goedkoperquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:15 schreef 988012 het volgende:
Wat is er nou zo mooi aan die Jack figuur? Dat ie dingen op aanvraag kan leveren?
that picture is really nice!quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:16 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
If anyone who bought the lamp from me can take a photo more beautiful than this picture ,I will give him 30 points in my website.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:17 schreef raaavi het volgende:
[..]
that picture is really nice!
hard to make it better I guess.
Complete darkness?
Could you please send detailed information of this item to dealperfectcs01@gmail.com ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 03:17 schreef nachtdier2 het volgende:
Question to Jack:
Do you have SATA to IDE converters with a Marvell chipset on it?
(Connecting a Sata hdd to a IDE motherboard. The converter itself needs to be placed on the Sata hdd.)
And, how much do they cost?
Dat is ook alleen om de douane te omzeilenquote:Op woensdag 18 maart 2009 03:59 schreef nachtdier2 het volgende:
Grappig trouwens. Boksbeugels (illegaal hier) worden verkocht als decoratie voor de vingers!
I must say that photo is a bit exaggerating, the light from the lamp isnt nearly as strong as the pic shows... or he put another kind of light bulb in it.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:16 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
If anyone who bought the lamp (SKU : 21269 )from me can take a photo more beautiful than this picture ,I will give him 30 points in my website.
Because I need to promote this item in other place,I need some new pictures,...
And ,I will order 50 pcs of fleshlight in 5 days,I wan na know ,if there anyone interested in this item?
The price will be around 25$
Gaat de laatste tijd weer veel beter...bijna alle orders van de t/m de 14de zijn verstuurd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:05 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
??? Bij mij niet hoor, gemiddelde tijd totdat DX shipped is bij mijn laatste 10 orders ongeveer anderhalve week, terwijl bij alle items status op ships in 1 to 3 day stond.
De laatste orders die ik bij Jack heb geplaatst werden allemaal na 1 of 2 dagen na de betaling verstuurd. Op de Nano 8GB na wat hij van te voren ook al aangaf (voor ik de bestelling had geplaatst en betaalde).
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:56 schreef appelsjap het volgende:
tvp dan maar, iemand die nog producten weet die ik gewoon MOET hebben?
Ja ik weet wel hoe het moetquote:
http://store.dealperfect.com/ is het nuquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef appelsjap het volgende:
ligt het aan mij of doet die site van jack het niet?![]()
www.dealperfect.com
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://store.dealperfect.com/ is het nu
Die kaartjes zijn over het algemeen best snelquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:49 schreef Saak het volgende:
Die micro sd kaart van jack van 8GB leest met zo'n 15MB/s en schrijven begint ie met 50MB/s en daarna uit eindelijk blijft ie rond de 11MB/s![]()
Ik heb hem gekocht als class 4. Zou die er stiekem een betere in hebben gedaan? Omdat ik zij dat ik er misschien meer ga kopen als hij me bevalt.
Klopt, wat voor een batterij gebruik je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef henkjan90 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5914
Deze besteld, maar hij doet niet veel, gewoon kabeltjes allebei aan één kant van een batterij dacht ik...
Iemand?
Groetjes DIY n00b
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |