Link van die micro sdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:55 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik heb een 8gb microsd van DX besteld en ik heb hem in de bijgeleverde reader gedaan maar ik krijg het kaartje er nu al niet meer uit. Wat een bagger kwaliteit
Die adapters zuigen best wel hard idd. Maar goed, de kaartjes daarentegen zijn best goed. Net ook een 8GB MicroSD van DX getest, 10mb/s write. Heel erg netjes voor de prijs imho.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:55 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik heb een 8gb microsd van DX besteld en ik heb hem in de bijgeleverde reader gedaan maar ik krijg het kaartje er nu al niet meer uit. Wat een bagger kwaliteit
Linkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:14 schreef lezut het volgende:
[..]
Die adapters zuigen best wel hard idd. Maar goed, de kaartjes daarentegen zijn best goed. Net ook een 8GB MicroSD van DX getest, 10mb/s write. Heel erg netjes voor de prijs imho.
Wat doet zo'n air ionizer eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn zooi binnen!
2 kado's voor me schoonpa, pijp en pijpreiniger en een air ionisizer voor in de auto
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn zooi binnen!
2 kado's voor me schoonpa, pijp en pijpreiniger en een air ionisizer voor in de auto
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook gekocht, maar die vent was een schoft?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gekocht
[ afbeelding ]
Hmmz wil ik hem nog wel?quote:Mao leidde het land op dictatoriale wijze, met de Culturele Revolutie als dieptepunt. Tijdens Mao's bewind kwamen miljoenen mensen om het leven (geschat wordt tussen de 70 en 200 miljoen[bron?]), maar steeg de levensverwachting van 35 jaar (1949) tot 70 jaar (1970) en nam het analfabetisme sterk af.
Wanneer draag je dat horloge nu serieus?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekocht, maar die vent was een schoft?
[..]
Hmmz wil ik hem nog wel?![]()
Klopt, maar ik vind hem wel iets hebben. Ik heb ook nog van die big ass horloges die ik vaak draag, maar dit ter afwisseling lijkt me wel geinig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:56 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Wanneer draag je dat horloge nu serieus?
Het is echt een bagger horloge, als Mao met dat handje er niet opstond had je hem niet gekocht, het ziet er namelijk niet uit.
quote:
Heb hem net in elkaar gezetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
Zo de four season sterren lamp is b innen je moet hem godverdomme zelf in elkaar zetten met een chinese handleiding, geen tijd en zin in..
En zo'n kraan led ding die zet ik er vanavond wel op.
Gast, wist je dat niet eens?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekocht, maar die vent was een schoft?
[..]
Hmmz wil ik hem nog wel?![]()
Alles behalve me horlogequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:25 schreef raaavi het volgende:
Kreeg net smsje van me pa dat ik 2 pakketjes heb binnen gekregen! Het mooie is wel dat ik tot 5uur op school zit. Zoo gemeen...
ik wil foto's en weten hoelang die het doet op die batterijenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb hem net in elkaar gezetis wel te doen met de plaatjes...
Ding is wel echt mooi, heb hem ff in de badkamer getest en het ziet er echt zo uit als op de foto's.
Vanavond als het donker is in me kamer testen.
Thanks Jack for the lamp.
Hmm dat is leuk voor me vriendinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:17 schreef RacerDKB het volgende:
http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21486
Ik wist wel dat hij goede dingen had gedaan voor dat land maar verder heb ik me daar nooit echt in verdieptquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gast, wist je dat niet eens?
Ik wil hem hebben voor de tofheid, en zodat ik geaccepteerd word als ik ooit nog eens naar China op vakantie ga
hij heeft meer mensen gedood dan Hitler en Stalinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik wist wel dat hij goede dingen had gedaan voor dat land maar verder heb ik me daar nooit echt in verdiept
You are welcome ,I am very happy to see you are like the lampquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb hem net in elkaar gezetis wel te doen met de plaatjes...
Ding is wel echt mooi, heb hem ff in de badkamer getest en het ziet er echt zo uit als op de foto's.
Vanavond als het donker is in me kamer testen.
Thanks Jack for the lamp.
I have 50 types of new items need to be updated,but I was too tired,I will update them tomorrowquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Could you please post a photo when you are bathing without any clothes?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef jack-peng het volgende:
[..]
You are welcome ,I am very happy to see you are like the lamp
Could you please post a photo when you are bathing without any clothes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |