Zit ik op een rustige maandagavond even lekker te surfen op het wereldwijdeweb. Terwijl ik lekker de laatste klaagtopics aan het lezen was, stopte ineens mijn computer ermee. Typisch was wel dat ook de rest van de stroom in mijn studentenwoning uit ging. Rustig als ik ben, pakte ik mijn telefoon (zit een zaklamp op) en ging naar de meterkast. Hier aangekomen werd mijn vermoeden bevestigd. De stoppen waren doorgeslagen. Ik proberen om deze weer aan te krijgen, zonder succes. Er bleef kennelijk iets kortsluiting maken. Op dat moment besloot ik alle stroomgroepen uit te schakelen en ze een voor een weer aan te zetten totdat de stroom er weer vanaf vloog. Zo kon ik immers achterhalen in welke groep het defecte apparaat zat en deze sneller vinden.
Al snel kwam ik tot de conclusie dat groep 1 de boosdoener was. Even op het lijstje gekeken met de groepen en welke onderdelen van mijn huis daaraan hangen (die ik slim genoeg in de meterkast bewaar

). Er hing gelukkig maar 1 apparaat aan die stroomgroep en dat was mijn boiler!
Heb toen de stekker van de boiler eruit getrokken en nogmaals die groep proberen te activeren. Hij deed het!
Samenvatting: Boiler maakt kortsluiting
Klacht: Boiler maakt kortsluiting
Subklacht: Douchen met koud water
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2009 11:52:49 ]