Ik zie het nu pasquote:Op maandag 16 maart 2009 20:27 schreef wendytje het volgende:
ik neem aan dat je een komma bedoelt... en nee dat kan niet. Afronden op hele ¤
Oke dankje, ik was even aan het kloten met de spellingscontrole en die gaf dit gaanquote:Op maandag 16 maart 2009 20:27 schreef wendytje het volgende:
ik neem aan dat je een komma bedoelt... en nee dat kan niet. Afronden op hele ¤
Oke, bedankt!quote:
Bij achteraf aanvragen idd jaaropgave van het jaar gebruiken en indien mogelijk verzamelinkomen van de Inkomstenbelasting.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
Nee over 2008 = jaaropgaaf 2008
Over 2007 aanvragen van zorgtoeslag-jaaropgaaf 2007
Sorry voor de late reactie...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij achteraf aanvragen idd jaaropgave van het jaar gebruiken en indien mogelijk verzamelinkomen van de Inkomstenbelasting.
Bij aanvraag voor een toekomstig jaar doe je een schatting dus gebruik je de jaaropgave of verzamelinkomen van het jaar er voor.
Kijk alleen dit jaar wel uit want de aftrekposten voor de IB komen voor een groot deel (ziektekosten) te vervallen dus als je verzamelinkomen van 2008 gebruikt kun je een te lage schatting maken.
als je nu je aanvraag voor 2008 doet wordt er ook een doorberekening naar 2009 gemaakt met zelfde toetsingsinkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie...
Is het dan slimmer om met de aanvraag voor dit jaar te wachten tot het einde van het jaar als ik de cijfers zeker heb?
je hebt pas aangevraagd per 1 juni dus?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:41 schreef -jos- het volgende:
Vraagje past misschien nog wel in dit topic, ik had in 2007 recht op zorgtoeslag ik was alleen 5 maanden te laat met aanvragen dus ik heb 5 maanden zorgtoeslag misgelopen. Kan ik deze alsnog aanvragen of is dat al te laat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |