Een stuk of 30 gok ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook die van de HEMA![]()
?
Nouja, bij kerels is het denk ik ook anders. Die dragen de boxers wat vaker. Ik heb in mijn kast 50 strings/hipsters/boxers liggen ofzoDenk dat de meeste kerels de 20 nog niet eens halen?
Die is vet!quote:
Ligt ook aan de kleren die je er boven aan hebt. zo'n slobberding zit lekkerder, maar als je broek niet op je knieën hangt, of 3 maten te groot is zit een strakke(re) boxer lekkerderquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:54 schreef Lord_Cardigan het volgende:
waarom draagt iedereen van die strakke dingen? Dat zit toch helemaal niet lekker?
Die "losse" boxers kruipen bij mij altijd naar boven toe, met als gevolg dat meer dan de helft van de boxer boven m'n broek uitkomt. En "de zaak" een beetje opgehangen word.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:54 schreef Lord_Cardigan het volgende:
waarom draagt iedereen van die strakke dingen? Dat zit toch helemaal niet lekker?
eens ze kruipen altijd omhoog voor het gevoel (erg pijnlijk soms)quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Die "losse" boxers kruipen bij mij altijd naar boven toe, met als gevolg dat meer dan de helft van de boxer boven m'n broek uitkomt. En "de zaak" een beetje opgehangen word.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |