abonnement Unibet Coolblue
pi_67472898
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef babette21 het volgende:
Mooie aflevering hoor, met veel rake scènes: Bailey was fantastisch op dreef, George had weer eens een heuse scène (die samen met Callie), Alex was super in die scène met Meredith, en dan natuurlijk nog Yang en Owen die voor het vuurwerk gingen (jammer dat als snel werd). En dan dat verhaal met dat oude vrouwtje; hoe mini dat ook was, die kwam hard binnen hier!!
Het Derek verhaaltje boeit me dan weer minder, maar ach dat aanzoek was toch wel leuk gedaan zo.

Al met al wel opvallend weinig ruimte over voor Izzie zelf, maar dat was ook geen drama. Ergens wel mooi om te zien hoe zij haar lot ligt te ondergaan en iedereen daar zo op z'n eigen manier mee bezig is.

Een kleine domper op de feestvreugde:
[..]

16 april pas weer. Wat houden die Amerikanen er toch een vreemd (en irritant) uitzendschema op na...

Greys: gewoon direct naar eztv.com gaan joh
16 april pas
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 maart 2009 @ 20:23:33 #152
163650 Greys
pi_67474320
Heb net via watchtvsitcoms zitten kijken!

Owen en Cristina! At last!
Maar dat einde!

Verder vond ik de aflevering een beetje tegenvallen
Kan er mijn vinger niet op leggen, maar het was hèt net niet vond ik.
Ineens die operatie die afgelopen was, weg spanning. Het aanzoek dat ik veel te gekunsteld vond (smaken verschillen ). Het verhaaltje van het oude dametje was ook net niet goed genoeg uitgewerkt op de een of andere manier.

Of ik had mijn dag gewoon niet en ik loop te zeiken, kan ook hoor .
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67475808
Ik vond het wel een mooie uitzending.

Alles zat er in, humor, drama en romantiek
Volgens mij was Izzi's operatie meer om Derek z'n zelfvertrouwen terug te geven. Op het laatst gaf hij commentaar terug op een toon dat hij geen tegenspraak dulde tegen die kanker-coordinator-arts en daarmee istie weer shadow-mcdreamy-af.

Het aanzoek vond ik super, geen knieval, geen uberromantische poespas.. maar toch heerlijk gezwijmel op een manier die bij hun past

Het oude vrouwtje verhaal vond ik ook niet zo super, maar de lijn ri. Alex om er voor Izzi te zijn was wel oke.

En Owen en Christina, wat een mooie, gepassioneerde verhaallijn is dat *zucht
En Bailey....

[ Bericht 5% gewijzigd door Desii op 27-03-2009 21:07:20 ]
pi_67477950
Callie en dr nieuwe lief!

(ik ben pas bij de intro)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_67478087
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:42 schreef Purky het volgende:
"I'm sorry. I'm so so sorry. But i'm lying here in your arms.. and i'm affraid to fall asleep"
Ik schrok me de pleuris van die scene. Hopelijk komt het eruit waar Owen zo mee zit en kunnen zij ook happy family gaan spelen

De Chief die Meredith tegenhoudt om de lift in te gaan. Daar moest ik toch wel weer om lachen. Rest van de ep was beetje emotioneel, Greys is de laatste tijd echt een tranentrekker hoor


Totally agree!

Stukje met de Chief en Meredith voor de lift was inderdaad geweldig, haha! En een aanzoek op een Meredith-manier, veeeel beter dan de eerste poging van Derek in de slaapkamer met die rozen!

Ik vroeg me nu trouwens wel af welke ring ze in 't begin lieten zien, aan de keukentafel. Was dat nu dezelfde als die Derek van z'n moeder had gekregen?
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:05:04 #156
88233 Steve
Still the best.
pi_67478567
Eindelijk werd er eens niet zo gerekt met verhaallijnen. Heerlijke aflevering wat dat bereft, eindelijk weer eens wat schot in de zaak.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_67480014
Als Izzie dit overleeft dan ga ik dat heel ongeloofwaardig vinden.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:26:44 #158
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67489139
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 22:41 schreef Tegan het volgende:
Als Izzie dit overleeft dan ga ik dat heel ongeloofwaardig vinden.
Dat ben ik niet met je eens, maar ik vond de geringe hoeveelheid hoofdhaar die ze bij Izzie weg hebben geschoren wél ongeloofwaardig.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:40:41 #159
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_67489411
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:26 schreef Muis006 het volgende:
ik vond de geringe hoeveelheid hoofdhaar die ze bij Izzie weg hebben geschoren wél ongeloofwaardig.
Ja, ik verwachtte haar ook kaal te zien!! Beetje jammer..
pi_67489900
Godver, weer een aflevering waar ik van moest janken!
Ik vond het prachtig toen Izzy tegen Bailey zei dat ze de sjaal voor haar had gebreid

En verder was de scene van Owen en Cristina (wurg scene) erg heftig en vind ik het goed dat ze het toch afgebroken heeft, en dat hij zich nu wel laat nakijken.

En het aanzoek vond ik heeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi
Tralalalaaa
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 maart 2009 @ 12:54:07 #161
163650 Greys
pi_67491058
Ik vond dat huwelijksaanzoek dus echt helemaal niets!
Wel leuk dat smaken verschillen, maar ik vond het zo ongeloofwaardig allemaal. Meredith die maar lieflijk bleef glimlachen ipv nerveus kijken/doen en OMG OMG OMG denken en/of roepen als het in werkelijkheid zou gebeuren. Ze blijft altijd zo kalm en sereen en ik háát dat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:56:04 #162
88233 Steve
Still the best.
pi_67491119
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat huwelijksaanzoek dus echt helemaal niets!
Wel leuk dat smaken verschillen, maar ik vond het zo ongeloofwaardig allemaal. Meredith die maar lieflijk bleef glimlachen ipv nerveus kijken/doen en OMG OMG OMG denken en/of roepen als het in werkelijkheid zou gebeuren. Ze blijft altijd zo kalm en sereen en ik háát dat
Nou ja, echt een verrassing was het ook niet meer hè.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 maart 2009 @ 13:01:01 #163
163650 Greys
pi_67491228
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:56 schreef Steve het volgende:

[..]

Nou ja, echt een verrassing was het ook niet meer hè.
Got a point there!
Maar dan nóg.... ik zou Mer af en toe wel door elkaar willen schudden om eens iets realistischer te reageren op bepaalde dingen. Hij mocht een ring voor d'r neus weggooien, zij bleef lieflijk en kalm en ging gewoon weg. Toen ineens stond ie weer in huis, zette een ring op tafel, keek vragend, zij zei alleen 'niet zo, niet op deze manier' en hij ging weer weg. Zonder ook maar gedag te kussen ofzo. En Mer blijft kalm en lieflijk.

Ik haat het omdat ik het zou willen kunnen denk ik, kalm en lieflijk blijven als ik eigenlijk heel boos ben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67491410
Nou, kijk, hij is altijd kalm en lieflijk gebleven als zij weer iets had ofzo. Hij heeft haar altijd geaccepteerd zoals ze was.
Meredith is zelf nu gewoon ver met haar eigen leven, en de dingen die ze ziet.
Ze weet nu wat ze wil, en ze weet wat Derek wil, dus zij blijft gewoon kalm wanneer Derek dan eens in de put zit, ze weet toch wel dat hij er wel weer bovenop komt. En als ze kan helpen dan is dat alleen maar goed.

Tja, ik hou daar wel van. Niet het eeuwige wegrennen, maar groei en beter worden van de dingen die je hebt meegemaakt in je leven, ook al ga je door moeilijke tijden heen.

Nouja, goed.... naar mijn smaak was het dus het perfecte aanzoek!
Tralalalaaa
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:11:07 #165
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_67491510
Mijn man kan Meredith ondertussen ook echt schieten; dat hij haar niet mag is een lichtelijk understatement zeg maar.
Ik verwachtte een onwijs heftige aflvering en dat was het nog niet.... Ben errug benieuwd naar volgende week wat dat gaat brengen. Iemand al preview?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:28:33 #166
88233 Steve
Still the best.
pi_67491985
Ik kon Meredith ook nooit uitstaan, maar het laatste seizoen valt ze alleszins mee.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_67492527
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:11 schreef J-net het volgende:
Ben errug benieuwd naar volgende week wat dat gaat brengen. Iemand al preview?
pssstt.... 16 april pas weer

Ik heb niet zo'n probleem met Meredith. Op een gegeven moment werd ik dat gezeur toch best beu, maar het gaat steeds beter Ik vind Izzie sinds haar relatie met George steeds minder eigenlijk
pi_67493283
Weer een huilaflevering.
Dat ze die sjaal voor Bailey had gemaakt vond ik een mooi gebaar.
Het begin met Owen en Christina was wel erg heftig , gelukkig laat hij zich onderzoeken.
Aanzoek
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 maart 2009 @ 14:41:47 #169
163650 Greys
pi_67493498
Ik hoop wel dat Cristina hem weer terug wil, omdat hij er nu iets aan laat doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67494011
Net pas kunnen kijken. Wat een heerlijke aflevering zeg! Er gebeurde teveel om op te noemen. Mooie muziek ook weer
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:51:11 #171
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_67495237
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:54 schreef Irrem het volgende:

[..]

pssstt.... 16 april pas weer

Ja zie het net... jeetje wat irritant zeg.

Langzamerhand ga je wel zien dat het redelijk recente opnamen zijn, want Lexie Grey loopt continu met een status voor dr buik of staat gebukt over een bed zodat het niet opvalt dat ze zwanger is.....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:16:16 #172
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_67504078
Wat een mooie aflevering weer... van die muziek moest ik echt janken, erg mooi!!
Vond het aanzoek persoonlijk wel mooi, de lift is toch wel hun ding natuurlijk!
Ben benieuwd wat er nu precies met Owen is! Het zou trouwens erg jammer zijn als Izzie eruit gaat...
pi_67505366
I'll be damned if that wasn't one of the most romantic things I've ever seen. Darn.
Zo hoort het. Elkaar kracht geven.

Hoewel het me máteloos stoorde dat ze hem niet vasthield of zoende de hele tijd.

Frickin' McArmy... scary ass shit.

En bange mensen die er moeten zijn voor vrienden en er dan niet zijn. Bweeh.

Mooie aflevering . Zowaar tranen.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_67505396
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:51 schreef J-net het volgende:

[..]
zodat het niet opvalt dat ze zwanger is.....
Say What?
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:01:26 #175
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_67505567
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:56 schreef on_air het volgende:

[..]

Say What?
In het echie is ze zwanger van ik geloof haar 3e kindje (het wordt een meisje, wat ze Aniston wil noemen).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')