Mijn haar pluist. De ene dag meer dan de andere, maar ik wil mooie gladde slagen in mijn haar en geen pluis. Op mijn toilettafel staan inmiddels: Nivea flexible curls (werkt redelijk), Farouk silk therapy (maakt haar vet), Wella curl wax (ook snel vet haar) en John Frieda frizz-ease (goed maar duur). Wat gebruiken jullie en werkt goed? Is er een goedkoper alternatief voor het John Frieda spul?
Shampoo van John Frieda voor pluizend haar? Duur maar je doet er ook lang mee. Van New Wave bestaat een goedje voor pluizend haar wat erg goed werkt . Kost een euro of vier en zit in een rood/zilver flesje welke iets kleiner is dan de gellac spray van New Wave.
Ik gebruik American Cream conditioner van Lush ervoor. Gewoon op droog haar. Ik doe een erwtje American Cream in mijn hand, ff wrijven en dan met je handen door je haar. Pluis = weg
Ook ik heb dat probleem. Heb dus een styltang van chi aangeschaft met de echt silk van chi . Het kost wat maar dan heb je ook wat ! Was me haar 2 keer in de week en fohn het dan droog en styl het met de stylang met chi silk erin ! Geen last meer van pluis en kroes ...ideaal dus !
Kun je dat spul van John Frieda ook bovenop je hoofd gebruiken? Met name daar staat mijn haar namelijk echt alle kanten op. En plukken van tot wel tien centimeter die opzij staan zien er echt niet uit =/
Ik heb al verschillende shampoos en conditioners gebruikt en spul van Andrelon, Fructis en iets van Lush tegen het pluizen, ik heb foam en zelfs als ik het naar achteren kam en in de haarlak spuit, blijft het nog maar een paar uur zitten zoals ik wil. Ik word gek van mijn haar....
Op maandag 16 maart 2009 21:32 schreef LoudGirl het volgende: Je bedoelt Pantène Pro-V vormgevende mousse voor krullen? Witte bus met kastanjebruine opdruk en bovenkant.
Professional Curl Booster van Hema. Zwart potje met oranje letters. 's Morgens op droog haar aanbrengen: weg pluis! Werkt goed, is niet zo heel duur, wordt niet hard en maakt je haar niet vet.
Ik heb zelf bruin krullend haar, ik ben er zelf niet zo weg van dus ik stijl het altijd. ik was mijn haar met garnier olie, en dan nog met een etos haar masker. als ik dan mijn haar heb afgedroogt, doe ik er henna-plus in! (een witte tube) nou ik kan je zeggen! HET WERK FANTASTISCH!