Hoeveel heb je op je Energy Weapons staan? Anders heeft zo'n gun echt totaal geen nut.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef Agiath het volgende:
Nou ik heb die sleutel nu wel gevonden lag vlakbijdus kan nu wel verder. ff aankijken wat te nog wordt, kheb nu wel een laser gun
Wel 20 points ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel heb je op je Energy Weapons staan? Anders heeft zo'n gun echt totaal geen nut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen wij op de X360 dus nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:16 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Jezus die MIRV![]()
Ik kon het niet laten even wat mini nukes voor dat wapen te cheaten (!) Tweede keer dat ik een munitie cheat heb gedaan, best slecht eigenlijk. Maar dit wapen is zo tof, die moest goed getest worden.
Ja idd, ik bedoel waar vindt je nou zoveel mini nukes, je hebt er 8 nodig voor 1 schot!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat kunnen wij op de X360 dus nietSoms is het niet kunnen cheaten best dom.
En ga ze maar eens betalenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:24 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ja idd, ik bedoel waar vindt je nou zoveel mini nukes, je hebt er 8 nodig voor 1 schot!
aangezien er maar 71 mini nukes zijn ben je ook nog eens na 9 schoten snel klaar zonder te cheaten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:24 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ja idd, ik bedoel waar vindt je nou zoveel mini nukes, je hebt er 8 nodig voor 1 schot!
Ik heb er 1000quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
aangezien er maar 71 mini nukes zijn ben je ook nog eens na 9 schoten snel klaar zonder te cheaten.
Ook dat nog eens ja. Dus die Expermental M.I.R.V is gewoon voor de 'heb' voor eenvoudige X360 bezitters. Zonde...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
aangezien er maar 71 mini nukes zijn ben je ook nog eens na 9 schoten snel klaar zonder te cheaten.
ff vraag tussendoor..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
@ RoK Als je lvl 20 bent kan je explorer perk kiezen, ik raad je aan die te kiezen. Dan komen alle locaties in je pip-boy te staan.
Zonder expansies 20quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:54 schreef seetjai het volgende:
[..]
ff vraag tussendoor..
Hoeveel lvls zit er in dit spel
Ook met expansies hoorquote:
Is ook schier onmogelijk zonder de Explorer-perk of een map.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:09 schreef seetjai het volgende:
Hmm.. nog 1 lvl te gaan dus, maar nog veel plekken (nog) niet ontdekt
Ik heb niet voor niks die guide gekochtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ik heb er 1000![]()
@ RoK Als je lvl 20 bent kan je explorer perk kiezen, ik raad je aan die te kiezen. Dan komen alle locaties in je pip-boy te staan.
Echt heeel zonde, je moet altijd GRS doen, zoveeel meer waar dan explorer, als je zo graag wil exploren, kan je ook gewoon naar alle lege plekjes op de map gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:45 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Vandaag lvl 20 geworden. Heb nu explorer perk gekozen, kan ik weer lekker verder met verkennen.
.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt heeel zonde, je moet altijd GRS doen, zoveeel meer waar dan explorer, als je zo graag wil exploren, kan je ook gewoon naar alle lege plekjes op de map gaan
Daarom ja, als je dingen wil vinden kan je toch gewoon naar lege plekken gaanquote:Op zondag 22 maart 2009 10:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Die is niet slecht nee
Dan loop ik zelf wel wat rond te banjeren om dingen te vinden
Bij mij voegde de explorer-perk maar 8 onbekende locaties toequote:Op zondag 22 maart 2009 10:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Die is niet slecht nee
Dan loop ik zelf wel wat rond te banjeren om dingen te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |