De 1e en 2e wel dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben de 3e screen uit de op nog nooit tegen gekomen btw![]()
Goeiequote:
Je bedoelt het plaatje met die Feral ghoul die op je af komt? Lijkt mij gewoon een standaard indoor locatie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goeie![]()
Correctie:
Ik heb geen idee waar de 3e screen zich bevind
Nee echt? Ik bedoel gewoon dat ik nog nooit een Feral Ghoul ben tegen gekomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:21 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Je bedoelt het plaatje met die Feral ghoul die op je af komt? Lijkt mij gewoon een standaard indoor locatie.
Ik zou ook niet weten in welk gebouw enzo, maar de meeste vaults en gebouwen lijken erg op elkaar van binnen.
hoe krijg je dat voor elkaar:D in het historisch museum stikt het van de feral ghaul's. Verder kom je ze bijna overal wel tegen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee echt? Ik bedoel gewoon dat ik nog nooit een Feral Ghoul ben tegen gekomen
Dan moet je even een tripje door de sewers gaan maken (gedeelte boven Rivet City). Of de Tenpenny quest afronden, bij een bepaalde afloop van die quest zie je er ineens redelijk veelquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee echt? Ik bedoel gewoon dat ik nog nooit een Feral Ghoul ben tegen gekomen
AirwiN, maar dat was vanochtend, dus je kan het nog niet geprobeerd hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Vault 108. Wie kwam op dat idee omdat 's nachts te doen zonder licht en het geluid heel hard?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Vault 108. Wie kwam op dat idee omdat 's nachts te doen zonder licht en het geluid heel hard?
zo heb ik hem anders ook gespeeldquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Wat maakt een Vault nu vervelender dan welk willekeurig gebouw dan ook?quote:
Loop naar 'm toequote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef Silv het volgende:
Zit nu in een ghetto vlakbij Reilly's Rangers waar een kerel met een luidspreker oid zit te praten. waar is die gast?
Weet ik niet. Geeft me een beklemmend gevoel zo'n lege Vault.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat maakt een Vault nu vervelender dan welk willekeurig gebouw dan ook?
Dat vind ik juist zo mooiquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weet ik niet. Geeft me een beklemmend gevoel zo'n lege Vault.
Als je de mainquest doet moet je naar 2 toe, en als je in de citadel kan staat er op een computer wel waar ze allemaal zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:34 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik ben nog in geen enkele vault geweest. Vind je die automatisch een keer, of zijn die dingen moeilijk te vinden?
Mja ik kom de Citadel nog niet binnen, ben bizar weinig bezig met de mainquestquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je de mainquest doet moet je naar 2 toe, en als je in de citadel kan staat er op een computer wel waar ze allemaal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |