Dit dusquote:Op maandag 16 maart 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
vriend aansprakelijk stellen, heeft ie een verzekering voor
Laat die vriend dat lekker doen, hij laat hem vallen. Gewoon een geval voor de verzekering.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:06 schreef Rossdale het volgende:
Kun je niet gewoon Sony bellen en vragen of ze hem willen repareren? Als ze dat doen kost het waarschijnlijk een stuk minder dan een nieuwe aan te moeten schaffen.
De kans dat je hem in een prijsvraag wint is wel zo klein, daar zou ik niet eens vanuit gaan.
Dat ga ik zeker proberen. Mooi jankverhaal ophangen en hopen........quote:Op maandag 16 maart 2009 16:06 schreef Rossdale het volgende:
Kun je niet gewoon Sony bellen en vragen of ze hem willen repareren? Als ze dat doen kost het waarschijnlijk een stuk minder dan een nieuwe aan te moeten schaffen.
De kans dat je hem in een prijsvraag wint is wel zo klein, daar zou ik niet eens vanuit gaan.
Wacht even, het gaat hier om een apparaat van 400 euro. Dan vind je de verzekering lastig? Denk even na ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:17 schreef mariodepario het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker proberen. Mooi jankverhaal ophangen en hopen........
Helaas heeft mijn "vriend" geen geld en zijn ouders ook niet (denk ik). Vind dat gedoe met de verzekering maar lastig.
Iemand nog een prijsvraag ergens? Als ik er aan 20 meedoe is mijn kans best redelijk lijkt me.
verzekeringsverhaal te lastigquote:Op maandag 16 maart 2009 16:17 schreef mariodepario het volgende:
[..]
Helaas heeft mijn "vriend" geen geld en zijn ouders ook niet (denk ik). Vind dat gedoe met de verzekering maar lastig.
Iemand nog een prijsvraag ergens? Als ik er aan 20 meedoe is mijn kans best redelijk lijkt me.
Waarom moeten bedrijven zoals Sony opdraaien voor de fouten van die vriend? Laten vallen kan een apparaat vaak niet tegen en dat kan je Sony moeilijk kwalijk nemen.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:17 schreef mariodepario het volgende:
[..]
Wil het voor die "vriend" niet te moeilijk maken. Daarbij wat is de dagwaarde van een apparaat van ruim een jaar oud? Volgens mij krijg ik hooguit 100 euro van de verzekering.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
verzekeringsverhaal te lastig
Je liegt blijkbaar dat je barst, je hebt niet eens een PS3 maar wil er wel graag 1 en hoopt dus dat wij helpen om prijsvragen voor je te vinden
Daar is die 'vriend' mooi voor verzekerd (of in ieder geval zijn ouders). Het bedrag wat je terugkrijgt is vaak gebaseerd op de nieuwwaarde van een vergelijkbaar product.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:24 schreef mariodepario het volgende:
[..]
Wil het voor die "vriend" niet te moeilijk maken. Daarbij wat is de dagwaarde van een apparaat van ruim een jaar oud? Volgens mij krijg ik hooguit 100 euro van de verzekering.
Die niet uitbetaald bij:quote:Op maandag 16 maart 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
vriend aansprakelijk stellen, heeft ie een verzekering voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |