Poep gebeurt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, wat voor een batterij gebruik je?
Hij heeft tussen de 3,5 en 4,5V nodig hè?
Now the domain name of my website is dp.dealperfect.comquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef appelsjap het volgende:
ligt het aan mij of doet die site van jack het niet?![]()
www.dealperfect.com
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:09 schreef Saak het volgende:
Ik heb een micro sd kaartje binnen van Jack! 8GB nog wel (7,45GB)![]()
Even een vraagje: Kan ik deze formatteren en er ntfs van maken?![]()
Bestelt FiiO Walkbox...quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:15 schreef lezut het volgende:
Mijn FiiO Walkbox is ook binnen, prima apparaat. Helder geluid, USB aansluiting werkt prima en gaat ook nog eens lekker hard. Voor 12 euro, dikke aanrader
Geen douane, paypal is de reden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:05 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dat is ook alleen om de douane te omzeilen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef henkjan90 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5914
Deze besteld, maar hij doet niet veel, gewoon kabeltjes allebei aan één kant van een batterij dacht ik...
Iemand?
Groetjes DIY n00b
Dus... wat dat betreft ben ik echt een leek, waar koop je zoiets? Gewoon even een doe-het-zelf zaak binnen wandelen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:38 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
er moet nog een weerstand tussen de voeding en de laser, anders krijg je heel zwak of bijna geen licht
330 ohm is voldoende
Hoe kun je dat nou weten als je niet eens de spanning van de batterij weet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:38 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
er moet nog een weerstand tussen de voeding en de laser, anders krijg je heel zwak of bijna geen licht
330 ohm is voldoende
PM me even. Heb hier een weerstand voorraad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:53 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Dus... wat dat betreft ben ik echt een leek, waar koop je zoiets? Gewoon even een doe-het-zelf zaak binnen wandelen?
Had je gewoon deze besteld?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:49 schreef Saak het volgende:
Die micro sd kaart van jack van 8GB leest met zo'n 15MB/s en schrijven begint ie met 50MB/s en daarna uit eindelijk blijft ie rond de 11MB/s![]()
Ik heb hem gekocht als class 4. Zou die er stiekem een betere in hebben gedaan? Omdat ik zij dat ik er misschien meer ga kopen als hij me bevalt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
Koop ik 2 TTDS kaartjes bij Jack, dacht ik dat ze vandaag eindelijk kwamen, is het een enorme doos.
Ik denk wtf, sinds wanneer is een TTDS verpakking zo groot?
Is het zo'n stomme lamp
Best wel slecht dat hij maar een paar orders per dag krijgt en het dan nog presteert om verkeerde dingen op te sturen.
Koop ik 2 TTDS kaartjes bij Jack, dacht ik dat ze vandaag eindelijk kwamen, is het een enorme doos.
Is het zo'n stomme lamp
Best wel slecht dat hij maar een paar orders per dag krijgt en het dan nog presteert om verkeerde dingen op te sturen.
Is het zo'n gekke lamp
Wel vaag, maar ach, heb hem net ff op MSN gesproken en hij stuurt de order, nu wel goed, opnieuw!
Dus nu krijg je die lamp in principe "gratis"?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:46 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Hi,Are you David?
I am really sorry,but I do not in charge of shipping order,my partner made the mistake
I will reship them to you in 3 days
Well,there must be another order shipped with DSTT
What's the hell!
Ja, tuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Luco het volgende:
[..]
[..]
Dus nu krijg je die lamp in principe "gratis"?
Jack heeft wel leuke spullen..quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Elias3 het volgende:
http://dealperfect.com/detail.aspx?sku=21504 beter
ook die 14040 ofso ehquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef Zapper het volgende:
DX zet dus ook gewoon "BB Gun" op de envelop he![]()
Horloge trouwens binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |