quote:Op maandag 16 maart 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hola!
Bien! Et tu, amigo?
Gracias! A continuación, cinco minutos más tarde estoy en casa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef Florian_ het volgende:
lapo tijd IQM
JIj bent zelf een lastpost.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
JIj bent zelf een lastpost.
Kijk en als je op het laatst gaat spammen krijg je nooit de LAPO omdat je niet 2x achter elkaar snel kan posten.
Je moet zorgen dat je een tab open hebt staan met een post, wat je LAPO hopelijk wordt en een tab met de index zodat je kan zien hoeveel posts er nog zijn en bij 299 sla je meteen toe met die andere tab waar je post al klaar staat. Tenminste, zo heb ik begrepen dat IQM altijd LAPO-hunter speelde.
Zit daar een telefoonnummer bij?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik geef dit topic één poesje:
[ afbeelding ]
Ik werkte met marokkanen ...quote:Op maandag 16 maart 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien maar beter ookdie Italianen zijn veel te opvliegend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
En twee half verkrachte meisjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar zo sad wil ik nooit worden Bobbyquote:Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
JIj bent zelf een lastpost.
Kijk en als je op het laatst gaat spammen krijg je nooit de LAPO omdat je niet 2x achter elkaar snel kan posten.
Je moet zorgen dat je een tab open hebt staan met een post, wat je LAPO hopelijk wordt en een tab met de index zodat je kan zien hoeveel posts er nog zijn en bij 299 sla je meteen toe met die andere tab waar je post al klaar staat. Tenminste, zo heb ik begrepen dat IQM altijd LAPO-hunter speelde.
In alle haast heb ik dat even over het hoofd gezienquote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef remlof het volgende:
Ja https linkjes werken niet in img tags, zou je moeten weten
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah ok, dus je was al thuis, ik denk ik meldt het ff...KUT NS!!!!!!Maar je kan je kaartjes wel online kopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Estoy emocionado!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wtf is dit dan weerquote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
En twee half verkrachte meisjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt ik kwam eerst altijd bij een vriend van me, en die lui aten altijd met alleen een lepel en dronken er fanta bijquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werkte met marokkanen ...
Nuff said.Wat dacht je van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steekpartij
Kapot geslagen fornuis
Bedreiging met van die flinke keukenmessen
Drugs gebruiken in de pauze
Het is overal hetzelfde
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2009 22:06:56 ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn ook mensen die alles eerst voorsnijden en dan met een vork het naar binnen schuiven..quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Echt ik kwam eerst altijd bij een vriend van me, en die lui aten altijd met alleen een lepel en dronken er fanta bij
Wat een vieze wijven kaliquote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, wtf, die moeten echt eens het leger in , tsss faggotsquote:Op maandag 16 maart 2009 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die alles eerst voorsnijden en dan met een vork het naar binnen schuiven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |