Nee, maar J, die briquetten uit mijn plaatje, die moet je dus in je Weber leggen, aansteken, deksel erop EN DAN DUS WACHTEN TOT DE WARMTE OVER JE DEKSEL KRINGELT, en dán pas beginnen met braden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef Jarno het volgende:
Dan maakt het idd niet zo erg uit. Maar ik denk dat je het verschil wel merkt of je een goede rosbief direct of indirect verhit hebt warmgekregen, dus direct op de briketten of de briketten aan de zijkant en gereflecteerd via het deksel. Daarnaast kunnen maar weinig mensen omgaan met aanmaakmeuk en zit je de eerste 20 stukken vlees met toegevoegd spiritusaroma weg te kanen.
Oehquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op de Veluwe mag je ze gratis afschieten
Mijn aversie voor gasbarbecues is groter dan mijn genot van een naakte vrouw met twee biertjes in haar hand. Hm. Toch maar eens langs de dokter.quote:
Jamaar!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, maar J, die briquetten uit mijn plaatje, die moet je dus in je Weber leggen, aansteken, deksel erop EN DAN DUS WACHTEN TOT DE WARMTE OVER JE DEKSEL KRINGELT, en dán pas beginnen met braden.
Dan heb je ook geen aanmaaksmaak.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In mijn geval dan wel met iets meer kleren dan de mevrouw in de OP.
Ja, in ons geval ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In mijn geval dan wel met iets meer kleren dan de mevrouw in de OP.
Ze is heul niet nakend, dus ik zou ook even bij de oogarts binnenwippen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn aversie voor gasbarbecues is groter dan mijn genot van een naakte vrouw met twee biertjes in haar hand. Hm. Toch maar eens langs de dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |