Ik vind die roze mooierquote:Op maandag 16 maart 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
Als de mensen die hier tvp'en mij nou eens helpen kiezen..
Hm vet. Ik ben op zoek naar winkels waar ze John Varvatos allstars verkopen, dus dit is een goede tip.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:31 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Dat zijn geen All Stars :p Nee dit is de Star Player EV. Ik heb de blauwe variant via Ebay besteld. Dus zou daar anders eens kijken?
Overigens vandaag vette collectie gespot bij Modehuis van Dijk in Waalwijk.
Hele reeks Jack Purcells en Joh Varvatos die niet eens op de converse.nl site staan. Wel 120 euro per paarMaar erg gaaf!
Inderdaad. Ik wil die studded all stars graag.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:24 schreef Mandarijntjee het volgende:
[..]
Hm vet. Ik ben op zoek naar winkels waar ze John Varvatos allstars verkopen, dus dit is een goede tip.
Weet iemand nog meer winkels? Rondom Utrecht of Amsterdam?
website of ebay ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:09 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb ook weer nieuwe besteld uit Hongkong dit maal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak er 5-3 vanquote:Op maandag 16 maart 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind ze allebei geweldig, maar ik heb geen geld voor beiden (tenzij mijn H&M pakketje enorm tegenvalt). En de roze zijn iets handiger voor de zomer denk ik, maar de zwarte zijn ook mooi. Aaaah ik wil ze allebei.
Bedankt trouwens, het staat nu 4-2 voor de roze.
En ik 5-4quote:
Zit die toko nou in China trouwens? Vind het beetje vage sitequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Oh btw, voor iedereen die iets wil gaan bestellen op www.starconverse.com, verzending is toch niet gratis. Zat er wel in natuurlijk, omdat het naar 't buitenland moet. Verzendkosten zijn $30.
Volgens mij wel, in Paypal staat dat ik heb betaald naar dit e-mail adres 张 素清quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:43 schreef Murloc het volgende:
[..]
Zit die toko nou in China trouwens? Vind het beetje vage site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |