Ik heb anders heul goede gespreken met mijzelf!.. En ruzie ook, ik kan het echt slecht vinden met mij soms,quote:Op maandag 16 maart 2009 09:39 schreef Murmeli het volgende:
hahaha als je met je muis op het envelopje gaat staan in je eigen bericht staat er iets best wel grappigs.... dat je jezelf een prive bericht kan sturen maar dat ze zich afvragen in hoeverre je dat wilt...
Zo erg was het niet, maar elke beweging hoorde je.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef kwaakvaak het volgende:
ik wil niet eens meer praten over die impex luchtbedden!.. Heb 4 maanden op zo'n vies vuil brak hoerig kut ding gelezen wat ik twee keer per nacht van nieuwe lucht kon voorzien omdat het ding zich anders als een soort maliekolder om mij heen begon te sluiten,
jij hebt echt een grafstemming vandaag zeg... sjee....quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef kwaakvaak het volgende:
ik wil niet eens meer praten over die impex luchtbedden!.. Heb 4 maanden op zo'n vies vuil brak hoerig kut ding gelezen wat ik twee keer per nacht van nieuwe lucht kon voorzien omdat het ding zich anders als een soort maliekolder om mij heen begon te sluiten,
Ik heb niks gehoord hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo erg was het niet, maar elke beweging hoorde je.
Dus ik wilde allemaal heel zachtjes doen, maar dat gaat gewoon niet
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb anders heul goede gespreken met mijzelf!.. En ruzie ook, ik kan het echt slecht vinden met mij soms,
Ja, wil dadelijk nog even gaan slapen.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij hebt echt een grafstemming vandaag zeg... sjee....
[..]
Ik heb niks gehoord hoor
[..]
ruzie met jezelf, grinnik! je was jezelf zeker weer de grond in aan het stampen?
he, JB.... ging jij niet nog ff terug je mandje in?
je mag wel blijven hoor, vind ik best gezellig
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij hebt echt een grafstemming vandaag zeg... sjee....
[..]
[quote]
Nou.... valt best mee denk ik hoor... niet meer als gisterenavond hoor![]()
[quote]Op maandag 16 maart 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
Sterkte vandaagquote:
ach dat is goed voor hem, wordt ie groot en sterk vanquote:Op maandag 16 maart 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, wil dadelijk nog even gaan slapen.
en nee, jij niet, maar hij werd steeds wakker als ik me omdraaide
Hoi, ZegIkLekkerNietquote:
misschien moet je even een berg ibu's naar binnen werken, dan een paar koppen koffie, wat zinloze topics op fok lezen (vooral van mensen met hele erge problemen) dan wat topics uit ONZ en dan even dagdromen over iets leuks en dan heel rustig aan het werk gaan. Oh en had ik dat rondje lopen buiten er al bij genoemd?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:52 schreef kwaakvaak het volgende:
uhu... Ik had mijzelf een pb gestuurd dat ik een naar mannetje was wat eens moest kappen met een klein jongetje te zijn en gewoon als een grote vent moet gaan gedragen en moet kappen met dat duffe geleuter.
et`90834h57908347t89072346`98127345907*!@^$^@!#*(R^%^!@O#*B@±# en het kwoten gaat ook al mis... laat maar
Mogguh. Wat ZegJeLekkerNiet?quote:
Want dat is ie nog niet?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach dat is goed voor hem, wordt ie groot en sterk van
. Mijn usernaam (in een droge bui opgekomen heel slecht weetquote:
Komt wel goed hoor, ik zet zo mijn aaipoot aan, en ga gewoon lekker in mijn eigen wereld zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien moet je even een berg ibu's naar binnen werken, dan een paar koppen koffie, wat zinloze topics op fok lezen (vooral van mensen met hele erge problemen) dan wat topics uit ONZ en dan even dagdromen over iets leuks en dan heel rustig aan het werk gaan. Oh en had ik dat rondje lopen buiten er al bij genoemd?![]()
sterkte ermee vandaag
He, da's mijn tekst! afblijvenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, ik zet zo mijn aaipoot aan, en ga gewoon lekker in mijn eigen wereld zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |