Kan wel zijn dat je nog ergens een quest tegenkomt waarvoor je met iemand uit rivet city mee moet praten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
IK heb even een vraagje, ik heb voor het stadje Rivet City al de quests gedaan met die android etc. Er zijn volgens mij geen quests meer over voor dat stadje. Nu wil ik iedereen vermoorden, heeft dat nog consequenties? En ik kan sommige karakters niet vermoorden zoals die hoofd-bewaker. Hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]Dan staat je nog een moddervette quest te wachten. Althans dat vond ik. Was overigens ook de enige quest uit de main die me kon bekoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Heb hem ook al tijdje terug uitgespeeld en ben nu bezig met alle quests uit te spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef Young_David het volgende:
Zo, net uitgespeeld
Wel voor de laatste quest even gesaved want er staan nogal wat side-quests open
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan staat je nog een moddervette quest te wachten. Althans dat vond ik. Was overigens ook de enige quest uit de main die me kon bekoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]Zo moet je 'm ook niet spelen! Da's zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ik wil good karmaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zo moet je 'm ook niet spelen! Da's zonde
Die krijg je toch wel. Ga nu maar snel bad karma halenquote:
Ik heb er wel een paar voor jequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:12 schreef DeeCruise het volgende:
Iemand nog locaties in de aanbieding waar "aparte" wapens te vinden zijn? Denk hierbij aan de knee-capper, plasma rifle van de cyborg,lincoln's repeater, de vele varianten op sniper rifles en de vengeance? (deze heb ik overigens al)
Thanks... Sydneys ultra en de victory rifle had ik al. Ga zometeen die andere eens opzoeken. Mijn favorietje in moeilijke plekjes blijft toch wel de vengeance. Daarvan worden deathclaws schoothondjesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar voor je
Blackhawk
Een modified .44 Scoped Magnum. Deze krijg je als je succesvol de quest Agatha's Song gedaan hebt. Erg mooi dingetje
Sydney's 10mm 'Ultra' SMG
Een modified 10mm Submachine Gun. Je kunt 'm krijgen door haar een holotape van d'r vader te brengen. Deze kun je vinden in het Statesman Hotel, het ligt op een bed ergens op de derde verdieping. Sydney vind je overigens tijdens de quest Stealing Independence. Verkrijgbaar in Rivet City.
Ol' Painless
Een modified .32 Hunting Rifle. Deze kan op vele manieren verkregen worden, maar verreweg de makkelijkste is om naar The Republic of Dave te gaan en Dave te pickpocketten. Er zijn meerdere manieren, maar die weet ik op 't moment even niet meer.
Victory Rifle
Een modified Sniper Rifle. Deze ligt in een kluis in de Sniper Shack. Dat ligt ten westen van Rockbreaker's Last Gas. Je moet wel een lockpick-skill van 100 hebben.
The Terrible Shotgun
Een modified Combat Shotgun. En deze is gewoon vetSmiling Jack heeft 'm. Je kunt 'm vinden in de grot bij Evergreen Mills. Daar runt hij een soort van winkeltje. Daar waar ook trouwens een Behemoth zit opgesloten, mocht je een achievement-hunter zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef Agiath het volgende:
Ik ben echt slecht in dit spel ofzo, ik zit alweer vastEr is een perc die je kunt krijgen vanaf een bepaald level, dat je gesloopte sloten weer kunt gebruiken.. Is wel pas laterop in de game (vanaf level 15 o.i.d.) maar op die manier kun je alsnog dat slot openen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Sydneyquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
Om maar even dit hele topic op de ultieme nerd-tour te gooien. Wat vinden jullie de mooiste vrouwelijke NPC in Fallout 3?
Ja leuk, dus nu moet ik maar beestjes af gaan knallen tot ik level 15 ben? Of een savegame laden van een uur geleden? Kutspelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Er is een perc die je kunt krijgen vanaf een bepaald level, dat je gesloopte sloten weer kunt gebruiken.. Is wel pas laterop in de game (vanaf level 15 o.i.d.) maar op die manier kun je alsnog dat slot openen...
Hoezo zwaar overtrokken reactie.. Zullen vast wel andere mogelijkheden zijn om daar doorheen te komen, alleen lukte het mij wel om door die gate te komen dus ben ik niet bekend ermee..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja leuk, dus nu moet ik maar beestjes af gaan knallen tot ik level 15 ben? Kutspel
Ik vind het gewoon raar dat dat spel je zo laat gissen naar wat je moet doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoezo zwaar overtrokken reactie.. Zullen vast wel andere mogelijkheden zijn om daar doorheen te komen, alleen lukte het mij wel om door die gate te komen dus ben ik niet bekend ermee..
Dat vind ik nou juist het mooie aan deze games. Oblivion heb ik ook de nodige weken in gestoken...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat dat spel je zo laat gissen naar wat je moet doenMisschien ben ik lineare gameplay gewend, maar dit is wel het extreme uiterste zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |