Schopje OUDquote:Op maandag 16 maart 2009 16:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kinderen hinderen.
Schopje OUD trouwens [ afbeelding ]
Kan je juist lekker een discussie aangaanquote:Op maandag 16 maart 2009 16:38 schreef wise het volgende:
kinderen
En dan vooral bij openbare gelegenheden, of in winkels, of in de tram.
edit:
[..]
Schopje OUD. Krijg je al die users over je heen dat hun koter niet zo is en blablabl en ablablabl
Zum kotsen
Men zei dat ik positief moest blijven na een botbreuk + twee gescheurde enkelbanden.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Veel zal je er ongetwijfeld niet op de wereld gaan zetten nee.![]()
[ afbeelding ]
Ik moet spontaan even schijten. BBL.
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Men zei dat ik positief moest blijven na een botbreuk + twee gescheurde enkelbanden.
Dus deed ik dat, vandaar deze foto. Dat je deze tegenkomt in mijn fotoboek, mooi toch.
Jij dacht, als ik het iets anders verwoord valt het niet op dat dit eigenlijk een grap van Hans Teeuwen is?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
Kinderen.... het is jammer dat moederliefde zo blind is, anders zouden al die mormels allang in een vuilnisbak weg hebben liggen te rotten
Het kwam van mijzelfquote:Op maandag 16 maart 2009 20:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij dacht, als ik het iets anders verwoord valt het niet op dat dit eigenlijk een grap van Hans Teeuwen is?
![]()
Kinderen
>_>quote:
Weet je zeker dat je moeder dat niet bij jou heeft gedaan?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
Kinderen.... het is jammer dat moederliefde zo blind is, anders zouden al die mormels allang in een vuilnisbak weg hebben liggen te rotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |