Het is idd een flink lijstjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja. The Killers, Pinkpop, U2 en Coldplay. En misschien nog Kings of Leon en een dagje Werchter. MJ houd ik de hoop er in dat hij een wereld tour gaat doen.
Maar ik wil dus ook naar Metallica.
Dat probleem had ik dus met Metallica en dat kut Eventim/Ticketservicequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kijk nou! wat een rits!!! ik ga dit jaar alleen maar naar Metallica. The Prodigy lag ook in de lijn maar die kutkaartjes waren te snel uitverkocht![]()
en daarna voor woekerplrijzen op MP aangeboden
Kvind echt dat Michiel Dropkick murphys moet draaien! Laatste keer was Lowlands, dus moet kunnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:15 schreef LeonH het volgende:
Zeg Michiel over Ierse Folk gesproken
Zo mooi dit
Tja ochja... De ene gaat er van op vakantie de andere doet er concerten van, en aangezien ik op moment geen vriendin heb die op vakantie wil gaan...quote:
nou wij konden ook geen Metallicakaartjes krijgen, de puter liep helemaal vast en de pagina was onbereikbaar!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat probleem had ik dus met Metallica en dat kut Eventim/Ticketservice
Of Novemberquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:15 schreef LeonH het volgende:
Zeg Michiel over Ierse Folk gesproken
Zo mooi dit
gisteren bij Stenders: Uit welk land komt U2: antwoord: Engelandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:19 schreef 3FMaster het volgende:
Omg! Dit MEEN je gewoon niet!?
Vanochtend ook. Fucking 3 mensen wisten niet dat U2 samen met GD speelde..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Leuke van Snow Patrol! Mag vaker gedraaid worden.
lol zit het net te vertellen hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:19 schreef 3FMaster het volgende:
Omg! Dit MEEN je gewoon niet!?
Vanochtend ook. Fucking 3 mensen wisten niet dat U2 samen met GD speelde..
Dit jaar concerten en festivals, volgend jaar vriendin + vakantiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Tja ochja... De ene gaat er van op vakantie de andere doet er concerten van, en aangezien ik op moment geen vriendin heb die op vakantie wil gaan...
Wist ik. Daarom zette ik het hier neerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol zit het net te vertellen hier
en die kinderen janken toen die vent uit uit zn plaat ging omdat hij gewonnen hadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wist ik. Daarom zette ik het hier neer
Ik heb dat nog nooit opquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:29 schreef LeonH het volgende:
Ik heb hetzelfde gevoel als Corton als ik een slok Guinness pak
tja, je moet ervan houden. Ben er zelf gek opquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:29 schreef LeonH het volgende:
Ik heb hetzelfde gevoel als Corton als ik een slok Guinness pak
Je vindt het of heerlijk of je vindt het slootwater. Een middenweg is er gewoon niet bij dit bierquote:
Inspiratie was op zeker...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
The Script.. single is opnieuw uitgebracht.
True.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Je vindt het of heerlijk of je vindt het slootwater. Een middenweg is er gewoon niet bij dit bier
Alleen de groene bril mist nogquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
hej iemand met n groene jas bij Opgelicht!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is het raar dat als je 14 bent je nog geen alcohol op hebtnee heh
ik zie echt nu overal groene dingenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alleen de groene bril mist nog
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Just Dance !!!
Vertelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zie echt nu overal groene dingen
uuhhm okayquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon als er op tv iets met groen is, dan valt me dat extra meer op vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |