Dat las ik!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Pssst Tijn, dit heb je niet van mij, maar ze doet aan geheime dates.
Blond Amsterdam?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
En mijn voorkeur gaat uit naar blond
(Dus al voelt iemand zich geroepen)
Waar rook is, is vuur.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat las ik!
Foei Jonkel! Nu komen er weer roddels
quote:
Ja en ik heb het weer van jou en Anouk, hadden jullie maar niet geheim moeten datenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat las ik!
Foei Jonkel! Nu komen er weer roddels
Is dat je missie van vandaag?quote:
quote:
Blond amsterdam?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blond Amsterdam?![]()
Was er trouwens nog iets met je auto bij de APK of niet?
Hihiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en ik heb het weer van jou en Anouk, hadden jullie maar niet geheim moeten daten![]()
5 Minuten? Welke Tilbo loopt hier steeds met de OP te kloten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
Oneens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef KudFokker het volgende:
Knuffelen is beter dan zoenen...
Wie is het met me eens ?
Oh, je kent het niet. Dan is het geen leuk grapjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blond amsterdam?![]()
Ja, CO was te hoog, voor had ik een amerikaanse plaat en remleidingen raakten iets dus even vast moeten zetten.
Noem me eens Noukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en ik heb het weer van jou en Anouk, hadden jullie maar niet geheim moeten daten![]()
Ik heb dat gedaan en dat heb ik in het vorige topic uitgelegdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef Howl het volgende:
[..]
5 Minuten? Welke Tilbo loopt hier steeds met de OP te kloten?
Wie?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan een bepaald meisje.
Neehee geen serviesgoedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, je kent het niet. Dan is het geen leuk grapje
Ooo oke, naja het is weer goed
Misschien zoen ik dan de verkeerde meisjesquote:
Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehee geen serviesgoed![]()
Volgend jaar kan ik weer aan de bak dus
En die films dan?quote:
Ja sorry Nouk, gaat vanzelf. Ben Anouk gewendquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noem me eens Nouk![]()
Geheim daten is tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |