hoezo? wat wil je weten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
Kom maar brengen.
Ben benieuwd naar de user achter Marrije.
Pecannoten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Jammer van die noten, vooral walnoten zijn er lekker voor doorheen![]()
Maar wel heel lekker, dan niet helemaal gaar bakken, zodat de brownie nog een beetje klef is
Ja en van mij niet he! Tja, wie ben ik. . . lastigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon wie je bent, van zo'n beetje iedereen hier heb ik wel een idee.
Jij zat natuurlijk te hopen op smeuiige detailsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:09 schreef beequeen het volgende:
Lekker Marrije![]()
Deisyy, foei. Je maakt me blij met een dooie mus.![]()
Beiden een avatar met veel blauw he!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kon Marrije en Leandra vroeger nooit uit elkaar houden.
Maar nu wel, want Leandra post niet meer.
Uhm, ik ben heel nieuwsgierig van aard.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en van mij niet he! Tja, wie ben ik. . . lastigEen aantal dingen over wie mij maken tot wie ik ben zeg ik heel bewust niet, omdat ik denk dat ik dat dan te pas en te onpas voor mn voeten gegooid krijg.
Mooshy?! Is dat hetzelfde als klef?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Pecannoten.![]()
moet je eens kastanje-chocoladetaart proberen, die is ook zo mooshy aan de binnenkant.
Dit is een leuke site!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
Geen noten! Noten en chocolade vind ik een vieze combi. Behalve in M&M's.
Ja vind ik wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooshy?! Is dat hetzelfde als klef?
Ik hou van mooshy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |