Nee, vanuit Nijmegen. Let eens opquote:Op maandag 16 maart 2009 23:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij bent geimporteerd vanuit Friesland?
Hoi
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
Ah. In Nijmegen woont ook alleen maar tuig.
O sorryquote:Op maandag 16 maart 2009 23:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, vanuit Nijmegen. Let eens op.
Langharig hippietuig!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
Ah. In Nijmegen woont ook alleen maar tuig.
Nee, uit Apeldoorn (jajaja ook tuig, schobbejakken, doerakken, schavuiten etc)quote:
Ah. Je hebt zojuist mijn stelling bewezenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, uit Apeldoorn (jajaja ook tuig, schobbejakken, doerakken, schavuiten etc)
Apeldoorn en Nijmegen is wel een flink verschil hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah. Je hebt zojuist mijn stelling bewezen.
Porque HAAT?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef Tegan het volgende:
Ik haat echt niemand. Zelfs niet mensen die echt gemeen tegen mij zijn geweest ooit. Maar er is een iemand die ik HAAT, en die woont in NIjmegen. Ergo, Nijmegen is stom.
Weet ik. Maar het feit dat mensen uit Tilburg en Apeldoorn een woord zouden kennen, betekent dus niet dat het in heel Nederland bekend is. Ookal zou het dan in het merendeel van Nederland bekend zijn/gebruikt worden, dus ABN, er is altijd wel een plek (Nijmegen) waar ze het niet kennen. Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Apeldoorn en Nijmegen is wel een flink verschil hoorOrigineel kom ik zelfs uit Heemstede
Ah op die manierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het feit dat mensen uit TIlburg en Apeldoorn een woord zouden kennen, betekent dus niet dat het in heel Nederland bekend is. Ookal zou het dan in het merendeel van Nederland bekend zijn/gebruikt worden, dus ABN, er is altijd wel een plek (Nijmegen) waar ze het niet kennen. Dat bedoelde ik.
Iets met moeders van vriendinnen die in de overgang zijn en mij ervan beschuldigen hun man te versieren omdat ze dus al heel lang niet neuken ofzo, terwijl ik alleen een paar nachtjes bij dat vriendinnetje kwam logeren om te gaan stappen tijdens de Nijmeegse Vierdaagse. Vervolgens dus dat ik geen contact meer heb met die/mijn hele vriendengroep...quote:
Vampje is in Apeldoorn geborenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, uit Apeldoorn (jajaja ook tuig, schobbejakken, doerakken, schavuiten etc)
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets met moeders van vriendinnen die in de overgang zijn en mij ervan beschuldigen hun man te versieren omdat ze dus al heel lang niet neuken ofzo, terwijl ik alleen een paar nachtjes bij dat vriendinnetje kwam logeren om te gaan stappen tijdens de Nijmeegse Vierdaagse. Vervolgens dus dat ik geen contact meer heb met die/mijn hele vriendengroep...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets met moeders van vriendinnen die in de overgang zijn en mij ervan beschuldigen hun man te versieren omdat ze dus al heel lang niet neuken ofzo, terwijl ik alleen een paar nachtjes bij dat vriendinnetje kwam logeren om te gaan stappen tijdens de Nijmeegse Vierdaagse. Vervolgens dus dat ik geen contact meer heb met die/mijn hele vriendengroep...
Schönquote:
In het ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
SchönWaar precies?
Edit: Ik bedoel meer, heb je er ook echt gewoond voor een langere tijd?
Nope... we woonde toen in Vaasen en zijn later naar 't Harde verhuisd.... Daarna naar Tilburg en daaar zit ik dus nog steedsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
SchönWaar precies?
Edit: Ik bedoel meer, heb je er ook echt gewoond voor een langere tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |