Verdorie, daar gaat mijn lange PMquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ik heb net besloten klaar te zijn met de dip, ik heb hier hélémaal geen zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Haha. Ik heb de OP ook aangepast (van 10 naar 5 minuten)quote:
Dat heb ik gisteren avond na een telefonisch consult met doctor phil Murmeli ook besloten!.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ik heb net besloten klaar te zijn met de dip, ik heb hier hélémaal geen zin in!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie, daar gaat mijn lange PMHihi, die krijg je sowieso welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet zeker dat ik het vol ga houden!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Fieuw!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, die krijg je sowieso wel![]()
Ik weet zeker dat ik het vol ga houden!
Precies!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren avond na een telefonisch consult met doctor phil Murmeli ook besloten!.
Goed bezig zijn wij!.. Het is zo zonde van de energie om dingen te proberen te veranderen die je niet kunt veranderen. Dan kun je beter die energie steken in dingen waar je wel invloed op hebt.
Oeh, dat ga ik vanavond doen! Dansend mijn huis schoonmaken! Muziek keihard en gááááán!quote:
Ik heb me net gekieteld en er gebeurde niksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaja nu ben je al de sjaak... nu moet je wel komen bewijzen he
Nee, Carooltjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
moest ik hem nieuw aanmaken ?:O
ik was niet laatste toch?
Haha. Even naar de fietsenmaker dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Mijn fiets heeft álweer een lekke achterband. Ga er zo maar een nieuwe binnenband op leggen. Rotklusje is dat. Echt zo'n moment waarop ik graag een vent zou hebben die dat voor me kan doen
quote:
Middag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Mijn fiets heeft álweer een lekke achterband. Ga er zo maar een nieuwe binnenband op leggen. Rotklusje is dat. Echt zo'n moment waarop ik graag een vent zou hebben die dat voor me kan doen
Tja maar of hij dat dan wil doen is een 2dequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
een beetje vent die laat hem voor je maken bij de fietsenmakerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |