Ook dat is herkenbaar. Als ik ff nadenk weet ik nog een aantal kentekens van auto's van m'n ouders op te noemen. Die auto's hebben we al zeker 15 jaar niet meerquote:Op maandag 16 maart 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Herkenbaar, al heb ik meer dat ik volledig onzinnige dingen erg lang onthou...
Zo wist ik bijvoorbeeld vanochtend uit m'n hoofd het faxnummer van 3FM op te noemen (die ik een jaar geleden eens gehoord heb in een 90s request-week)...![]()
heh gemistquote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PSB-alarm !
Dus.....
[ afbeelding ]
Hoe kun je die nou missen?!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heh gemisttijdens het nieuws dan maar even
Ik ga nog een keer kijken dan... wel erg vreemd!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, na Acceptable in the 80's doet de nieuwe van de Pet Shop Boys geloof ik ook wat moeilijk
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Natuurlijk ! altijd gezellig wanneer Eliza in tha house is
Aha, dat hij het verdubbelt zeg maar.. Was me bij die plaat nog niet eerder opgevallenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer kijken dan... wel erg vreemd!
Mijn vermoeden is dat 'ie er 2x in is gekomen en er te letterlijk if(count($results) == 1) in het script staat. Even kijken...
Q-Music Vliegende Studio DJ Deskquote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen...
Heb net even een aanpassing gemaakt. Wat ik in de vorige post dacht was het iig niet, maar heb nog wel even wat anders aangepast. Hopelijk werkt het.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, dat hij het verdubbelt zeg maar.. Was me bij die plaat nog niet eerder opgevallen
Niet zo gek. Volgens mij hoorde ik een narcissen.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben weer blij dat iedereen zo blij is vandaag![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet zo gek. Volgens mij hoorde ik een narcissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |