Kan wel zijn dat je nog ergens een quest tegenkomt waarvoor je met iemand uit rivet city mee moet praten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
IK heb even een vraagje, ik heb voor het stadje Rivet City al de quests gedaan met die android etc. Er zijn volgens mij geen quests meer over voor dat stadje. Nu wil ik iedereen vermoorden, heeft dat nog consequenties? En ik kan sommige karakters niet vermoorden zoals die hoofd-bewaker. Hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]Dan staat je nog een moddervette quest te wachten. Althans dat vond ik. Was overigens ook de enige quest uit de main die me kon bekoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Heb hem ook al tijdje terug uitgespeeld en ben nu bezig met alle quests uit te spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef Young_David het volgende:
Zo, net uitgespeeld
Wel voor de laatste quest even gesaved want er staan nogal wat side-quests open
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan staat je nog een moddervette quest te wachten. Althans dat vond ik. Was overigens ook de enige quest uit de main die me kon bekoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]Zo moet je 'm ook niet spelen! Da's zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ik wil good karmaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zo moet je 'm ook niet spelen! Da's zonde
Die krijg je toch wel. Ga nu maar snel bad karma halenquote:
Ik heb er wel een paar voor jequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:12 schreef DeeCruise het volgende:
Iemand nog locaties in de aanbieding waar "aparte" wapens te vinden zijn? Denk hierbij aan de knee-capper, plasma rifle van de cyborg,lincoln's repeater, de vele varianten op sniper rifles en de vengeance? (deze heb ik overigens al)
Thanks... Sydneys ultra en de victory rifle had ik al. Ga zometeen die andere eens opzoeken. Mijn favorietje in moeilijke plekjes blijft toch wel de vengeance. Daarvan worden deathclaws schoothondjesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar voor je
Blackhawk
Een modified .44 Scoped Magnum. Deze krijg je als je succesvol de quest Agatha's Song gedaan hebt. Erg mooi dingetje
Sydney's 10mm 'Ultra' SMG
Een modified 10mm Submachine Gun. Je kunt 'm krijgen door haar een holotape van d'r vader te brengen. Deze kun je vinden in het Statesman Hotel, het ligt op een bed ergens op de derde verdieping. Sydney vind je overigens tijdens de quest Stealing Independence. Verkrijgbaar in Rivet City.
Ol' Painless
Een modified .32 Hunting Rifle. Deze kan op vele manieren verkregen worden, maar verreweg de makkelijkste is om naar The Republic of Dave te gaan en Dave te pickpocketten. Er zijn meerdere manieren, maar die weet ik op 't moment even niet meer.
Victory Rifle
Een modified Sniper Rifle. Deze ligt in een kluis in de Sniper Shack. Dat ligt ten westen van Rockbreaker's Last Gas. Je moet wel een lockpick-skill van 100 hebben.
The Terrible Shotgun
Een modified Combat Shotgun. En deze is gewoon vetSmiling Jack heeft 'm. Je kunt 'm vinden in de grot bij Evergreen Mills. Daar runt hij een soort van winkeltje. Daar waar ook trouwens een Behemoth zit opgesloten, mocht je een achievement-hunter zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef Agiath het volgende:
Ik ben echt slecht in dit spel ofzo, ik zit alweer vastEr is een perc die je kunt krijgen vanaf een bepaald level, dat je gesloopte sloten weer kunt gebruiken.. Is wel pas laterop in de game (vanaf level 15 o.i.d.) maar op die manier kun je alsnog dat slot openen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Sydneyquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
Om maar even dit hele topic op de ultieme nerd-tour te gooien. Wat vinden jullie de mooiste vrouwelijke NPC in Fallout 3?
Ja leuk, dus nu moet ik maar beestjes af gaan knallen tot ik level 15 ben? Of een savegame laden van een uur geleden? Kutspelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Er is een perc die je kunt krijgen vanaf een bepaald level, dat je gesloopte sloten weer kunt gebruiken.. Is wel pas laterop in de game (vanaf level 15 o.i.d.) maar op die manier kun je alsnog dat slot openen...
Hoezo zwaar overtrokken reactie.. Zullen vast wel andere mogelijkheden zijn om daar doorheen te komen, alleen lukte het mij wel om door die gate te komen dus ben ik niet bekend ermee..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja leuk, dus nu moet ik maar beestjes af gaan knallen tot ik level 15 ben? Kutspel
Ik vind het gewoon raar dat dat spel je zo laat gissen naar wat je moet doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoezo zwaar overtrokken reactie.. Zullen vast wel andere mogelijkheden zijn om daar doorheen te komen, alleen lukte het mij wel om door die gate te komen dus ben ik niet bekend ermee..
Dat vind ik nou juist het mooie aan deze games. Oblivion heb ik ook de nodige weken in gestoken...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat dat spel je zo laat gissen naar wat je moet doenMisschien ben ik lineare gameplay gewend, maar dit is wel het extreme uiterste zo.
Hoeveel heb je op je Energy Weapons staan? Anders heeft zo'n gun echt totaal geen nut.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef Agiath het volgende:
Nou ik heb die sleutel nu wel gevonden lag vlakbijdus kan nu wel verder. ff aankijken wat te nog wordt, kheb nu wel een laser gun
Wel 20 points ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel heb je op je Energy Weapons staan? Anders heeft zo'n gun echt totaal geen nut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen wij op de X360 dus nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:16 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Jezus die MIRV![]()
Ik kon het niet laten even wat mini nukes voor dat wapen te cheaten (!) Tweede keer dat ik een munitie cheat heb gedaan, best slecht eigenlijk. Maar dit wapen is zo tof, die moest goed getest worden.
Ja idd, ik bedoel waar vindt je nou zoveel mini nukes, je hebt er 8 nodig voor 1 schot!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat kunnen wij op de X360 dus nietSoms is het niet kunnen cheaten best dom.
En ga ze maar eens betalenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:24 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ja idd, ik bedoel waar vindt je nou zoveel mini nukes, je hebt er 8 nodig voor 1 schot!
aangezien er maar 71 mini nukes zijn ben je ook nog eens na 9 schoten snel klaar zonder te cheaten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:24 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ja idd, ik bedoel waar vindt je nou zoveel mini nukes, je hebt er 8 nodig voor 1 schot!
Ik heb er 1000quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
aangezien er maar 71 mini nukes zijn ben je ook nog eens na 9 schoten snel klaar zonder te cheaten.
Ook dat nog eens ja. Dus die Expermental M.I.R.V is gewoon voor de 'heb' voor eenvoudige X360 bezitters. Zonde...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
aangezien er maar 71 mini nukes zijn ben je ook nog eens na 9 schoten snel klaar zonder te cheaten.
ff vraag tussendoor..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
@ RoK Als je lvl 20 bent kan je explorer perk kiezen, ik raad je aan die te kiezen. Dan komen alle locaties in je pip-boy te staan.
Zonder expansies 20quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:54 schreef seetjai het volgende:
[..]
ff vraag tussendoor..
Hoeveel lvls zit er in dit spel
Ook met expansies hoorquote:
Is ook schier onmogelijk zonder de Explorer-perk of een map.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:09 schreef seetjai het volgende:
Hmm.. nog 1 lvl te gaan dus, maar nog veel plekken (nog) niet ontdekt
Ik heb niet voor niks die guide gekochtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ik heb er 1000![]()
@ RoK Als je lvl 20 bent kan je explorer perk kiezen, ik raad je aan die te kiezen. Dan komen alle locaties in je pip-boy te staan.
Echt heeel zonde, je moet altijd GRS doen, zoveeel meer waar dan explorer, als je zo graag wil exploren, kan je ook gewoon naar alle lege plekjes op de map gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:45 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Vandaag lvl 20 geworden. Heb nu explorer perk gekozen, kan ik weer lekker verder met verkennen.
.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt heeel zonde, je moet altijd GRS doen, zoveeel meer waar dan explorer, als je zo graag wil exploren, kan je ook gewoon naar alle lege plekjes op de map gaan
Daarom ja, als je dingen wil vinden kan je toch gewoon naar lege plekken gaanquote:Op zondag 22 maart 2009 10:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Die is niet slecht nee
Dan loop ik zelf wel wat rond te banjeren om dingen te vinden
Bij mij voegde de explorer-perk maar 8 onbekende locaties toequote:Op zondag 22 maart 2009 10:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Die is niet slecht nee
Dan loop ik zelf wel wat rond te banjeren om dingen te vinden
Bloody Mess of Cannibalismquote:
We hadden het even over LVL20-perksquote:
Jongens, wat moeten we hier nou meequote:Op zondag 22 maart 2009 15:27 schreef Jajong het volgende:
Zijn er inmiddels al fatsoenlijke RPGs voor de PS3? Kan ik 'm misschien weer onder 't stof vandaan halen lolz.
Sackboy niet doen!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:13 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Fijn, topicgehalte is gelijk gedaalt.
Het is gewoon een ghoul die licht geeft. Dat ze zeldzaam zijn maakt ze nog niet moelijk verslaanbaarquote:Op zondag 22 maart 2009 20:31 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Die glowing ghouls stellen ook geen reet voor trouwens. Kwam er voor het eerst eentje in het 'wild' tegen vandaag, maar had hem zo doodt. Had ik toch wat meer van verwacht, aangezien je ze zelden tegenkomt.
Ze zorgen ook dat de 'beschadigde' ghouls in de buurt weer healen.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ghoul die licht geeft. Dat ze zeldzaam zijn maakt ze nog niet moelijk verslaanbaar
Maar tja ik had niet zoveel moeite met ze. Maar ik kan me niet herinderen dat ik dat vaak meegemaakt heb. Dat ik ze tegenkwam en dat ze ook nog eens healden.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zorgen ook dat de 'beschadigde' ghouls in de buurt weer healen.
Eigenlijk is geen een vijand moeilijk als je de juiste wapens hebtquote:Op zondag 22 maart 2009 22:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar tja ik had niet zoveel moeite met ze. Maar ik kan me niet herinderen dat ik dat vaak meegemaakt heb. Dat ik ze tegenkwam en dat ze ook nog eens healden.
-Lincoln Repeaterquote:Op zondag 22 maart 2009 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eigenlijk is geen een vijand moeilijk als je de juiste wapens hebt
Blackhawkquote:Op maandag 23 maart 2009 10:06 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
-Lincoln Repeater
-Dart gun
-Experimental MIRV
.quote:
Zoek een chinese assault rifle, die is beter en gebruikt zelfde ammo als gewone assault rifle.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Assault Rifle
Hunting Rifle
10 mm submachine gun
Daar moet ik het mee doen, en ik klaag niet
Ohja, die heb ik ook nogquote:Op maandag 23 maart 2009 12:15 schreef Lyzio het volgende:
Al doe ik ook veel met de A3-21 Plasma Rifle.
Maakt wel een ongelofelijk nep geluid vind ikquote:
Niks mis met wat groen slijm op de vroege morge.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maakt wel een ongelofelijk nep geluid vind ikEn wat is dat hele gedoe met enemies die in een groene drab veranderen? Zo niet stoer
Ik ipv de gauge Rifle de Reservists Rifle en verder nog frag mines (leuk om de vijand naar je toe te lokkenquote:
Ik heb constant een super mutant die zichzelf Fawkes noemt achter me aan lopen, zelfs een Behemoth is een eitje tegenwoordigquote:Op maandag 23 maart 2009 13:57 schreef Necrodeath het volgende:
Fuck, lvl 16, Better Criticals genomen.
Nu is zelfs Very Hard niet moeilijk meer
Ik speelde bewust zonder followers op very hard met unarmed/melee focus om het moeilijker te makenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik heb constant een super mutant die zichzelf Fawkes noemt achter me aan lopen, zelfs een Behemoth is een eitje tegenwoordig
Fawkes is wel stoer inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik heb constant een super mutant die zichzelf Fawkes noemt achter me aan lopen, zelfs een Behemoth is een eitje tegenwoordig
Ik vond 'm ook wel chill, vooral als je door de wastelands waggelt en er komt weer zo'n miezerig beestje op je af, dan hoef je er niet naar om te kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Fawkes is wel stoer inderdaadKreeg 'm in mijn vorige playthrough niet mee (Bad Karma), maar nu ga ik 'm echt wel ophalen.
precies, om de xp hoef je het tegen die tijd niet meer te doen. Hem het vuile werk laten doen en zelf lootenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook wel chill, vooral als je door de wastelands waggelt en er komt weer zo'n miezerig beestje op je af, dan hoef je er niet naar om te kijken
Met die vingers krijg je ook heel veel geld he?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
precies, om de xp hoef je het tegen die tijd niet meer te doen. Hem het vuile werk laten doen en zelf lootenGeweldig gewoon. Het werkte alleen niet zo goed als ik de vingers wou inleveren. Dan moest ik hem buiten laten wachten.
Ja, maar je vindt tegen die tijd dat je die perk hebt unlocked genoeg dingen die je kan verkopen. Dus je kan beter een andere perk kiezen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met die vingers krijg je ook heel veel geld he?![]()
voor het geld heb ik het niet gedaan. Meer om de perk op te proberen. Die char was al een aan een geraapt zooitje. Bij me volgende char kies ik ook niet weer. Het is wel handig als je evil wordt.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:37 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ja, maar je vindt tegen die tijd dat je die perk hebt unlocked genoeg dingen die je kan verkopen. Dus je kan beter een andere perk kiezen.
Ik heb zoveel vingers liggen dat ik in een klap good kan worden ipv zeer evilquote:Op maandag 23 maart 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
voor het geld heb ik het niet gedaan. Meer om de perk op te proberen. Die char was al een aan een geraapt zooitje. Bij me volgende char kies ik ook niet weer. Het is wel handig als je evil wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik zit dik vast in de main quest nuVorige keer dacht ik ook dat ik alles had gehad maar waren er in die sub basement oid nog allemaal lui. Je hebt vast een deur gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No resentment ever evened out a weaker hand
Ook de sub-basement is leeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef Silv het volgende:
[..]
Vorige keer dacht ik ook dat ik alles had gehad maar waren er in die sub basement oid nog allemaal lui. Je hebt vast een deur gemist
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik zit dik vast in de main quest nuMet een afstandschot in VATS afknallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Met een afstandschot in VATS afknallen?
Check ff de Fallout wiki en zoek de missie op (zoek ff op die zoektermen met Google). Daar staan alle verhaallijnen, looting maar ook bugs in. Misschien is het een bug en staat daar wat je er aan kunt doen. Het is echt heel uitgebreid en met dit soort dingen keek ik vaak die Wiki even na. Echt een geweldige pagina!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dr zit kogelvrije glasplaat tussen
Daarom vraag ik jullie juist. In de Wiki staat dat je dan vast zitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Check ff de Fallout wiki en zoek de missie op (zoek ff op die zoektermen met Google). Daar staan alle verhaallijnen, looting maar ook bugs in. Misschien is het een bug en staat daar wat je er aan kunt doen. Het is echt heel uitgebreid en met dit soort dingen keek ik vaak die Wiki even na. Echt een geweldige pagina!
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 12:44:38 ]
Dit staat ook bij een van de loading screen tips. Ik heb het wel eens gehad dat ik met een granaat een deathclaw oid damage deed, maar daar dichtbij stond ook een outcast gozertje, die ook geraakt werd. Nadat de deathclaw dood was kwam hij op mij afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:15 schreef Lyzio het volgende:
Zojuist stuitte ik op een groepje Raiders. Vanzelfsprekend ga ik het gevecht aan, bikkel als ik ben. Er stond alleen iemand tussen met een Missile Launcher. Nouja, geen probleem eigenlijk. Ware het niet dat ik mijn Stimpacks thuis vergeten was![]()
Wegrennen had geen nut, ze schoten toch wel op me. Ik heb toen mijn wapen weggestopt (unequip) en wonder boven wonder hielden ze op met schietenIemand dit ook al eens meegemaakt?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Daarom vraag ik jullie juist. In de Wiki staat dat je dan vast zitAls je een pc hebt moet je in de console tcl of /tcl invoeren (weet niet meer welke) dan kun je als het goed is door alles heen zweven, dan ga je naar binnen bij die rotunda en schiet je die enclave neer. En als je een Xbox hebt dan ben je de sjaak. Want dan moet je waarschijnlijk overnieuw beginnen mocht je verder willen met de Main Quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit een enkele bug gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:53 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Nop, XboxEn ja, dan ben ik de sjaak
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een enkele bug gehadEn dat in al vier playthroughs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |