Zou ook kunnen, maar dat doet er niets aan af dat een grote natte kut niets aan is. En ik heb genoeg vergelijkingsmateriaalquote:Op maandag 16 maart 2009 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet strak? Kan ook aan het kleine piemeltje liggen.
Ik ken het, kan je net zo goed gewoon wat met je piemel door de lucht zwiepen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar dat doet er niets aan af dat een grote natte kut niets aan is. En ik heb genoeg vergelijkingsmateriaal.
Je vergelijkt graag piemels met andere mannen?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar dat doet er niets aan af dat een grote natte kut niets aan is. En ik heb genoeg vergelijkingsmateriaal.
Rond 21:00 doen?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Cool!
Kan over een half uurtje/drie kwartier in de stad zijn.
Jij niet dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je vergelijkt graag piemels met andere mannen?
Dan doet ze het niet goedquote:Op maandag 16 maart 2009 19:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken het, kan je net zo goed gewoon wat met je piemel door de lucht zwiepen..
Nee... Jouw denkbeeldige vriendin.quote:
Is prima. Nog een voorkeur? Ik wil sowieso bij de Vingerhoed langs, maar dat kan ik ook daarna doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Rond 21:00 doen?Niet zo heel lang hoor, moet morgen weer vroeg werken.
Doen niet alle mannen dat dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je vergelijkt graag piemels met andere mannen?
Als er maar bier is.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is prima. Nog een voorkeur? Ik wil sowieso bij de Vingerhoed langs, maar dat kan ik ook daarna doen.
Inderdaad. En de rest maar doen alsof het niet bestaatquote:Op maandag 16 maart 2009 19:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken het, kan je net zo goed gewoon wat met je piemel door de lucht zwiepen..
Nee, nooit onzeker geweest over m,n lul.quote:
Magic? Vertel?quote:
Waar ik dr geneukt heb?quote:
Ik lag in haar bed. Heb het idee dat ze nu achter de computer zitquote:Op maandag 16 maart 2009 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn denkbeeldige vriendin. Waar die zou moeten zijn dan.
In dat geval wens ik Ludootje en Q. veel plezier in de kroeg vanavond.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja in de kroeg, met z'n allen dat ding op de tafel en meten maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |