Feivelquote:Op maandag 16 maart 2009 19:19 schreef Feivel1 het volgende:Zit ff een stukkie leesvoer te doen. Rick in een artikel, stond op Twitter dankzij Michiel. Ff lezen dus
Doet me altijd denken aan Solingen 1993. Die actie actie van Jeanne en Peter van Breakfast Club na die aanslag in het Duitse Solingen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Huh en dit op 2 ?!?! Ik heb wat gemist geloof ik.
Overigens wat een <piep> plaat
Klopt, dat doet de producer bij 'm.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, zo komt twitter natuurlijk niet goed in het nieuws als je alleen maar de nutteloze tweeps laat zien*pokes Editie NL*
Btw: giel twittert toch niet...ja over zijn uitzending maar volges mij is dat iemand anders
Oorlog? EditieNL moet je gewoon niet serieus nemen. Als Liechtenstein watjes begint te gooien naar de VS dan gaat Obama daar toch ook niet uitvoerig op in?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg Michiel kun jij niet iets zeggen over Editie NL tijdens het twitter oorlog punt
Groenten terugquote:Op maandag 16 maart 2009 17:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, scriptje kapot dus. Ga ik binnenkort even naar kijken...
Ik kwam trouwens net op de weg naar buiten Maricha tegen. Ze zei dat ze FOK! toch wel mist en vroeg of ik jullie namens haar de groeten wilde doen. Nou, hierbij.
Dat is wel heel lang geleden zeg, maar iddquote:Op maandag 16 maart 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan Solingen 1993. Die actie actie van Jeanne en Peter van Breakfast Club na die aanslag in het Duitse Solingen.
Ze hadden beter Rick van Velthuysen of Jeroen van Inkel kunnen noemen. Die twitteren wel zelf.quote:
Toch wel triest voor een megahit als deze niet gedragen wordtquote:Op maandag 16 maart 2009 18:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Veenstra en ik de enigen die er wel blij van worden...
Duffy verbleekt erbijquote:Op maandag 16 maart 2009 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een kicken plaat blijft het toch... ! Lady GaGa gaat het helemaal maken in 2009
Jup, zonder enige twijfelquote:
Het programma heet toch ook Giel? Ik zie het gewoon als de twitteraccount van het programma. Dan is er ook geen sprake van identiteitsfraude.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Producers die zich voordoen als een ander , dat is officieel identiteitsfraude
Verkeerde geplugger uitgezochtquote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, zonder enige twijfel![]()
De nieuwe U2... Super! Stukken beter dan hun eerste single van het nieuwe album.
De nieuwe van haar is ook niet slecht: Paparazzi!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een kicken plaat blijft het toch... ! Lady GaGa gaat het helemaal maken in 2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |