Raiders. Vanzelfsprekend ga ik het gevecht aan, bikkel als ik ben. Er stond alleen iemand tussen met een Missile Launcher. Nouja, geen probleem eigenlijk. Ware het niet dat ik mijn Stimpacks thuis vergeten was

Wegrennen had geen nut, ze schoten toch wel op me. Ik heb toen mijn wapen weggestopt (unequip) en wonder boven wonder hielden ze op met schieten Iemand dit ook al eens meegemaakt?
Dit staat ook bij een van de loading screen tips. Ik heb het wel eens gehad dat ik met een granaat een deathclaw oid damage deed, maar daar dichtbij stond ook een outcast gozertje, die ook geraakt werd. Nadat de deathclaw dood was kwam hij op mij af wapen weg, en niet meer hostile.

Is ook de enige keer dat ik dat ooit gebruikt heb.
Doe eens niet.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:13:55 #195
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_67354758
Is The Pit er eigenlijk al?
Zou toch vandaag uitkomen?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:19:21 #196
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67354969
Waar blijft The Pitt?
- james 'jimmy' dean
pi_67355357
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Daarom vraag ik jullie juist. In de Wiki staat dat je dan vast zit
SPOILER
Als je een pc hebt moet je in de console tcl of /tcl invoeren (weet niet meer welke) dan kun je als het goed is door alles heen zweven, dan ga je naar binnen bij die rotunda en schiet je die enclave neer. En als je een Xbox hebt dan ben je de sjaak. Want dan moet je waarschijnlijk overnieuw beginnen mocht je verder willen met de Main Quest.
pi_67356275
Nop, Xbox En ja, dan ben ik de sjaak
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:07:15 #199
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67356758
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:53 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Nop, Xbox En ja, dan ben ik de sjaak
Ik heb nog nooit een enkele bug gehad En dat in al vier playthroughs.
- james 'jimmy' dean
pi_67357492
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:07 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een enkele bug gehad En dat in al vier playthroughs.

Ik ben nog steeds met me 1e bezig. Juist nu vind ik het leuk dat je lekker kan verkennen zonder bang te zijn om een sterke mutant tegen te komen die je niet dood kan krijgen ofzo.
pi_67358321
Net The Terrible Shotgun gevonden, wel hendig ding
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:22:43 #202
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67359221
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:28 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds met me 1e bezig. Juist nu vind ik het leuk dat je lekker kan verkennen zonder bang te zijn om een sterke mutant tegen te komen die je niet dood kan krijgen ofzo.
Is ook wel zo. Bij volgende playthroughs level je wel aanzienlijk rapper, omdat je weet hoe en wat Dat is ook leuk.
- james 'jimmy' dean
pi_67361255
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Is ook wel zo. Bij volgende playthroughs level je wel aanzienlijk rapper, omdat je weet hoe en wat Dat is ook leuk.
En je weet nog sommige speciale wapens te vinden
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67365542
Wie heeft The Pitt al?
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_67365682
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:32 schreef lennartb.nl het volgende:
Wie heeft The Pitt al?
Ik niet, maar volgens games.fok.nl is ie offline gehaald omdat er zoveel bugs inzitten
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:39:29 #206
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_67365720
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Ik niet, maar volgens games.fok.nl is ie offline gehaald omdat er zoveel bugs inzitten
Goede verklaring in de reacties...
quote:
Dit is een straf van god omdat de DLC niet voor de PS3 uitgebracht word!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_67366507
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Goede verklaring in de reacties...
[..]
God heeft Fallout 3 zelf gemaakt en het was een keuze om het niet op de PS3 te doen

En hij maakt wel vaker bugs, zie http://forum.fok.nl/user/history/77727
pi_67367836
Ik begin maar overnieuw. Ik hoorde van iemand dat het slim was om alle punten in intelligence te stoppen of zo? Weet iemand hier meer van?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:02:18 #209
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67368545
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik begin maar overnieuw. Ik hoorde van iemand dat het slim was om alle punten in intelligence te stoppen of zo? Weet iemand hier meer van?
Ja. Dat het onzin is.
- james 'jimmy' dean
pi_67369324
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:02 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ja. Dat het onzin is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: