Ik heb anders heul goede gespreken met mijzelf!.. En ruzie ook, ik kan het echt slecht vinden met mij soms,quote:Op maandag 16 maart 2009 09:39 schreef Murmeli het volgende:
hahaha als je met je muis op het envelopje gaat staan in je eigen bericht staat er iets best wel grappigs.... dat je jezelf een prive bericht kan sturen maar dat ze zich afvragen in hoeverre je dat wilt...
Zo erg was het niet, maar elke beweging hoorde je.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef kwaakvaak het volgende:
ik wil niet eens meer praten over die impex luchtbedden!.. Heb 4 maanden op zo'n vies vuil brak hoerig kut ding gelezen wat ik twee keer per nacht van nieuwe lucht kon voorzien omdat het ding zich anders als een soort maliekolder om mij heen begon te sluiten,
jij hebt echt een grafstemming vandaag zeg... sjee....quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef kwaakvaak het volgende:
ik wil niet eens meer praten over die impex luchtbedden!.. Heb 4 maanden op zo'n vies vuil brak hoerig kut ding gelezen wat ik twee keer per nacht van nieuwe lucht kon voorzien omdat het ding zich anders als een soort maliekolder om mij heen begon te sluiten,
Ik heb niks gehoord hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo erg was het niet, maar elke beweging hoorde je.
Dus ik wilde allemaal heel zachtjes doen, maar dat gaat gewoon niet
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb anders heul goede gespreken met mijzelf!.. En ruzie ook, ik kan het echt slecht vinden met mij soms,
Ja, wil dadelijk nog even gaan slapen.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij hebt echt een grafstemming vandaag zeg... sjee....
[..]
Ik heb niks gehoord hoor
[..]
ruzie met jezelf, grinnik! je was jezelf zeker weer de grond in aan het stampen?
he, JB.... ging jij niet nog ff terug je mandje in?
je mag wel blijven hoor, vind ik best gezellig
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij hebt echt een grafstemming vandaag zeg... sjee....
[..]
[quote]
Nou.... valt best mee denk ik hoor... niet meer als gisterenavond hoor![]()
[quote]Op maandag 16 maart 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
Sterkte vandaagquote:
ach dat is goed voor hem, wordt ie groot en sterk vanquote:Op maandag 16 maart 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, wil dadelijk nog even gaan slapen.
en nee, jij niet, maar hij werd steeds wakker als ik me omdraaide
Hoi, ZegIkLekkerNietquote:
misschien moet je even een berg ibu's naar binnen werken, dan een paar koppen koffie, wat zinloze topics op fok lezen (vooral van mensen met hele erge problemen) dan wat topics uit ONZ en dan even dagdromen over iets leuks en dan heel rustig aan het werk gaan. Oh en had ik dat rondje lopen buiten er al bij genoemd?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:52 schreef kwaakvaak het volgende:
uhu... Ik had mijzelf een pb gestuurd dat ik een naar mannetje was wat eens moest kappen met een klein jongetje te zijn en gewoon als een grote vent moet gaan gedragen en moet kappen met dat duffe geleuter.
et`90834h57908347t89072346`98127345907*!@^$^@!#*(R^%^!@O#*B@±# en het kwoten gaat ook al mis... laat maar
Mogguh. Wat ZegJeLekkerNiet?quote:
Want dat is ie nog niet?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach dat is goed voor hem, wordt ie groot en sterk van
. Mijn usernaam (in een droge bui opgekomen heel slecht weetquote:
Komt wel goed hoor, ik zet zo mijn aaipoot aan, en ga gewoon lekker in mijn eigen wereld zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien moet je even een berg ibu's naar binnen werken, dan een paar koppen koffie, wat zinloze topics op fok lezen (vooral van mensen met hele erge problemen) dan wat topics uit ONZ en dan even dagdromen over iets leuks en dan heel rustig aan het werk gaan. Oh en had ik dat rondje lopen buiten er al bij genoemd?![]()
sterkte ermee vandaag
He, da's mijn tekst! afblijvenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, ik zet zo mijn aaipoot aan, en ga gewoon lekker in mijn eigen wereld zitten.
goed bezig jijquote:Op maandag 16 maart 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
Vanaf vanavond beginnen met whey / eiwit shakes
In combinatie met 4x per week fitnessen + zonnebankje en gezonde voeding
Gaat er helemaal netjes uitzien in de zomer!
hey... niet zo hequote:Op maandag 16 maart 2009 10:21 schreef Murmeli het volgende:
iemand tips wat ik moet doen met veel te dikke en vage door elkaar liggende dossiers? moet er een logsich verhaal over opschrijven zodat mn baas ook blij is, maar ik snap er de ballen niet van en ik krijg sterke fokneigingen als ik er alleen nog maar naar kijk![]()
kutwerk
Wat voor werk doe je Murm?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:21 schreef Murmeli het volgende:
iemand tips wat ik moet doen met veel te dikke en vage door elkaar liggende dossiers? moet er een logsich verhaal over opschrijven zodat mn baas ook blij is, maar ik snap er de ballen niet van en ik krijg sterke fokneigingen als ik er alleen nog maar naar kijk![]()
kutwerk
Ik fitnessde eers al wel 2x per week, maar dat was niet echt serieus, dus zonder training / eetschemaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed bezig jij
gaan alle vrouwen voor je vallen
heb je nou die ene d'r hart al gebroken?
Hoe bedoel je, ergens buiten? Omdat jullie beide thuiswonen bedoel je?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had haar alleen gesmst, ik spreek waarschijnlijk vanavond even af.
Is het denken jullie verstandig om gewoon ergens buiten af te spreken ?
op volgorde leggen gaat me 2 dagen kosten dus dat doe ik niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey... niet zo heAdem in / Adem uit... Eerst even op volgorde leggen en dan er door heen worstelen!
Ja, en ik denk dat het zo'n ongemakkelijk situatie geeft op het moment dat ik het net gezegd heb...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ergens buiten? Omdat jullie beide thuiswonen bedoel je?
Gaat ook een ongemakkelijke situatie opleveren.. Maar ik heb even gemist wat er gebeurd is..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat het zo'n ongemakkelijk situatie geeft op het moment dat ik het net gezegd heb...
Wat doe je dan ?
Zeggen "ok, je kan nu wel gaan..."
Als ik buiten afspreek kan ik zelf weglopen
hahaha jij bent echt erg.... maar is idd wel beter.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat het zo'n ongemakkelijk situatie geeft op het moment dat ik het net gezegd heb...
Wat doe je dan ?
Zeggen "ok, je kan nu wel gaan..."
Als ik buiten afspreek kan ik zelf weglopen
Waar zullen we samen over pratenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
sjezus wat gaat het hier traag zeg.
murm wil aandacht afleiding van dat kutwerk
ik weet het niet. over sex dan maar?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar zullen we samen over praten?
Zaterdag was ze bij me, heb ik voor haar gekookt, en het was super saai, bijna niks tegen elkaar gezegd.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gaat ook een ongemakkelijke situatie opleveren.. Maar ik heb even gemist wat er gebeurd is..
Hoi Murmeli! Zware dag op je werk?quote:
Zo vroeg alquote:Op maandag 16 maart 2009 10:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet het niet. over sex dan maar?
Dat kan dag en nacht natuurlijk! Al is doen beter dan erover pratenquote:
Auto!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan dag en nacht natuurlijk! Al is doen beter dan erover praten
Snelle conclusietrekker ben jij. Ze IS niet saai, jij VINDT haar saai. Iets anders bewoording. Daarbij was ze misschien wel zenuwachtig en komt ze moeilijk los. Jammer dat je haar geen kans geeft. Dat je haar niet leuk vindt, is een ander verhaal, maar je zou best eens wat langer kunnen afwachten dan één date.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zaterdag was ze bij me, heb ik voor haar gekookt, en het was super saai, bijna niks tegen elkaar gezegd.
Zaterdag avond was ze uit in dezelfde club als mij, de hele tijd om me heen te hangen.
Had ik geen zin in, dus expres heel veel met andere meiden gepraat en gesjansd.
Zondag sms gestuurd "Hey, kunnen we binnenkort even praten ? X"
Sms terug (iets van) : "Ik weet waarschijnlijk wel waar het over gaat, maar is goed. Kus ! "
Dus nu moet ik het gaan vertellen dat ze saaaaai is en ik haar niet leuk vindt...
Dan hoop ik voor je dat kwaak een betere dag heeft dan vandaagquote:Op maandag 16 maart 2009 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ik zal maar weer eens afspreken voor morgen... gheghe....
sex
Echt heel rot is dat, slapen in je eentje in een 2 persoonsbedquote:Op maandag 16 maart 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
@auto: ja bleeg! ik ga zo ff met een collega babbelen, die kent het project
@KF: tuurlijk, nooit te vroeg voor sex... jammer dat ik alleen sliep vannacht![]()
ik word er wel zo uitgepleurd hier denk ik.... na een uur fokken doen ze dat altijd.
Nee dat is héérlijk! Ik moet altijd even wennen als er weer iemand naast me ligt. Maar soms gaat het ook gelijk goed..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt heel rot is dat, slapen in je eentje in een 2 persoonsbed
Hehe, hoe kan dat nu?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Auto!Héérlijk, mijn bed rook erg lekker
Jij ook?
Mja logisch... Dan scheelt, waarschijnlijk, wat tijd (en irritatie.... hihi)quote:Op maandag 16 maart 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
@auto: ja bleeg! ik ga zo ff met een collega babbelen, die kent het project
Ik heb haar denk ik al zo'n 6/7 keer gezien !!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snelle conclusietrekker ben jij. Ze IS niet saai, jij VINDT haar saai. Iets anders bewoording. Daarbij was ze misschien wel zenuwachtig en komt ze moeilijk los. Jammer dat je haar geen kans geeft. Dat je haar niet leuk vindt, is een ander verhaal, maar je zou best eens wat langer kunnen afwachten dan één date.
Hihi, vooral de combinatie met net geschoren benen..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, hoe kan dat nu?
Nou... Ik had mijn bed vrijdag verschoond, maar er nog weinig in geslapen, dus het was heeerlijk vannacht!
[een vers bed en net geschoren benen is![]()
, haha]
Hehe. Ik soms iemand...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dat is héérlijk! Ik moet altijd even wennen als er weer iemand naast me ligt. Maar soms gaat het ook gelijk goed..
Dat is zo fijn... Haha.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, vooral de combinatie met net geschoren benen..
Oow dat wist ik dus even niet..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb haar denk ik al zo'n 6/7 keer gezien !!
En vaak zo'n 5 uur per keer.
Ze is echt wel los en zichzelf hoor, dat heb ik zelfs nog gevraagd aan der, of ze zich op haar gemak bij mij voelde.
Maar de dingen die ze zegt irriteer ik me gewoon aan, slaan nergens op en (vind ik) vréselijk saaaai
Goeiemoggelquote:
Alleen maar over school en dat soort saaie dingen...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow dat wist ik dus even niet..![]()
Wat voor dingen zegt ze dan?
JonKelquote:
Tech!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alleen maar over school en dat soort saaie dingen...
En wanneer ik een film kijk met haar, maakt ze van die domme geluiden als er iets gebeurt
Hoi liegebeestjequote:
Zeg! Wat heb jij tegen constant smsen?!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heeft ze weinig vriendinnen? Smst ze je constant?
Ik word ook meestal uit bed geduwd dan, mijn bed is niet zo groot.. Ik gebruik het als ik alleen slaap daarom ook al eenpersoonsbed..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik soms iemand...
Of ik moet diegene dan terug duwen
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is zo fijn... Haha.
En dit is mijn lievelingsdekbed, dus allemaal win win!
Ik vind alleen slapen vooral heerlijk als er niemand is met wie ik mn bed zou willen delen.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dat is héérlijk! Ik moet altijd even wennen als er weer iemand naast me ligt. Maar soms gaat het ook gelijk goed..
Met vriendinnetjes helemaal nietsquote:Op maandag 16 maart 2009 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg! Wat heb jij tegen constant smsen?!
Ze heeft zelf wel vrienden hoor...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heeft ze weinig vriendinnen? Smst ze je constant?
Dat is wel duidelijk ja..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze heeft zelf wel vrienden hoor...
Mij smst ze echt iets van 2x per dag, en alleen als antwoord wanneer ik haar wat vraag, en dan zit er vaak zo'n 4/5 uur tussen tot ze wat antwoordt, en dat zijn zelfs dan nog saaie inhoudloze nikszeggende berichten...
Damn ik ben serieus helemaal klaar met haar
Ja dat heb ik ook wel.. Al probeer ik mezelf daar wel in te remmenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind alleen slapen vooral heerlijk als er niemand is met wie ik mn bed zou willen delen.
Is die er wel, slaap ik liever samen
Ik kan gewoon niet zo vaak, dus hoef ik ook niets te remmen, dat gaat vanzelfquote:Op maandag 16 maart 2009 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel.. Al probeer ik mezelf daar wel in te remmen
Ojee... Heb ik nu promotie gemaakt of ben ik gedegradeerd?quote:
Ik zie overeenkomsten!quote:
Dan moet je dat tegen haar gaan zeggen & niet meer tegen onsquote:Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze heeft zelf wel vrienden hoor...
Mij smst ze echt iets van 2x per dag, en alleen als antwoord wanneer ik haar wat vraag, en dan zit er vaak zo'n 4/5 uur tussen tot ze wat antwoordt, en dat zijn zelfs dan nog saaie inhoudloze nikszeggende berichten...
Damn ik ben serieus helemaal klaar met haar
Hihi, zie het maar als promotie. Wist het even geen andere (korte) naam te gevenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee... Heb ik nu promotie gemaakt of ben ik gedegradeerd?![]()
Oke, gelukkig maar!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, zie het maar als promotie. Wist het even geen andere (korte) naam te geven
Dat ga ik vanavond dus regelenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je dat tegen haar gaan zeggen & niet meer tegen ons
Inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2009 11:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, gelukkig maar!
Nee, zo'n korte naam is hier verboden, dus pas op!
Als je het bij jouw thuis doet, dan voelt zij zich 10x zo meer opgelaten dan andersomquote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond dus regelen
Vraag me alleen af waar ik het beste kan doen...
Bij haar thuis is niet echt een optie...
Zien haar ouders me binnenkomen, en me 3 minuten later weer naar buiten vertrekken.
Spreek af bij de Mac! Op het parkeerterreinquote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zien haar ouders me binnenkomen, en me 3 minuten later weer naar buiten vertrekken.
En je hebt nog weekend!!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zometeen pas ontbijt.
Iemand die ook zin heeft in het weekend alweer?
Denk er niet zoveel over na joh.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:
Ik heb geen weekend, ik heb onverwacht een dagje vrij genomenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En je hebt nog weekend!!
Ik heb zeker zin in het weekend, WINTERSPORT!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Onee?! Moet ik even een plekje aanwijzen?quote:
Welk groene plekje?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:19 schreef automatic_ het volgende:
Onee?! Moet ik even een plekje aanwijzen?
Jaaaaaaquote:
Waarschijnlijk wil zij dan ook niet meer bij jou zijn hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik spreek lekker ergens buiten af ofzo
Dan laat ik op een bepaald moment een vriend opbellen dat ik er vandoor moet
Njah, ze is helemaal gek van me, dus ben heel bang dat ze er tegen in gaat en met dingen komt dat ze kan veranderen blablabla en andere huilie huilie boe hoe...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaaaa
[..]
Waarschijnlijk wil zij dan ook niet meer bij jou zijn hoor
Wat slap zeg. Heb dan gewoon ballen en zeg dat gewoon dat je niet langer met haar daar wilt zijn, dat dat het enige is wat je wilde zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
Mannen denken wel vaker dat vrouwen helemaal gek van ze zijn, maar dan valt het allemaal wel mee - ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles heb gelezen wat je hebt gepost, dus mijn excuses daarvoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah, ze is helemaal gek van me, dus ben heel bang dat ze er tegen in gaat en met dingen komt dat ze kan veranderen blablabla en andere huilie huilie boe hoe...
Je staat toch achter je besluit? Waarom dan bang? Dan ben je sterk genoeg dat af te houden.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah, ze is helemaal gek van me, dus ben heel bang dat ze er tegen in gaat en met dingen komt dat ze kan veranderen blablabla en andere huilie huilie boe hoe...
Ga bij haar langs!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga bij haar langs!
Als ze echt zo gek op je is, kan ze wat steun wel gebruiken gelijk nadat je dr gedumot hebt, ze is tenslotte net als jij pas 12
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend, ik heb onverwacht een dagje vrij genomen
Weekend is vrijdagmiddag tot zondagavond
En daar heb ik dus zin inHihi, weet ik, maar zo'n extra dagje voelt voor mij altijd nog als weekend, ook al valt het niet in de officiële weekend begrippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen kids dit weekend?How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
kwaak is een man en mannen willen altijd wel sex dus ik denk niet dat ie tegen zou werkenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat kwaak een betere dag heeft dan vandaag
Ja dat ga ik ook doen...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mannen denken wel vaker dat vrouwen helemaal gek van ze zijn, maar dan valt het allemaal wel mee - ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles heb gelezen wat je hebt gepost, dus mijn excuses daarvoor.
Als ze wel gek van je is, dan gaat ze er natuurlijk tegenin en dan zal ze dat zeggen, maar dan moet jij het lef hebben om daar te blijven staan en niemand laf weglopen![]()
Gewoon nogmaals benadrukken dat je niet langer met haar wilt zijn en dat het klaar is.
Het is inderdaad niet te hopen dat het als VERASSING aankomtquote:Op maandag 16 maart 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen...
Maar wat als ze gaat lopen mauwen of blijft zitten ofzo ?
Njah, ze weet waarschijnlijk wel wat ik ga zeggen, het zal dus niet als een verassing aankomen...
Leuke plannen?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Jah, weekendzin in alleen nog 5 dagen te gaan
quote:
Waar?quote:
nee, ze zijn vrijdag bij een vriendin en zaterdag bij papaquote:Op maandag 16 maart 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, weet ik, maar zo'n extra dagje voelt voor mij altijd nog als weekend, ook al valt het niet in de officiële weekend begrippen![]()
Geen kids dit weekend?
Waarom drama?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:![]()
vorig weekend was drama, dus aankomend weekend is om te verheugen
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ze zijn vrijdag bij een vriendin en zaterdag bij papa
En die films links laten liggen hequote:
quote:
Helemaal niet! Ik was al begonnen met kijken, was alleen al in slaap gevallen na paar minuten. Beetje te drukke avond gehadquote:
Waarom ben je dan niet uitgeweest?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
hmm, niet echt uit geweest terwijl je als single zijnde maar 1 ding wilt in feite.
en wat privé dingetjes.
Artis, 010-erquote:
In slaap gevallen?!?!?! Schaam je!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:38 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik was al begonnen met kijken, was alleen al in slaap gevallen na paar minuten. Beetje te drukke avond gehad
Beter dat dan een 64 jarig Fok!stertje...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga bij haar langs!
Als ze echt zo gek op je is, kan ze wat steun wel gebruiken gelijk nadat je dr gedumot hebt, ze is tenslotte net als jij pas 12
Bekijk het eens op een volwassen manier en wees gewoon een man. Dat slappe gedoe heb je niks aan.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beter dat dan een 64 jarig Fok!stertje...
ik heb hoofdpijnquote:Op maandag 16 maart 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak is een man en mannen willen altijd wel sex dus ik denk niet dat ie tegen zou werken
Soms voel ik me echt een slechte ouder zegquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is geheel tegen mijn principes in, maar daar zat ik o.a. aan te denken
Nee hoor, die kan waarschijnlijk wel normaal denkenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat maakt je geen slechte ouder hoor, ik denk dat elke vader of moeder zo nu en dan wel graag alleen willen zijn..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms voel ik me echt een slechte ouder zeg
Ik vind het ook fijn om ze thuis te hebben, maar het is ook zo fijn om weg te kunnen
Ik zeg ook nooit nee als ze vragen of ze uit logeren mogen
en dat willen ze best vaak, (thuis is niet zo leuk) bij mn moeder, mn zusje, mn tante, bij die vriendin nu dus
Wel lief zijn tegen JB ja!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen JBquote:Op maandag 16 maart 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er is maar een remedie tegen hoofdpijnquote:
Is niet slecht hoor, als ouder heb je ook af en toe wel eens wat rust nodig.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het ook fijn om ze thuis te hebben, maar het is ook zo fijn om weg te kunnen
dat maakt niks uit hoor. je hoeft alleen maar stil te liggenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
hmm, niet echt uit geweest terwijl je als single zijnde maar 1 ding wilt in feite.
enivm wat privé dingetjes.
zo ongeveer,quote:
Shame on you!quote:
Als je er maar voor zorgt dat ze gelukkig zijn, dan ben je nooit een slechte ouderquote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nooit nee als ze vragen of ze uit logeren mogen
en dat willen ze best vaak, (thuis is niet zo leuk) bij mn moeder, mn zusje, mn tante, bij die vriendin nu dus
Mja, als ik niet 'bezet' ben, heb ik dat toch minder, zo voelt het alsof ik ze 'aan de kant zet' voor hem somsquote:Op maandag 16 maart 2009 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Is niet slecht hoor, als ouder heb je ook af en toe wel eens wat rust nodig.
Emmen is me net wat te ver weg, amersfoort is ook een optie jaquote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Die in Emmen en Amersfoort zijn mooi.
Ja apenheul vind ik het leukste, maar die is niet openquote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Artis is tof! Heeft een mooie aquarium, wat ik altijd het leukste vind..
![]()
Of als je echte aapjes wilt kijken, de Apenheul. Maar dat is het leukste met gids, weet ik uit ervaring
Ik vermaak me overal, dus geen tips..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
[..]
zo ongeveer,
volgend weekend maar weer is goed stappen, nog geen echte concrete planning dus als iemand goeie tips heeft.
Zolang zij dat gevoel niet hebben, is er niets aan de handquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als ik niet 'bezet' ben, heb ik dat toch minder, zo voelt het alsof ik ze 'aan de kant zet' voor hem soms
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen JB
Ze heeft een punt
Ik kan het wel hebben hoorquote:
Nee, dat hebben ze nietquote:Op maandag 16 maart 2009 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang zij dat gevoel niet hebben, is er niets aan de hand
Dierentuinenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Emmen is me net wat te ver weg, amersfoort is ook een optie ja![]()
[..]
Ja apenheul vind ik het leukste, maar die is niet open
Daar ga ik tig keer per jaar heen haha.
Om de een of andere reden word ik verzorgender als ik zelf ziek benquote:Op maandag 16 maart 2009 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het wel hebben hoor
maar dank jullie![]()
Precies, niet druk om maken dus..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze niet
Meestal gaan ze uit logeren omdat ze dat zelf vragen, of omdat degene bij wie ze gaan logeren dat vraagt en als ze niet zouden willen, zou het idd heel anders zijn.
Ja.quote:
http://partyflock.nl/party/quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
volgend weekend maar weer is goed stappen, nog geen echte concrete planning dus als iemand goeie tips heeft.
ja en daar het het mis he.. dat stil liggen.. Dat wordt het nietquote:Op maandag 16 maart 2009 11:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat maakt niks uit hoor. je hoeft alleen maar stil te liggen
je HOEFT niet stil te liggenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja en daar het het mis he.. dat stil liggen.. Dat wordt het niet
Hoiquote:
Anettequote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nightwish was leuk.![]()
Jammer dat de zangeres van Nightwish haar, haar blond had geverfd. En dat het voorprogramma maar 25 minuten mocht spelen.
Dat was wel duidelijk ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
Sorry JB
Maar ik heb hier gewoon weinig ervaring mee, vandaar dat ik onervaren, en dus kinderachtig overkom...
quote:
Owja die hebben we ook nog. Ik ga wel iene miene mutte doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dierentuinen![]()
Ouwehand is ook een leuke dierentuin.
Volgens mij was het niet uitverkocht maar het was wel druk.quote:
Oke beterquote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nightwish was leuk.![]()
Jammer dat de zangeres van Nightwish haar, haar blond had geverfd. En dat het voorprogramma maar 25 minuten mocht spelen.
pik je mij dan op bij de tramhalte? jouw bed is dichterbij dan mijn eigen bedquote:Op maandag 16 maart 2009 11:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
te moeilijk![]()
![]()
Is het het al tijd? Mag ik al naar huis? Wil naar bed toe.. Heerlijk slaaaaaapen![]()
Ik ben geen liegebeestje, dus ik heb geen groene plekjesquote:
Beekse bergen is er ook nog.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Owja die hebben we ook nog. Ik ga wel iene miene mutte doen.
Ik ga zo lekker terug naar bed. Dat verhuizen in niet meer dan een shirtje was teveel van het goede gisteren denk ikquote:Op maandag 16 maart 2009 11:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
te moeilijk![]()
![]()
Is het het al tijd? Mag ik al naar huis? Wil naar bed toe.. Heerlijk slaaaaaapen![]()
Ja jaquote:Op maandag 16 maart 2009 11:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben geen liegebeestje, dus ik heb geen groene plekjes
Antwerpen wil ik ook nog eens heen.. De dierentuin dan. Stad mag ook (daar kom je dan natuurlijk automatisch..), maar toch ga ik liever naar een andere stad als ik weer eens een weekendje weg gaquote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beekse bergen is er ook nog.![]()
Antwerpen heeft ook een dierentuin.
Mijn ex gaat gewoon naar allemaal toe. Ieder jaar weer.
Dat klinkt sowieso niet erg slim ookquote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker terug naar bed. Dat verhuizen in niet meer dan een shirtje was teveel van het goede gisteren denk ik
Dankjequote:Op maandag 16 maart 2009 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt sowieso niet erg slim ook![]()
Slaap lekker
Ja maarja, dan blijf ik bezig. Ik weet ook nog een paar mooie in Duitsland. Maar moet effe ergens een grens stellenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beekse bergen is er ook nog.![]()
Antwerpen heeft ook een dierentuin.
Mijn ex gaat gewoon naar allemaal toe. Ieder jaar weer.
Antwerpen is leuk!... De dierentuin een stuk minder helaas. Erg ouwe sanie en depresief. Enigste leuke wat ze daar wel hebben is het pinguin bad. Toen ik daar nog wat dichter bij woonde, ook regelmatig geweest enkel en alleen om gewoon uurtje naar zwemmende pinguins te kijkenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Antwerpen wil ik ook nog eens heen.. De dierentuin dan. Stad mag ook (daar kom je dan natuurlijk automatisch..), maar toch ga ik liever naar een andere stad als ik weer eens een weekendje weg ga
Slaap lekker!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker terug naar bed. Dat verhuizen in niet meer dan een shirtje was teveel van het goede gisteren denk ik
Oow, dan ga ik dus niet meer naar de dierentuin, maar weer naar Berlijn en dan daar wel naar dierentuin..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Antwerpen is leuk!... De dierentuin een stuk minder helaas. Erg ouwe sanie en depresief. Enigste leuke wat ze daar wel hebben is het pinguin bad. Toen ik daar nog wat dichter bij woonde, ook regelmatig geweest enkel en alleen om gewoon uurtje naar zwemmende pinguins te kijken
Antwerpen vind ik niet zo erg leuk. Vind Brussel leuker om naar toe te gaan. Als ik dan toch naar een stad in België ga.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Antwerpen is leuk!... De dierentuin een stuk minder helaas. Erg ouwe sanie en depresief. Enigste leuke wat ze daar wel hebben is het pinguin bad. Toen ik daar nog wat dichter bij woonde, ook regelmatig geweest enkel en alleen om gewoon uurtje naar zwemmende pinguins te kijken
Bruggequote:Op maandag 16 maart 2009 12:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Antwerpen vind ik niet zo erg leuk. Vind Brussel leuker om naar toe te gaan. Als ik dan toch naar een stad in België ga.
Ik ben in 2007 naar Knut geweest...quote:Op maandag 16 maart 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow, dan ga ik dus niet meer naar de dierentuin, maar weer naar Berlijn en dan daar wel naar dierentuin..
Dankje! Moet lukkenquote:
Knut?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben in 2007 naar Knut geweest...
Slaap lekker & Beterschap. Hopelijk ben je straks iets fitterquote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aanquote:
Jaaa, toen was hij nog een baby!quote:
Ik ken eigenlijk geen stad in Belgiequote:
Ik heb zelf niet zoveel met Brussel, dan zou ik zelf eerder Gent doen, zeker tijdens de Gentse feestenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Antwerpen vind ik niet zo erg leuk. Vind Brussel leuker om naar toe te gaan. Als ik dan toch naar een stad in België ga.
Slecht! Ik woon vrij dicht bij de grens, dus in Antwerpen kom ik regelmatigquote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen stad in Belgie![]()
Niet echt iig.
Jaaá!quote:
Aaah, had ik dus moeten gaan in 2006! Of was ie toen nog niet geboren?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa, toen was hij nog een baby!
[ afbeelding ]
Voor mij is Antwerpen niet zo ver dus een dagje Antwerpen is voor mij goed te doen. Of daar naar de bioscoop gaan.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Antwerpen wil ik ook nog eens heen.. De dierentuin dan. Stad mag ook (daar kom je dan natuurlijk automatisch..), maar toch ga ik liever naar een andere stad als ik weer eens een weekendje weg ga
Sealife in Florida is ook leuk.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maarja, dan blijf ik bezig. Ik weet ook nog een paar mooie in Duitsland. Maar moet effe ergens een grens stellen
Dus, wanneer gaan we op stap?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slecht! Ik woon vrij dicht bij de grens, dus in Antwerpen kom ik regelmatig
En soms in Brugge, omdat ik dat een leuke stad vind.
verder kom ik er ook niet maandelijks hoor
[..]
Jaaá!
Hij is (dacht ik) december 2006 geboren, dus je kon hem pas in 2007 zienquote:Op maandag 16 maart 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah, had ik dus moeten gaan in 2006! Of was ie toen nog niet geboren?
Welke niet!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij is Antwerpen niet zo ver dus een dagje Antwerpen is voor mij goed te doen. Of daar naar de bioscoop gaan.
Een weekendje naar een stad toe kan leuk zijn. Welke steden staan nog op je verlanglijstje?
Ik zal even in mijn drukke agenda kijken wanneer ik tijd heb. Zal ik wat data's PMen of roep jij er een paar?quote:
Alohaquote:
December 2006, toen was ik er!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is (dacht ik) december 2006 geboren, dus je kon hem pas in 2007 zien
Mja idd.quote:
Hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
December 2006, toen was ik er!In de stad, niet in de dierentuin. Geen tijd voor
Londen ben ik geweest, Barcelona nog niet..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja idd.
Sowieso eerst Londen en Barcelona
Als we dan zo gaan beginnenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij is Antwerpen niet zo ver dus een dagje Antwerpen is voor mij goed te doen. Of daar naar de bioscoop gaan.
Een weekendje naar een stad toe kan leuk zijn. Welke steden staan nog op je verlanglijstje?
[..]
Sealife in Florida is ook leuk.![]()
Tuurlijk anders blijf je bezig.
Heeft iemand de film In Bruge gezienquote:
So much to see so little time.quote:
PM away, zou ik zeggenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal even in mijn drukke agenda kijken wanneer ik tijd heb. Zal ik wat data's PMen of roep jij er een paar?
In juli dacht ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
wanneer zijn die gentse feesten nou? ik wil mee
zaterdag 18 te en met maandag 27 juli, zie http://www.gentsefeesten.be/quote:Op maandag 16 maart 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
wanneer zijn die gentse feesten nou? ik wil mee
Schrijft Brazilie op lijstje met plaatsen waar ik zeker een keer naar toe moet gaan.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we dan zo gaan beginnenDan gaan we naar Cassino in Brazilie, kan je met wilde dolfijnen zwemmen
Of Foz de Igaucu
de grootste watervallen van de wereld, 3 kilometer breed en hoger dan Niagra Falls
Ja, en brugge ook regelmatig.. Net als automaatje ook een grens streek bewoner geweest en zeer regelmatig naar vlaanderen geweest. Vlamingen zijn tof!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heeft iemand de film In Bruge gezien?
Make that money..quote:
Is er weer eens wat anders. En het klinkt ook veel leuker dan hoi of hallo.quote:
Doen!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schrijft Brazilie op lijstje met plaatsen waar ik zeker een keer naar toe moet gaan.
Ja die heb ik gezien.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heeft iemand de film In Bruge gezien?
Misschien toch maar een keer mee doen aan de staatsloterij.quote:
Ja daar word je rijk vanquote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien toch maar een keer mee doen aan de staatsloterij.
Als je daarop hoopt, dan zou ik niet naar de winkans kijkenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien toch maar een keer mee doen aan de staatsloterij.
Leuk een strandwandeling van 250 kilometer. Dat duurt wel een paar dagen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doen!
En dan kan je meteen zeggen als je Cassino hebt bezocht dat je op het langste strand ter wereld bent geweest250 kilometer, non stop
Als dat geen flinke wandeling is
Te laat!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef Civilian het volgende:
Laat ik hier ook nog maar even goedemorgen zeggen..
Goedemorgen
Niet?quote:
Met dat stukje kans berekening dat ik heb gehad weet ik dat de kans heel erg klein is dat je iets wint.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je daarop hoopt, dan zou ik niet naar de winkans kijken
Bedenk even waar je hem het laatst had. Thuis misschien? Of heb je het vrijdag laten liggen, toen het plaatsmaakte voor zin in het weekend en heb je die nog bij je?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef Murmeli het volgende:
hoe krijg ik zin om eens lekker aan het werk te gaan?
mijn zin is weggelopenen ik kan hem niet meer vinden...
Even naar de drogist gaan en daar een onsje zin kopen. Neem gelijk voor ook een onsje mee.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef Murmeli het volgende:
Dat hoef je geen lesje kansberekening voor gehad te hebben hoor, is algemeen bekendquote:Op maandag 16 maart 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Met dat stukje kans berekening dat ik heb gehad weet ik dat de kans heel erg klein is dat je iets wint.
Ik ben zo trots op mijn andere landjequote:Op maandag 16 maart 2009 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk een strandwandeling van 250 kilometer. Dat duurt wel een paar dagen.
Hier ook weinig bekijks.. Op één (bezette) collega naquote:Op maandag 16 maart 2009 12:21 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Lunch Pauze (wel jmmr dat hier weinig bekijks)
Hier is niks bekijksquote:Op maandag 16 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier ook weinig bekijks.. Op één collega na
Helemaal niets?! Dat kan toch niet!quote:
Dan open je mijn fobo maarquote:Op maandag 16 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier ook weinig bekijks.. Op één (bezette) collega na
Heb ik ff mazzel dat ik gewoon thuis zit en niemand me af kan leiden van mijn werk.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier ook weinig bekijks.. Op één (bezette) collega na
Heb ik al gedaanquote:
Bedenk dat er mooie foto's van naakte mannen achter in het dossier staan zodat je er wat sneller naar toe leestquote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef Murmeli het volgende:
Haha, dat is jammer!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Bouwvakkers, mannelijke collega van mijn leeftijd
, oudere baas
Nee helemaal niks vandaag
ik begin achterin...quote:Op maandag 16 maart 2009 12:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Bedenk dat er mooie foto's van naakte mannen achter in het dossier staan zodat je er wat sneller naar toe leest
zelfde hier alleen geen bouwvakkers maar fabrieksmensen,quote:Op maandag 16 maart 2009 12:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Bouwvakkers, mannelijke collega van mijn leeftijd
, oudere baas
Nee helemaal niks vandaag
Dat weet ik ook wel. Iets ja 5 euro wil je bijna altijd wel. Maar een groter bedrag dan 50 euro win je al bijna nooit laat staan een miljoen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hoef je geen lesje kansberekening voor gehad te hebben hoor, is algemeen bekendDat kans dat je íets wint is overigens niet klein, de kans dat je miljoenen wint wel..
Nederland heeft ook mooie dingen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op mijn andere landje
De longen van de wereld, een van de grootste moerasomgevingen ter wereld, Pantanal, de grootste rivier van de wereld, het grootste strand, de grootste watervalGod, wat is het mooi
Alles kan kapot hequote:Op maandag 16 maart 2009 12:27 schreef Murmeli het volgende:
oh hier ook niks te bekijken... overbuurman al 100 jaar bezet, heeft ook nog kinderen. op zich issie niet lelijk maar echt niet mijn type... hier loopt eigenlijk niks lekkers.
in het centrum van den haag zit wel wat lekkers
Och, je mag toch ook kijken naar bezette collega's?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen leuke collega's. Of althans niet die singles zijn.
En dan nog klagenquote:
Denk je niet dat ik dat doe.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, je mag toch ook kijken naar bezette collega's?
Ik wil naar Londen voor een musical... Of naja, eigenlijk tweequote:Op maandag 16 maart 2009 12:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Londen ben ik geweest, Barcelona nog niet..
Oke! Zal ik doenquote:
Lekker het kopieerhok in tussen het werken doorquote:Op maandag 16 maart 2009 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou dan.of hoopte je op je werk een leuke aan de haak te slaan?
Ik ga daar met jou heen én naar Londenquote:
Haha, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lekker het kopieerhok in tussen het werken door
Werk en prive moet je gescheiden houden.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou dan.of hoopte je op je werk een leuke aan de haak te slaan?
Ik werk in een fabriek. Dus het magazijn is een betere optie.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Overal zijn wel plekken te vinden jaquote:Op maandag 16 maart 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik werk in een fabriek. Dus het magazijn is een betere optie.
Nu al nog iemand vinden om het mee te doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Overal zijn wel plekken te vinden ja
Klagen doe ik niet aanquote:
Ik heb wel eens een collega aan de haak geslagen, maar dat nog nooit gedaan! Gemiste kans..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ohhhhhh, dan is het goedquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:27 schreef Murmeli het volgende:
oh hier ook niks te bekijken... overbuurman al 100 jaar bezet, heeft ook nog kinderen. op zich issie niet lelijk maar echt niet mijn type... hier loopt eigenlijk niks lekkers.
Ik vind mensen die klagen bijzonder vervelend, helemaal als ze er niets aan doen.quote:
Vind jij dat ook niet lekker?quote:
Maar soms is het wel een beetje fijn...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind mensen die klagen bijzonder vervelend, helemaal als ze er niets aan doen.
Het pak in mijn keukenkastje zegt wat anders, maar inderdaad bah!quote:
Nee!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar soms is het wel een beetje fijn...
Ahh ok, er is dus niks te verbeteren?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind mensen die klagen bijzonder vervelend, helemaal als ze er niets aan doen.
Waar?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:27 schreef Murmeli het volgende:
Er is altijd wel wat te verbeteren, maar klagen is niet de oplossing daarvoorquote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, er is dus niks te verbeteren?
Hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het pak in mijn keukenkastje zegt wat anders, maar inderdaad bah!
Ik heb gisteren ook gezeurd tegen jou & daar kan ik nu ook niets meer aan veranderen/verbeterenquote:Nee!
Niet altijd, soms is het terecht, en je kunt er niet altijd zelf wat aan doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
Met een B lieverdquote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef DR34M3R het volgende:
zojuist naar de markt geweest, heerlijke kippeling gehad, met knoflooksaus
het is maar goed dat ik vandaag alleen zit en geen meetings gepland heb staan
Zou ik doen, val je meer op.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
hmm, volgens mij moet ik is keer een avatar nemen of zo lijkt wel of iedereen er 1 heeft
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
hmm, volgens mij moet ik is keer een avatar nemen of zo lijkt wel of iedereen er 1 heeft
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou ik doen, val je meer op.
Als je dan toch bezig bent, een fobo zou ook niet misstaan![]()
Dan zit ik goed dusquote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat te verbeteren, maar klagen is niet de oplossing daarvoor
Er is toch wel een verschil tussen klagen en je verhaal kwijt moetenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook gezeurd tegen jou & daar kan ik nu ook niets meer aan veranderen/verbeteren
Dus soms mag het..
Klopt, maar dan valt het ook niet altijd onder de noemer "klagen"quote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet altijd, soms is het terecht, en je kunt er niet altijd zelf wat aan doen.
Ow, vertel?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb gisteren ook gezeurd tegen jou & daar kan ik nu ook niets meer aan veranderen/verbeteren
Dus soms mag het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |