En dan de Expirimental M.I.R.V. halen. Heeft iemand die al, op mij na dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Sniper Rifle ----> Sneak mode ---> Head Shot ---> Mini Nukes
Die giant ant queens zijn lame. Ging er gewoon rondjes omheen lopen en blijven slaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:52 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Zo gisteren voor het eerst een giant ant queen tegen gekomen. Ik druk vechten, zijn mijn stimpacks op. Ik rennen en rennen, kreeg hem nog maar net doodt. Toen wou ik vluchten naar buiten kom ik nog tientallen ant soldiers tegen. Ik raggen met me shiskebab. Kom ik eindelijk buiten met nog 6 streepjes health. Wil ik fastravellen, kon het niet vanwege enemy, ik draai me om deathclaw!
Een watquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan de Expirimental M.I.R.V. halen. Heeft iemand die al, op mij na dan?
Multiple saves...quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:52 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Zo gisteren voor het eerst een giant ant queen tegen gekomen. Ik druk vechten, zijn mijn stimpacks op. Ik rennen en rennen, kreeg hem nog maar net doodt. Toen wou ik vluchten naar buiten kom ik nog tientallen ant soldiers tegen. Ik raggen met me shiskebab. Kom ik eindelijk buiten met nog 6 streepjes health. Wil ik fastravellen, kon het niet vanwege enemy, ik draai me om deathclaw!
Je moet die Keller-tapes verzamelen. 5 stuks. Dan krijg je een code en locatie naar een bunker. Daar ligt de Expirimental M.I.R.V.quote:
Ziekquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet die Keller-tapes verzamelen. 5 stuks. Dan krijg je een code en locatie naar een bunker. Daar ligt de Expirimental M.I.R.V.Fatman die 8 mini-nukes afschiet
Deur is locked, (100 skill nodig iig) maar ik heb sowieso 'geen toegang' daar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zij is van de Craterside supply, de winkel in Megaton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Vergis je je niet met de armory?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:18 schreef seetjai het volgende:
[..]
Deur is locked, (100 skill nodig iig) maar ik heb sowieso 'geen toegang' daar.
Dan komen al die mensen op mij af
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef Agiath het volgende:
Oke ik heb het spel nou enkele uren gespeeld maar ik zit een beetje vast heb ik het gevoel.Kan je een beetje engels? Kijk dan hier eens rond, dat zal (beloofd!) al je problemen oplossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Het speelt zich af op een heel andere plek dan 1 en 2, dus alle steden zijn nieuw.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef Sloggi het volgende:
Komen er ook nog steden terug uit de vorige delen, of zijn ze allemaal nieuw?
Dan is het avond. Wachten tot het 8 uur is, en de shop zal open zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:18 schreef seetjai het volgende:
[..]
Deur is locked, (100 skill nodig iig) maar ik heb sowieso 'geen toegang' daar.
Dan komen al die mensen op mij af
hmmm, enige wat ik me kan bedenken is dat je misschien niet met Dr. Li aan het praten bent, maar per ongeluk met die andere? Lijkt me sterk opzich, maar kan echt niks anders bedenken....nooit gehad dat het niet werkte.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik zit vast in de main quest?
Ik zit in de quest 'Scientific Pursuits'...mn quest is 'Talk to Doctor Li about Dad and Project Purity'...maar als ik met dat mens praat, krijg ik maar 2 opties:
-What kind of place is this Rivet City?
-I should go
Wat kan ik hier in godsnaam aan doen
Tuurlijk heb je talloze walktroughs, maar het leek me nou eens leuk dit spel helemaal zelf te ontdekken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan je een beetje engels? Kijk dan hier eens rond, dat zal (beloofd!) al je problemen oplossen
Voor zover ik weet niet echt steden, wel personages en andere shitquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef Sloggi het volgende:
Komen er ook nog steden terug uit de vorige delen, of zijn ze allemaal nieuw?
Vind die site niet echt een walktough, meer een wikipedia, daarom dat het ook de fallout wiki heetquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je talloze walktroughs, maar het leek me nou eens leuk dit spel helemaal zelf te ontdekken.
Maarja moet noodgedwongen daar maar eens kijken dus
Geloof me, ik praat met Dr. :Li. Ik heb plaatjes opgezocht, just to be surequote:Op donderdag 19 maart 2009 23:35 schreef Necrodeath het volgende:
hmmm, enige wat ik me kan bedenken is dat je misschien niet met Dr. Li aan het praten bent, maar per ongeluk met die andere? Lijkt me sterk opzich, maar kan echt niks anders bedenken....nooit gehad dat het niet werkte.
Mocht het sowieso niet gaan, dan kun je wel een stuk skippen in de mainquest...
Mja, het leek me ook onwaarschijnlijk hoor, dat je met de verkeerde stond te praten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Geloof me, ik praat met Dr. :Li. Ik heb plaatjes opgezocht, just to be sure
Heb het uiteindelijk opgelost. Via een fallout wiki een shortcut in de quest gevonden, waardoor ik haar niet nodig had
Hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:04 schreef seetjai het volgende:
Waar kan ik dat schema halen/kopen van een dartgun ?
Wordt zo best lastig tegen die deathclaws
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:37 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mja, het leek me ook onwaarschijnlijk hoor, dat je met de verkeerde stond te praten.
Waar ben je nu dan in de mainquest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Stealing Independence mis je dan sowieso.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
IK heb even een vraagje, ik heb voor het stadje Rivet City al de quests gedaan met die android etc. Er zijn volgens mij geen quests meer over voor dat stadje. Nu wil ik iedereen vermoorden, heeft dat nog consequenties? En ik kan sommige karakters niet vermoorden zoals die hoofd-bewaker. Hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:37 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mja, het leek me ook onwaarschijnlijk hoor, dat je met de verkeerde stond te praten.
Waar ben je nu dan in de mainquest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |