Wat vind jij van MHquote:Op maandag 16 maart 2009 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben weer blij dat iedereen zo blij is vandaag![]()
Moest helemaal alleen werken vandaag
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb trouwens een mooi groen shirt om morgen (St. Patrick's Day) aan te trekken.
[ afbeelding ]
ohja... dat is ook al morgen hèquote:Op maandag 16 maart 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb trouwens een mooi groen shirt om morgen (St. Patrick's Day) aan te trekken.
[ afbeelding ]
Kzie niksquote:Op maandag 16 maart 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb op kantoor deze maand deze als wallpaper
[ afbeelding ]
ik hoor net het antwoordquote:Op maandag 16 maart 2009 20:11 schreef LeonH het volgende:![]()
Kom net pas thuis dus even een vraagje: Is die TWD remix van de nieuwe Starsailor al gedraaid?
kan iemand mij uitleggen wat die dag inhoudquote:Op maandag 16 maart 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de feestdag voor Saint Patrick, een van de patroonheiligen van Ierlandquote:Op maandag 16 maart 2009 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan iemand mij uitleggen wat die dag inhoud
Ik heb geen wallpaper op m'n stage, want dat zou ik toch maar 2x per dag zien, bij opstarten en afsluiten.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb op kantoor deze maand deze als wallpaper
[ afbeelding ]
Zie http://www.smashingmagazi(...)calendar-march-2009/ voor meer groottes.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb geen wallpaper op m'n stage, want dat zou ik toch maar 2x per dag zien, bij opstarten en afsluiten.
Nee hoor, ik zou 't gewoon in kunnen stellen. Gewoonweg geen zin in gehad, omdat ik 't toch nooit zie.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat systeem zit enigszins dicht dus
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |