abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:46:07 #26
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_67212524
Tentamens worden gewoon kennistoetsen genoemd. Thats all there is to it.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_67212530
Informatica, Technische Informatica, Bedrijfskundige Informatica, Communication & Multimedia Design (-> I en C) vallen onder de ICA. De mensen die voor één van deze opleidingen kiezen zullen derhalve ook dezelfde propedeuse krijgen (alleen dan informatica of communicatie).

In de hoofdfase kies je voor een aantal semesters en je semesterkeuze bepaald in principe welke label je op je krijgt geplakt, ik koos toevallig juist voor bepaalde semesters waardoor ik een CMD'er ben geworden.
pi_67230205
Bedankt voor de info, gelukkig niet allemaal slechte ervaringen
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 09:26:24 #29
105263 Litso
Interlectueel.
pi_67230313
Hier ook zeer goede ervaringen
Zit nu in het derde jaar, en ik ben nog altijd tevreden.

Op kamers kan in Arnhem erg goedkoop, via www.entree.nu kan je bijvoorbeeld een jaar of 2 terecht in woningen die daarna gesloopt worden. Ik zit zelf in een 3-slaapkamer appartement voor ¤ 230 per maand... ik moet er in December waarschijnlijk uit, maar ik hou mn looptijd wel
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  vrijdag 20 maart 2009 @ 09:27:08 #30
105263 Litso
Interlectueel.
pi_67230325
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:41 schreef mriN het volgende:
Ik zit er sinds februari op en moet zeggen dat het naar mijn ervaring echt geen verkeerde school is. De leraren, m.u.z. van eentje, zijn altijd op tijd, behulpzaam, vriendelijk etc. Verder vind ik het organisatorisch wel oké.
Whehe, namen wil ik.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 09:31:30 #31
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_67230435
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:26 schreef Litso het volgende:
Hier ook zeer goede ervaringen
Zit nu in het derde jaar, en ik ben nog altijd tevreden.

Op kamers kan in Arnhem erg goedkoop, via www.entree.nu kan je bijvoorbeeld een jaar of 2 terecht in woningen die daarna gesloopt worden. Ik zit zelf in een 3-slaapkamer appartement voor ¤ 230 per maand... ik moet er in December waarschijnlijk uit, maar ik hou mn looptijd wel
Krijg je bij zoiets wel op tijd te horen dat je er uit moet? Niet zo van "oja er is iets veranderd, je moet er volgende week uit"?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 09:32:53 #32
105263 Litso
Interlectueel.
pi_67230472
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:31 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Krijg je bij zoiets wel op tijd te horen dat je er uit moet? Niet zo van "oja er is iets veranderd, je moet er volgende week uit"?
In feite al wanneer je het pand intrekt, maar als de daadwerkelijke datum begint te naderen beginnen ze zo ongeveer een half jaar van tevoren met brieven sturen
pi_67230787
Mijn broer woont in arnhem en heeft in arnhem/velp op kamers gewoond en gestudeerd (Larenstein). Hij had het wel behoorlijk naar z'n zin met aanwezige studentenverenigingen e.d. Ook z'n kamer was niet echt duur. Dat zou geen probleem moeten zijn.

Over de opleiding; een vriend/zakenpartner van me doet die opleiding (2ejaars), maar tot nog toe kan ik méér dan hem, op een veel breder vlak. Hij weet wat meer van rapporteren en 'marktonderzoek', maar technisch gezien en qua ervaring loop ik gewoon veel verder voor. Mijn ervaring in het design-wereldje is dat ervaring en uitdaging het meeste telt, dat geldt ook voor op je CV.

Ik wou vroeger ook CMD doen, maar vanwege bovenstaande reden heb ik dat niet gedaan. Ik kan het me niet veroorloven om elke dag 3 uur in het OV te zitten voor een opleiding waar ik de eerste 2-3 jaar niks van leer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')