Zao en AILD vallen reuze mee, underoath weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:35 schreef Meursault het volgende:
[..]
wikipedia
Volgens mij verder ook vrijwel alles van SolidStateRecords, ToothandNail en FaceDownRecords.
Zijn inderdaad ook reli boys. Maar om nou te zeggen dat ze "radicaal" zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat geld veel meer voor norma jean
extreem radicale reli boys zijn het dan
Klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:35 schreef Meursault het volgende:
[..]
wikipedia
Volgens mij verder ook vrijwel alles van SolidStateRecords, ToothandNail en FaceDownRecords.
Toch zitten er super veel vette bands op die labelsquote:
Het hoeven ook niet altijd kutbands te zijn, puur omdat ze gelovig zijn tochquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:45 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Toch zitten er super veel vette bands op die labels(En zijn het Christelijke bands
).
Ik ben zelf Christen dus dat bands dat ook zijn is alleen een plusquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Het hoeven ook niet altijd kutbands te zijn, puur omdat ze gelovig zijn toch.
Ik bedoel, Creed heeft ook prachtige nummers gemaakt.
Dat klopt helemaalquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:55 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Ik ben zelf Christen dus dat bands dat ook zijn is alleen een plusmaar als het klote klinkt kunnen ze in wat dan ook geloven daar word het niet veel beter van
.
Draai jij dan bij voorkeur ook alleen christelijke bands?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:55 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Ik ben zelf Christen dus dat bands dat ook zijn is alleen een plusmaar als het klote klinkt kunnen ze in wat dan ook geloven daar word het niet veel beter van
.
Dat is inderdaad geen verkeerd bandje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:14 schreef Meursault het volgende:
Er zitten zeker vette bands op die labels.
Becoming the Archetype (valt waarschijnlijk niet onder metalcore).
Hun debuutalbum is echt briljant!
Ik heb dat album echt grijs gedraaid. Hun tweede album viel me wat tegen. Ze waren van gitarist gewisseld en de sound sprak me veel minder aan. Dit album klinkt nog lekker rauw.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:27 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen verkeerd bandje.
Klopt. Ik ga ook geen muziek luisteren van een band als ik weet dat ze bijvoorbeeld (extreem) rechts zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef InTheDarkness het volgende:
Ik neem aan dat iedereen dat heeft , het ligt er maar net aan hoe je over dingen denkt
Ik weet het niet. Ik vind O' God the Aftermath nou niet echt bepaald softquote:
Dit is trouwens wel het betere spul van Norma Jean vind ik. Nieuwere spul is wel erg soft geworden.
Dat vond ik echt verschrikkelijk..quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:55 schreef Orbeatle het volgende:
Jij zal The Chariot dan ook wel een tof bandje vinden.
Ik heb ze helaas nog nooit live gezien, maar heb wel de youtube filmpjes gezien en volgens mij is het kwalitatief niet echt hoogstaand wat ze doenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:58 schreef Meursault het volgende:
[..]
Dat vond ik echt verschrikkelijk..Ik luisterde de Unsung EP toen 'ie net uitkwam. En ik heb ze een keer live gezien..
Ik was halverwege weggegaan en het schijnt dat ie daarna nog tussen de lampen heeft gehangen etc. Dat had ik dan wel weer willen zien.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb ze helaas nog nooit live gezien, maar heb wel de youtube filmpjes gezien en volgens mij is het kwalitatief niet echt hoogstaand wat ze doen. Het ziet er wel grappig uit.
De muziek op CD vind ik echt super. Het laatste album is supervet.
Het eerste album is eigenlijk te chaotisch. Maar dat wilde de zanger ook graag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:02 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik was halverwege weggegaan en het schijnt dat ie daarna nog tussen de lampen heeft gehangen etc. Dat had ik dan wel weer willen zien.
Is hun nieuwe werk beter of vond je het daarvoor ook al vet?
Ik vind van wel jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef InTheDarkness het volgende:
Kan het te chaotisch zijn dan ?:P
Hij was Christen-afquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:02 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Haste the Day is ook zo'n begripvolle metalcore band. Die hebben hun gitarist uit de band getrapt omdat zijn geloof niet meer zo sterk was. Had per direct m'n respect voor die band verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |