abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 03:31:44 #276
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_74562348
Schopje. Ik krijg er ook SP, GL en PvdA uit. Pffft, wat móet je daar nou mee?

SP maak ik sowieso geen woorden aan vuil.

GL
Ben ik korte tijd lid van geweest, maar past niet bij mij. Zijn wel érg boomknuffelig, pro-kraken en biovoedsel en wat mij betreft wat te weinig pragmatisch.

PvdA
Beginselprogramma onderschrijf ik, maar wat ze er werkelijk van terecht brengen in de TK vind ik maar niks, ze hebben mij ook te weinig smoel.

D66
Zijn pragmatisch en vrijzinnig, maar voor mij op economisch gebied té liberaal; mensen en bedrijven kunnen beesten zijn als er geen regels zijn.

hmmzzz.. lid worden van de JD dan maar?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_74562417
Wat dacht je van FOK! partij...
pi_74562431
Bij de meeste stemwijzers kom ik uit bij de Sp, maar dit keer meer bij GL. Opvallend.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_74562432
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 03:31 schreef Andromache het volgende:
Schopje. Ik krijg er ook SP, GL en PvdA uit. Pffft, wat móet je daar nou mee?

SP maak ik sowieso geen woorden aan vuil.

GL
Ben ik korte tijd lid van geweest, maar past niet bij mij. Zijn wel érg boomknuffelig, pro-kraken en biovoedsel en wat mij betreft wat te weinig pragmatisch.

PvdA
Beginselprogramma onderschrijf ik, maar wat ze er werkelijk van terecht brengen in de TK vind ik maar niks, ze hebben mij ook te weinig smoel.

D66
Zijn pragmatisch en vrijzinnig, maar voor mij op economisch gebied té liberaal; mensen en bedrijven kunnen beesten zijn als er geen regels zijn.

hmmzzz.. lid worden van de JD dan maar?
Je hebt dus vooroordelen die onterecht zijn. Als je via zo'n vragenlijst uitkomt bij een bepaalde partij, dan past die dus het beste bij jou. Het is trouwens een feit dat het overgrote deel die stemwijzers raadpleegt, de SP als beste partij krijgt voorgeschoteld.
pi_74562433
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:09 schreef Windigo het volgende:

Pvda, Pvdd, GL en SP.

En toch stem ik D66. De analyse klopt wel bij de schuingedrukte tekst, alleen de partijen die ik als resultaat krijg zie ik niet zitten.
Ook jij hebt dus een vooroordeel dat je belet om op de voor jou juiste partij te stemmen. Wat zijn er toch een vreemde kiezers in dit land.
pi_74562438
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ben echt zoooo niet links he, snap niets van deze uitkomst
Veel mensen dénken dat ze niet links zijn om een onduidelijke reden. Zal ook wel met vooroordelen te maken hebben. Maar dan doen ze de test en dan blijken ze toch menselijker te zijn dan ze hadden gedacht. Het wordt tijd dat die mensen ook een echt stemmen op de partij die de meeste overeenkomsten heeft met hun denkwijze. zal dat ooit gebeuren?
pi_74562440
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:09 schreef Aoristus het volgende:
wat een kutsite, er wordt gewoon voorgesteld om op groenlinks te stemmen, ik bijt nog liever de aderen in mijn polsen door.
Vooral op partijen blijven stemmen waar je het minder mee eens bent dan, simpele ziel.
pi_74562442
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 04:23 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Veel mensen dénken dat ze niet links zijn om een onduidelijke reden. Zal ook wel met vooroordelen te maken hebben. Maar dan doen ze de test en dan blijken ze toch menselijker te zijn dan ze hadden gedacht. Het wordt tijd dat die mensen ook een echt stemmen op de partij die de meeste overeenkomsten heeft met hun denkwijze. zal dat ooit gebeuren?
Whehe...dream on...
pi_74562443
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 04:26 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Whehe...dream on...
Ik denk het ook niet. Ze blijven om onduidelijke redenen stemmen op partijen die eigenlijk niet bij hun passen....
pi_74562448
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 04:27 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet. Ze blijven om onduidelijke redenen stemmen op partijen die eigenlijk niet bij hun passen....
Moet wel zeggen, dat er bepaalde vragen worden gesteld, niet echt neutraal kan noemen...
pi_74581111
Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de economie, maar dat moet niet te ver gaan. Mensen hebben wat dat betreft ook een eigen verantwoordelijkheid. Waarschijnlijk ben je niet ontevreden over de Nederlandse situatie, maar vind je dat de marktwerking hier en daar is doorgeschoten. Je staat daarnaast ambivalent tegenover maatschappelijke veranderingen. Waarschijnlijk vind je wel dat we er in Nederland de laatste decennia op vooruit zijn gegaan, maar aan de andere kant zie je ook dingen die je absoluut niet bevallen, zoals misschien de seksualisering van de maatschappij. Je maakt je wat dat betreft een beetje zorgen over de toekomst. Waarschijnlijk maak je je verder zorgen over het klimaat, en vind je dat mensen ook wat meer aandacht voor elkaar en voor immateriële zaken moeten hebben. Tot slot zie jij met al die verschillende religies maar één oplossing: religie mag geen enkele invloed hebben op de politiek. Je vindt dat geloof bij uitstek een privézaak is.

- PvdA
- GL
- D66

Beschrijving klopt wel aardig. Qua partijadvies zal ik sowieso niet stemmen op PvdA en GL, en D66 staat me een beetje tegen vanwege die hoeveelheid pro directe democratie-standpunten.
pi_74582518
Censuur.

[ Bericht 90% gewijzigd door jozefrenetan op 11-11-2009 19:38:12 (Veiligheidsredenen.) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')