ten noordoosten van Corvega Factory en ten zuiden van Canterbury Commons.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef seetjai het volgende:
Iedereen heeft het over Vault 108 ?
Waar is dat ongeveer..
Laat 's een screen zien
Hij zit ergens in een steeg. Je moet op het geluid afgaan, maar je ziet 'm niet!!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Vault 108. Wie kwam op dat idee omdat 's nachts te doen zonder licht en het geluid heel hard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb ik iets gemist en is er daar verder nog iets te halen?Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef RoK het volgende:
Net in 106 geweest, maar daar viel niet veel te beleven, behalveEr is niets te doen, helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb ik iets gemist en is er daar verder nog iets te halen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef RoK het volgende:
Net in 106 geweest, maar daar viel niet veel te beleven, behalveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb ik iets gemist en is er daar verder nog iets te halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
Net Vault 108 gespeeld, alleen wat ik tegenkom is een paar mole rats en Gary'squote:Op woensdag 18 maart 2009 07:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral Vault 108 is een aanrader om 's nachts te spelen, en dan het liefst met zo weinig mogelijk licht aan en het geluid op een behoorlijk volume.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:28 schreef seetjai het volgende:
[..]
Net Vault 108 gespeeld, alleen wat ik tegenkom is een paar mole rats en Gary's![]()
Alles langsgegaan, maar kom uiteindelijk terug bij de Mainentrance
Verder niks bijzonders.. of mis ik iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door AirwiN op 19-03-2009 11:05:55 ]I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hij zit in het middelste huis ongeveer op de eerste verdieping, je kunt hem zien vanuit de steeg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij zit ergens in een steeg. Je moet op het geluid afgaan, maar je ziet 'm niet!!
Ja, maar dan is 't te laatquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:03 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Hij zit in het middelste huis ongeveer op de eerste verdieping, je kunt hem zien vanuit de steeg.
Moira als ghoulquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
Om maar even dit hele topic op de ultieme nerd-tour te gooien. Wat vinden jullie de mooiste vrouwelijke NPC in Fallout 3?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Zij is van de Craterside supply, de winkel in Megaton.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:22 schreef seetjai het volgende:
Ove Moira gesproken.. ik heb nog een (side)quest staan, dat ik terug moet keren naar Moira.
Als het goed is zit ze in Megaton, maar kan d'r niet vinden
Ze staat toch niet buiten he ?
Ik heb eik geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |