FOK!forum / Klaagbaak / Ziggo
right_turnzondag 15 maart 2009 @ 22:26
Bij deze wil ik graag alle medewerkers van Ziggo een welgemeende 'De Tyfus' toewensen.

Net zo zwaar en ernstig alstublieft als dat mijn internetverbinding op dit moment is.

En graag ook een terroristische aanslag op het hoofdkantoor!

En doe ook maar een dijkdoorbraak ergens waar zij er flink last van hebben.

En dat er een Turks vliegtuig een noodlanding in het Ziggo gebouw maakt enzo!

En het zou leuk zijn als een medewerker morgen flipt en zijn collega's aan gort schiet en daarna zichzelf

Klacht: Ziggo, what else!
Edwinusszondag 15 maart 2009 @ 22:28
Meteen alle medewerkers ook
tisauchzondag 15 maart 2009 @ 22:32
Duidelijke toewensing Ts.

Mogen we weten wat de aanleiding is voor al dat moois?
John.Miltonzondag 15 maart 2009 @ 22:32
Het lukt je wel nog om topics te openen
right_turnzondag 15 maart 2009 @ 22:36
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef tisauch het volgende:
Duidelijke toewensing Ts.

Mogen we weten wat de aanleiding is voor al dat moois?
Mijn fucking instabiele verbinding waar ik al het hele weekend last van heb! De verbinding is sowieso al crap, maar nu is het echt crap in het kwadraat!
right_turnzondag 15 maart 2009 @ 22:37
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef John.Milton het volgende:
Het lukt je wel nog om topics te openen
Ja, ten koste van het krijgen van RSI door iedere keer te F5'en om de pagina's geladen te krijgen
Bredewout92zondag 15 maart 2009 @ 22:39
ik heb ook ziggo maar ik download met 3mb per seconde
tisauchzondag 15 maart 2009 @ 22:40
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:39 schreef Bredewout92 het volgende:
ik heb ook ziggo maar ik download met 3mb per seconde


Dat dus
right_turnzondag 15 maart 2009 @ 22:43
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:39 schreef Bredewout92 het volgende:
ik heb ook ziggo maar ik download met 3mb per seconde
Downloaden lukt me ook wel, maar het gaat me meer om websites te bereiken. Bijna onmogelijk, of pas na een aantal keren F5'en of na mijn cache te legen!

Ik kan geen foto's uploaden naar mijn hyves
swarmahoerzondag 15 maart 2009 @ 22:43
2e ziggo topic deze week.....
Jordy-Bzondag 15 maart 2009 @ 22:44
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
2e ziggo topic deze week.....
Ze hebben ook vrij veel klanten, hè...

Nooit problemen gehad met ziggo
Kuno_van_Dijkzondag 15 maart 2009 @ 22:45
Volgens mij zitten ze aan de Atoomweg in Utrecht (hoofdkantoor)
kievit19zondag 15 maart 2009 @ 22:45
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef right_turn het volgende:
Bij deze wil ik graag alle medewerkers van Ziggo een welgemeende 'De Tyfus' toewensen.

Net zo zwaar en ernstig alstublieft als dat mijn internetverbinding op dit moment is.

En graag ook een terroristische aanslag op het hoofdkantoor!

En doe ook maar een dijkdoorbraak ergens waar zij er flink last van hebben.

En dat er een Turks vliegtuig een noodlanding in het Ziggo gebouw maakt enzo!

En het zou leuk zijn als een medewerker morgen flipt en zijn collega's aan gort schiet en daarna zichzelf

Klacht: Ziggo, what else!
en dan komt morgen de storingsmonteur, en die bevestigd dat je computer vol met zooi zit, en dan krijg je ook nog een fijne rekening omdat je onnodig een monteur hebt laten komen omdat je per se de laatste hele hippe hits van britney spears moest hebben
kwiwizondag 15 maart 2009 @ 22:46
ik heb ook steeds problemen met ziggo maar ik durf ook niet over te stappen naar een andere uit angst dat ik dan weer 6 weken zonder tv/internet zit
right_turnzondag 15 maart 2009 @ 22:47
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef kievit19 het volgende:

[..]

en dan komt morgen de storingsmonteur, en die bevestigd dat je computer vol met zooi zit, en dan krijg je ook nog een fijne rekening omdat je onnodig een monteur hebt laten komen omdat je per se de laatste hele hippe hits van britney spears moest hebben
Ik heb zelf helpdeskervaring. I know whut I'am doing!
kievit19zondag 15 maart 2009 @ 22:52
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:47 schreef right_turn het volgende:

[..]

Ik heb zelf helpdeskervaring. I know whut I'am doing!
wat zijn je modemwaardes ?
en dan vooral je upstream db
The_Voice_Withinzondag 15 maart 2009 @ 23:09
Ik wilde gister Ziggo bellen omdat ik aanmaningen krijg, terwijl ik al m'n rekeningen toch echt braaf betaald hebt.

Maargoed, ik moest van te voren m'n klantnummer of postcode invoeren. Dus ik deed het klantnumner, aangezien ik dat toevallig bij de hand had. Kom ik bij de bestellijn uit. Dus zegt dat achterlijke wijf dat ik m'n postcode had moeten invoeren als ik de klantenservice wou spreken. Het klantnummer was voor de bestellijn. JA ZEG DAT ER DAN GVD BIJ! Weer een hoop geld kwijt doordat ik eerst natuurlijk de nodige minuten in de wacht had gelegen.

Vervolgens opnieuw, nu met postcode, En jawel hoor, de klantenservice. En die meneer kon zelf ook niet terugvinden waar die openstaande rekening vandaan kwam. Ik moest het maar gewoon betalen en dan was het goed. Ja dacht het dus niet he. Wat denken ze zich wel?

Ik heb trouwens in augustus een maand zonder internet gezeten, omdat het modem stuk was. Pas de 5de monteur kwam op het idee om die te vervangen. Maar ik zou voor die periode een bedrag van 84 euro vergoed krijgen, en wat denk je? Nooit gehad. Oplichters.
right_turnzondag 15 maart 2009 @ 23:34
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef kievit19 het volgende:

[..]

wat zijn je modemwaardes ?
en dan vooral je upstream db
WillempieBzondag 15 maart 2009 @ 23:46
WillempieBzondag 15 maart 2009 @ 23:50

Mistahlilgmaandag 16 maart 2009 @ 10:06
Overstappen naar Telfort 20 mb, waarover ik vele goede dingen hoor!!!
Akwableetmaandag 16 maart 2009 @ 10:17
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:46 schreef kwiwi het volgende:
ik heb ook steeds problemen met ziggo maar ik durf ook niet over te stappen naar een andere uit angst dat ik dan weer 6 weken zonder tv/internet zit
Dat hoeft niet zo te zijn hoor, KPN tv binnen 10 minuten en internet binnen 3 weken
Devomaandag 16 maart 2009 @ 10:19
Ziggo
Ronhuimaandag 16 maart 2009 @ 10:26
Ziggo... is dat niet zo een sociale werkplaats voor Corky en zijn vriendjes?
zovtymaandag 16 maart 2009 @ 10:28
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:09 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik wilde gister Ziggo bellen omdat ik aanmaningen krijg, terwijl ik al m'n rekeningen toch echt braaf betaald hebt.

Maargoed, ik moest van te voren m'n klantnummer of postcode invoeren. Dus ik deed het klantnumner, aangezien ik dat toevallig bij de hand had. Kom ik bij de bestellijn uit. Dus zegt dat achterlijke wijf dat ik m'n postcode had moeten invoeren als ik de klantenservice wou spreken. Het klantnummer was voor de bestellijn. JA ZEG DAT ER DAN GVD BIJ! Weer een hoop geld kwijt doordat ik eerst natuurlijk de nodige minuten in de wacht had gelegen.

Vervolgens opnieuw, nu met postcode, En jawel hoor, de klantenservice. En die meneer kon zelf ook niet terugvinden waar die openstaande rekening vandaan kwam. Ik moest het maar gewoon betalen en dan was het goed. Ja dacht het dus niet he. Wat denken ze zich wel?

Ik heb trouwens in augustus een maand zonder internet gezeten, omdat het modem stuk was. Pas de 5de monteur kwam op het idee om die te vervangen. Maar ik zou voor die periode een bedrag van 84 euro vergoed krijgen, en wat denk je? Nooit gehad. Oplichters.
Gewoon braaf klant blijven. Zo pak je ze tenslotte het hardst.