Stuk voor stuk geweldige artiestenquote:
quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:31 schreef Aschkael het volgende:
[..]
![]()
fucking helden....we are the romans blijft een van de beste hardcore platen ooit
Parade of chaosquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Meursault het volgende:
Ja, ik was ook niet meteen overtuigd..
Ik heb alleen The funeral of God en bovenvermelde album. Ik moet me eens gaan verdiepen in het oudere materiaal.
Dan moet je zeker narrows in de gaten houden; klinkt lekker botch achtig! (wat overigens niet gek is, Dave Verellen zit weer vanouds de mic. vol te brullen)quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Zeker.
Was erg tof toen ze eens in de kleine zaal van de 013 stonden. Ik heb ergens nog een verwassen hoodie van ze liggen..
Ik heb de 7" opgepikt toen These Arms Are Snakes in de 013 speelden. De 3 nummers daarvan klinken niet onaardig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dan moet je zeker narrows in de gaten houden; klinkt lekker botch achtig! (wat overigens niet gek is, Dave Verellen zit weer vanouds de mic. vol te brullen)
persoonlijk vind ik het iets minder dan botch, maar het is waarschijnlijk nog steeds beter dan 90 % van wat er dit jaar nog gaat uitkomen.
12 mei wordt komt hun debuut uit
Het nummer wat er nu nieuw op staat klinkt stukken beter..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef Andyy het volgende:
staat een nummer ervan op hun Myspace, klinkt niet echt veelbelovend vind ik
Helaas, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:57 schreef Andyy het volgende:
schijnt dat dat de mannen van ABR zelf zijn
zijn ze ook, 1 Juli spelen ze in de Melkweg.
helaas als voorprogramma voor anthrax
(L)(L)(L)quote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Job For A Cowboy is dan wel weer errug vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |