quote:Op maandag 16 maart 2009 20:39 schreef drummerdude het volgende:
http://www.crazydogtshirt(...)er-t-shirt%2C/Detail
![]()
Toffe site
Ik vermoed dat we morgen tijdens o.a. MetMichiel zullen weten of het werktquote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb net even een aanpassing gemaakt. Wat ik in de vorige post dacht was het iig niet, maar heb nog wel even wat anders aangepast. Hopelijk werkt het.
Wereldplaat !quote:Op maandag 16 maart 2009 20:11 schreef LeonH het volgende:![]()
Kom net pas thuis dus even een vraagje: Is die TWD remix van de nieuwe Starsailor al gedraaid?
Die had ik dus ook gepostquote:Op maandag 16 maart 2009 20:25 schreef drummerdude het volgende:
http://www.crazydogtshirt(...)ll-t-shirt%2C/Detail
Anders ik welquote:Op maandag 16 maart 2009 21:02 schreef LeonH het volgende:
Ik krijg me opeens toch zin in een biertje zeg!
Altijd het eerste wat ik doe als ik in Thermae 2000 kom. In het bubbelbad springen!quote:
Thermae 2000, nooit van gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Altijd het eerste wat ik doe als ik in Thermae 2000 kom. In het bubbelbad springen!
Thundercatsquote:
Ik had een pallet van die actiefiguren.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thundercats. Heb hier nog ergens zo'n zwaard liggen waar je vervolgens op een knopje moest drukken en dan ging het Thundercats logo branden. Heul vet!
In Valkenburggg met een zachte gquote:Op maandag 16 maart 2009 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Thermae 2000, nooit van gehoord.
Ff fotootje gegoogled, maar damn, wat mooi bij avondlicht ;-).
Een pallet nog welquote:Op maandag 16 maart 2009 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had een pallet van die actiefiguren.
moet je retrorush.nl eens checken. Daar heb ik al veel shirtjes vandaan. Ene van Superman vs. Luthor, ene van de Turtles, Gi Joe en Ghostbusters. Ook supersnelle levering daarquote:
Volgens mij ben ik daar wel eens geweest... ! temperatuur van 30 graden, oidquote:Op maandag 16 maart 2009 21:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
In Valkenburggg met een zachte g
Altijd lekker daar, ga er zo 1x in de 3 maanden ofzo een avondje relaxen
Daar had ik een halve pallet van. Buurjongen had ook een halve pallet, dus samen hadden we een helequote:Op maandag 16 maart 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een pallet nog wel. Geloof dat ik er geen actiefiguren van heb, maar wel alle turtles
wantquote:Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopen dat de huisartsenposten er geen hinder van ondervinden
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Daar had ik een halve pallet van. Buurjongen had ook een halve pallet, dus samen hadden we een hele
Waarom doe je dat dan nietquote:Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef LeonH het volgende:
ik wil ook tegen iemand: oh you look so beautiful tonight zeggen
quote:
Vandaarquote:121 Teletekst ma 16 mrt
Kort nieuws binnenland
` Onderzoek van KPN heeft uitgewezen
dat er zaterdag niet genoeg capaciteit
beschikbaar was gesteld voor de verkoop
van tickets voor concerten van U2.In de
regio Nijmegen ontstond daardoor een
telefoonstoring.Huisartsenposten waren
daardoor nauwelijks bereikbaar.Volgens
de artsen is dat onacceptabel.
Zou ik wel kunnen doen, maar aangezien ik haar op het moment niet veel zie, en ze denkelijk niet weet ik dat ik d'r leuk vind komt het ook zo raar over hčquote:
Ik eigenlijk ook niet maar het stond zelfs even op 101 dus dat viel wel opquote:Op maandag 16 maart 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
agh soniet gelezen
lees die tak van teletekst nooit
OKquote:Op maandag 16 maart 2009 21:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zou ik wel kunnen doen, maar aangezien ik haar op het moment niet veel zie, en ze denkelijk niet weet ik dat ik d'r leuk vind komt het ook zo raar over hč
aha okquote:Op maandag 16 maart 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar het stond zelfs even op 101 dus dat viel wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |