quote:
Sommigen horen daar beter thuis jaquote:Op zondag 15 maart 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zat er nog even aan te denken om hem in Psychologie & Psychiatrie te hangen.
Hier ook een tvp...quote:Op zondag 15 maart 2009 20:26 schreef Nouk84 het volgende:
tvp
Haha. Sommige zouden daar niet misstaanquote:Op zondag 15 maart 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zat er nog even aan te denken om hem in Psychologie & Psychiatrie te hangen.
Is niet zo erg.. kan ik rustig vroeg het bed inquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Sommige zouden daar niet misstaan
hahahaha gelukkig wel uitgestapt anders was je nog niet thuis geweest denk ikquote:Op zondag 15 maart 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow truowen.. sliep ik zowat in de trein, kom ik in utrecht aan. Ik half slaperig.. en pas na een paar minuten dat ik doorhad dat ik er uit moest
*kuch*namen*kuch*quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Sommige zouden daar niet misstaan
dan was ik idd eerst naar a'dam gegaan en dan nog 2,5 uur terugquote:Op zondag 15 maart 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha gelukkig wel uitgestapt anders was je nog niet thuis geweest denk ik
Omdat we dit topic graag zin in onze Myatquote:
Ahh gohquote:Op zondag 15 maart 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat we dit topic graag zin in onze Myat
Niks daarvan. Eerst wat info over jezelf.quote:
Jouw staat toch alles?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
Wat is een skipak toch verschrikkelijk oncharmant!!
Ik doelde niet op jou hoorquote:
LOLquote:
Hihi, I'd wish! Collega meldde afgelopen week ook nog even dat ik geen hakken mee moest nemen.. Mijn reactie: "Eeeeuuhhhmm, maar ik heb vrijwel niets anders..."quote:
Haha, inderdaad. Dan komt het later wel goed als ik eenmaal werkquote:
Haha, bij mij is het andersom! Dus dat is een mismatch....quote:Op zondag 15 maart 2009 20:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, I'd wish! Collega meldde afgelopen week ook nog even dat ik geen hakken mee moest nemen.. Mijn reactie: "Eeeeuuhhhmm, maar ik heb vrijwel niets anders..."
Ik geloof dat ik mijn oude paar Timberlands maar uit de kast moet trekken...
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
I know how you feeeeeel right now
Losing dreams you've come to care abouuuuut
I know what you neeeeed right now........
Que? Zie vorige topic.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niks daarvan. Eerst wat info over jezelf.
zoet of zout?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Que? Zie vorige topic.
* zbbrox heeft nog steeds geen zak drop gehad
Omdat ik er ben!quote:
Hihi, als dat alles is, daar kom ik wel overheenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, bij mij is het andersom! Dus dat is een mismatch....!
Er was nog iets! De auto's zijn ook anders haha. Wat is je schoenmaat?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, als dat alles is, daar kom ik wel overheen
Waarom ben ik zo slecht in stukjes songteksten! Het ligt echt op het puntje van mijn tong..quote:Op zondag 15 maart 2009 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
I know how you feeeeeel right now
Losing dreams you've come to care abouuuuut
I know what you neeeeed right now........
Waar was je donderdag nacht!? Ik miste je als nachtploegquote:
krezipquote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo slecht in stukjes songteksten! Het ligt echt op het puntje van mijn tong.
Ja ach..quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er was nog iets! De auto's zijn ook anders haha. Wat is je schoenmaat?
Hier heb je er 2, maar dan willen we ook alle smeuïge details van je wetenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Que? Zie vorige topic.
* zbbrox heeft nog steeds geen zak drop gehad
Ahh, vandaar, net geluisterdquote:
Die is dan ook gemaakt met jou in mijn achterhoofdquote:
Hmmm zoet bitte schön.quote:
smeuïger dan drop?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier heb je er 2, maar dan willen we ook alle smeuïge details van je weten
[ afbeelding ]
Katjesdrop én honingdrop!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier heb je er 2, maar dan willen we ook alle smeuïge details van je weten
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hmmm zoet bitte schön.![]()
*gaat met open zak rond
geen geslop, iedereen drop
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
smeuïger dan drop?
poehee, ehmm.. ik was gister in utrecht (king arthur)
i fail
Ja kom op, hij wil drop hebben voor hij iets over zichzelf vertelt, en dan krijgen we dat.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat onaardig dreamer
Wat voor smeuigs wilde je horen dan?
vind ik een zeer goedequote:Op zondag 15 maart 2009 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja kom op, hij wil drop hebben voor hij iets over zichzelf vertelt, en dan krijgen we dat.![]()
Wat ik wil horen? Leeftijd, opleiding / beroep, muzieksmaak, favoriete vakantieland, wat hij hoopt hier te vinden, wat voor humor hij leuk vindt, of er mensen zijn in dit topic die hij al kent, en zo ja, of hij her sex mee gehad heeft
Moeten we niet een standaard vragenlijst maken om in de OP te zetten, waar elke nieuweling antwoord op moet geven?
Goed zo. Dan gaan we wel democratisch beslissen dus wat er in moet komen. En niet al te braaf hoop ik...quote:
Die lijstjes zijn nooit up to datequote:Op zondag 15 maart 2009 21:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vragen aan de persoon zelf. Kan je ook voor bij Ripley zijn
Ripley weet niets iddquote:Op zondag 15 maart 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die lijstjes zijn nooit up to date
Die worden pas aangevult wanneer het in het topic wordt besproken
Dat zeg ikquote:
* DR34M3R roept Maarten ffquote:Op zondag 15 maart 2009 21:15 schreef JonKeL het volgende:
Nou die kan ook de pijp aan Maarten geven dus.
Nee drop zou mn welkomstkado zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja kom op, hij wil drop hebben voor hij iets over zichzelf vertelt, en dan krijgen we dat.![]()
Wat ik wil horen? Leeftijd, opleiding / beroep, muzieksmaak, favoriete vakantieland, wat hij hoopt hier te vinden, wat voor humor hij leuk vindt, of er mensen zijn in dit topic die hij al kent, en zo ja, of hij her sex mee gehad heeft
Moeten we niet een standaard vragenlijst maken om in de OP te zetten, waar elke nieuweling antwoord op moet geven?
i was typingquote:Op zondag 15 maart 2009 21:20 schreef DR34M3R het volgende:
waar is die zbbrox nu weer gebleven met de drop?
Zou hij bang zijn dat hij het echt terug moet geven, of zou hij geen antwoord willen geven op mijn vragen?
ohh ripley.. zit die hier ook ja? mooie blonde krullen? goeie lach? amsterdam enzo? :yayquote:
Kijk. Dan weten we iig al iets. Ik bedoelde eigenlijk niet heel fok, alleen de [singles]-reeks, maar vooruit. Hier is je drop terug, hij is toch niet goed voor mijn lijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee drop zou mn welkomstkado zijn.![]()
occ: mechanical designer, maar onderaan mn mails staat project engineer.. whatever
muz: van alles. van osdorp posse tot apocalyptica. nu staat veronica fm op
land: china of de vs.. china op 1. wil noord korea nog wel aandoen, maar zo duur(3k voor 15 dagen organised sight seeying, dan liever een k meer en naar aussieland)
fok: bezigheidstherapie.. hier en daar topicje vervuilen met mn posts en om drop bietsen
humor: net als muziek van alles. ik ben wel droog geloof ik.. soms scherp, maar really ga er maar niet op letten
verder ken ik wel een paar (actieve) fokkers.. ehm.. semtex bijvoorbeeld (HDN natuurlijk ook dan) enneh.. skaainiets vunzigs mee gedaan
![]()
Can i have drop back please?
en ik ben een kansloze ':P' te pas en te onpas gebruikert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
En er is niks mis mee als je die tong goed kunt gebruiken hoor.Hahha iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAar is niet erg hoor, vind het wel grappig
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
*roept dreamer dat ie geen probleem heeft met pijpen*quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
*roept dreamer dat ie geen probleem heeft met pijpen*
*doet rits open*
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
*roept dreamer dat ie geen probleem heeft met pijpen*
*doet rits open*
Dat is idd de juiste reactiequote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kijk. Dan weten we iig al iets. Ik bedoelde eigenlijk niet heel fok, alleen de [singles]-reeks, maar vooruit. Hier is je drop terug, hij is toch niet goed voor mijn lijn.
En er is niks mis mee als je die tong goed kunt gebruiken hoor.*lik*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik kom net de hoek om gluren in dit topic.Ben ook niet zo heul lang op fok. Like 3 days now.
* zbbrox gaat een broodje smeren en douchenToday we lived a thousand years
All we have is now
Schat je ziet wel witjes trouwens ... en we moeten nog beginnen...quote:
ROFLquote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef Howl het volgende:
[..]
Maarten ook al? Nou doe je de TT echt eer aan.
Witjes? Dat is maar uiterlijke schijn, is ook niet mijn schuld trouwensquote:Op zondag 15 maart 2009 21:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Schat je ziet wel witjes trouwens ... en we moeten nog beginnen...
Doe niet zo raar ...quote:
Vertel!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:49 schreef Feitosa het volgende:
Bezoek net de deur uit. Erg gezellige avond weer
Match! Soms heb ik 41quote:
Hahaquote:
Valt me tegenquote:
Als de bank kon praten...........quote:
Ik ook!!!quote:
Dan is ze ook vroeg wegquote:
41 cm ! Auto toch ! Damn... hoe zit je op een barkruk ?quote:
Lekker gewandeld Howl?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef Howl het volgende:
[..]
Maarten ook al? Nou doe je de TT echt eer aan.
Woei... Wat een fijne match weerquote:
Nietquote:Op zondag 15 maart 2009 21:51 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
41 cm ! Auto toch ! Damn... hoe zit je op een barkruk ?
Gestift, geflipperd and so on!? Nou, vertel maarquote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Doe niet zo raar ...
Stel het op de singles manier :
Wie heeft er de laatste tijd nog hard geketst , geneukt ,gefistfuckt , lopen dammen , zitten batsen ?
Nou ,dat is toch duidelijk ?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gestift, geflipperd and so on!? Nou, vertel maar
Van jou wel jaquote:
Gaan we nu een wedstrijdje houden wie de grootste heeft?quote:
Laat ik het anders zeggen... het is dat ik hem er niet af kan schroeven om even in de kast te zetten ... anders had ik een kast bij de ikea moeten kopen...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gestift, geflipperd and so on!? Nou, vertel maar
Tja Auto heeft ze liever zo lang... Een Tarzan is er niets bij!quote:
Ik mis alle interessante updates hier.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:00 schreef MaartenHaarlem het volgende:
En hoe is het met Nouk ? Al en paar gangbangs achter de rug?
Haha, nee hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gaan we nu een wedstrijdje houden wie de grootste heeft?
Dat ging over een schoenmaatquote:
Ik moet geen piemel van 41 hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:01 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Tja Auto heeft ze liever zo lang... Een Tarzan is er niets bij!
Wat zegt hij trouwens dan Auto ? '' ik voel je tanden?''
Dan komt die bij haar neus weer eruitquote:Op zondag 15 maart 2009 22:01 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Tja Auto heeft ze liever zo lang... Een Tarzan is er niets bij!
Wat zegt hij trouwens dan Auto ? '' ik voel je tanden?''
Dat ze graag suggereren dat ze ook een grote piemel hebben?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:04 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ah schoenmaat ! Die zal ik wel winnen... maat 46/47
En je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten he?!?
Daarmee wordt de rest gecompenseerd...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:04 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Dat ze een hoop te compenseren hebbenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:04 schreef MaartenHaarlem het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat ze graag suggereren dat ze ook een grote piemel hebben?
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daarmee wordt de rest gecompenseerd...
Dat ze grote schoenen hebben !!!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat ze een hoop te compenseren hebben
-edit-
Spuit 13 alweer![]()
Meerderequote:Op zondag 15 maart 2009 22:00 schreef MaartenHaarlem het volgende:
En hoe is het met Nouk ? Al en paar gangbangs achter de rug?
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:07 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat ze grote schoenen hebben !!!
Damn viespeuken ! Schaam jullie !
Wat is er nou weer vies aan grote piemels?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:07 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat ze grote schoenen hebben !!!
Damn viespeuken ! Schaam jullie !
Alles ! Tjeezz je zou er maar sex mee moeten hebben...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:08 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wat is er nou weer vies aan grote piemels?![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:11 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Alles ! Tjeezz je zou er maar sex mee moeten hebben...
Dat is net zo vreselijk als ...grote uiers... bleh...
Kan niet goed gaan met nouk... je hebt nog geen nacht met mij gehad *UGHU,UGHU*quote:
Is dat niet piemel-specifiek?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:08 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wat is er nou weer vies aan grote piemels?![]()
Probeer je de dames hier nou alvast te overtuigen dat kleine piemels veel beter zijn?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:11 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Alles ! Tjeezz je zou er maar sex mee moeten hebben...
Dat is net zo vreselijk als ...grote uiers... bleh...
Eigenlijk niet, dat is wat te kieskeurigquote:
Wat je niet kent, kun je ook niet missen. Maar goed ook, anders zouden de afgelopen 24 jaar van mijn leven waardeloos zijn. En de komende 24 jaar, natuurlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Kan niet goed gaan met nouk... je hebt nog geen nacht met mij gehad *UGHU,UGHU*
sorry zat wat vast...
Hoe de fuck moet ik nu weten wat te klein is en wat te groot?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Probeer je de dames hier nou alvast te overtuigen dat kleine piemels veel beter zijn?
Ik ben nog steeds clean !quote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Maarten, gaat het goed met je? Of zijn dit afkickverschijnselen van het roken?
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat je niet kent, kun je ook niet missen. Maar goed ook, anders zouden de afgelopen 24 jaar van mijn leven waardeloos zijn. En de komende 24 jaar, natuurlijk
Ik meet ze niet op.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik nu weten wat te klein is en wat te groot?
Daar heb ik personeel voor , haha
Wat is trouwens jullie ideale lengte/dikte ? Ja ook antwoord van de andere dames !
Ik ga niet meten hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Wat is trouwens jullie ideale lengte/dikte ? Ja ook antwoord van de andere dames !
Kei goed!quote:
Ik ging even Wikipedia-en om de gemiddelde penislengte op te zoeken. Ben nooit zo goed met schatten. Maar ik heb het gevonden!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Vooral die laatste zinquote:Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor.Mannen liegen soms over hun penislengte en ronden deze naar boven af.
* Nouk84 ziet zichzelf ineens met meetlint bij haar ex-vriendjes zitten..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten wat ze ermee kunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:21 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ging even Wikipedia-en om de gemiddelde penislengte op te zoeken. Ben nooit zo goed met schatten. Maar ik heb het gevonden!
[..]
Vooral die laatste zin![]()
Mijn ideale penis is langer dan 15 centimeter in erecte toestandZolang de breedte past bij de lengte vind ik alles prima. Ik hou alleen niet zo van kleine dikke braadworstjes of van die enorme lange dunne penissen. Het draait allemaal om de juiste verhouding
quote:
Laf... als jullie schoenen gaan uitzoeken hebben jullie ook geen meetstok nodig !quote:
Hou die mannen nou niet voor de gekquote:Op zondag 15 maart 2009 22:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten wat ze ermee kunnen
Tong + 2 vingersquote:Op zondag 15 maart 2009 22:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten wat ze ermee kunnen
Afronden naar boven? Tot de meter?quote:
Positief ingestelde mannen, wie houdt er niet vanquote:
Haha ik hou ze niet voor de gek! Size does matter, maar óók wat ze ermee kunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Hou die mannen nou niet voor de gekSize does matter en het is niet belangrijker wat ze er mee kunnen
Een goed begin is tenslotte het halve werk, en als een trotse eigenaar van de perfecte penis er vervolgens niets fatsoenlijks mee weet te doen dan trap ik hem m'n bed uit
Beter zon kleine jaap met zon gast die er alles voor over heeft dan zon macho met een knuppel tussen zijn benen die lekker achterover wil leunen!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Hou die mannen nou niet voor de gekSize does matter en het is niet belangrijker wat ze er mee kunnen
Een goed begin is tenslotte het halve werk, en als een trotse eigenaar van de perfecte penis er vervolgens niets fatsoenlijks mee weet te doen dan trap ik hem m'n bed uit
Het gaat allemaal om de combinatie.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha ik hou ze niet voor de gek! Size does matter, maar óók wat ze ermee kunnen
Inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar daar staat een maat in! En dan nog.. weet je wel hoe moeilijk het is passende schoenen te vinden, die ook nog een beetje leuk zijn?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:23 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
[..]
Laf... als jullie schoenen gaan uitzoeken hebben jullie ook geen meetstok nodig !
Ja maar je weet ook hoe leuk het is om op zoek te gaan naar schoenen! Lekker passen, verschillende winkels langs, het duurt soms even maar de weg er naartoe is ook leuk!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar daar staat een maat in! En dan nog.. weet je wel hoe moeilijk het is passende schoenen te vinden, die ook nog een beetje leuk zijn?
En om de omstandigheden. Mijn ex had een vrij klein formaat, bij hem deed het (bijna) altijd pijn. Daar heb ik nu geen last meer van. Blijkbaar was ik bij hem nooit opgewonden genoeg. Voorspel? Opwinding?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Penislabels zouden dé oplossing zijn!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar daar staat een maat in! En dan nog.. weet je wel hoe moeilijk het is passende schoenen te vinden, die ook nog een beetje leuk zijn?
En wie labelt ze dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Penislabels zouden dé oplossing zijn!
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Geniaal idee hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Een speciaal team van vrouwen met een meetlatquote:
Tjjjeezzz slet ...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef agentstarling het volgende:
[..]
Ja maar je weet ook hoe leuk het is om op zoek te gaan naar schoenen! Lekker passen, verschillende winkels langs, het duurt soms even maar de weg er naartoe is ook leuk!
Met kleurtjesquote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Maar wat als ze er niets mee kunnen? Dan heb je zo een label en dan is het voor de vrouw ook nog eens waardeloos !!!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:36 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Een speciaal team van vrouwen met een meetlatMannen die een label aanvragen krijgen een mooi certificaat om mee te pronken bij de vrouwtjes.
Oh Ripley!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Maar wat als ze er niets mee kunnen? Dan heb je zo een label en dan is het voor de vrouw ook nog eens waardeloos !!!
Ik stem in voor een soort sex keuring... gratis sexen en dan een soort cijfer ofzo!
Van mannen zonder label weet je meteen dat ze niet zo veel voorstellen daar beneden, dus kun je die mooi mijden als vrouw. Voor mannen genoeg reden om een label te krijgenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Maar wat als ze er niets mee kunnen? Dan heb je zo een label en dan is het voor de vrouw ook nog eens waardeloos !!!
Ik stem in voor een soort sex keuring... gratis sexen en dan een soort cijver ofzo!
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:43 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Van mannen zonder label weet je meteen dat ze niet zo veel voorstellen daar beneden, dus kun je die mooi mijden als vrouw. Voor mannen genoeg reden om een label te krijgen
*Zwaait met meetlat* Wie eerst?
haha als ik het zo terug lees vind ik het ook wel! ik ben overigens allesbehalve een slet (zou het soms willen zijn) maar ik dacht goh dat meisje doet zo wanhopig laten we er een positieve draai aan geven!quote:
Zojuist is de mijne ook opgemeten , alleen gebruikte ze geen meetlat maar d,r mond.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:43 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Van mannen zonder label weet je meteen dat ze niet zo veel voorstellen daar beneden, dus kun je die mooi mijden als vrouw. Voor mannen genoeg reden om een label te krijgen
Dat is niet echt opmeten hèquote:Op zondag 15 maart 2009 22:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zojuist is de mijne ook opgemeten , alleen gebruikte ze geen meetlat maar d,r mond.
"Dat meisje" had het ook echt over schoenen op dat moment. En daar word je wel wanhopig van als je mij bent.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef agentstarling het volgende:
[..]
haha als ik het zo terug lees vind ik het ook wel! ik ben overigens allesbehalve een slet (zou het soms willen zijn) maar ik dacht goh dat meisje doet zo wanhopig laten we er een positieve draai aan geven!
Vertel!quote:
Uhmmm ik zie je PM zo ?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef agentstarling het volgende:
[..]
haha als ik het zo terug lees vind ik het ook wel! ik ben overigens allesbehalve een slet (zou het soms willen zijn) maar ik dacht goh dat meisje doet zo wanhopig laten we er een positieve draai aan geven!
Dat zou echt vet zijn ! Electrocute op een FoK! Singles meeting ... en dan een meetlat meenemenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:43 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ja, 17.5cm - AFGEKEURD!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dat zou echt vet zijn ! Electrocute op een FoK! Singles meeting ... en dan een meetlat meenemen
*fluit iets met een dirty mind...*
Nee, nee .. ze zei : alles boven de 17 cm doet ze het voor ofzo... nu dan nog haar vragen om IN haar te metenquote:
17cm, ohh.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nee, nee .. ze zei : alles boven de 17 cm doet ze het voor ofzo... nu dan nog haar vragen om IN haar te meten
Ik ga een beetje een rolmaat in m'n kut stoppenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nee, nee .. ze zei : alles boven de 17 cm doet ze het voor ofzo... nu dan nog haar vragen om IN haar te meten
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:56 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ga een beetje een rolmaat in m'n kut stoppenDat meet helemaal niet lekker.
Wat verstandig!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat ik mijn bed in duik.. Het ruikt zo lekker daar nu..
Nietquote:Op zondag 15 maart 2009 22:56 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat dacht ik! Nighty night!quote:
Duimstok? Schuifmaat?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:56 schreef Electrocute het volgende:
[..]
baarmoedermond verwijderen en je kan weer een stukje dieperquote:Op zondag 15 maart 2009 22:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Duimstok? Schuifmaat?
Iedereen heeft het altijd over penisverlenging he? Maar hoe zit dat met kut verdiepen?
Gewoon op tafel leggen die meetobjecten, geen enkel probleemquote:
quote:
Ik denk je hebt wel een ingebouwde meetlatquote:Op zondag 15 maart 2009 23:01 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Gewoon op tafel leggen die meetobjecten, geen enkel probleemMeteen een goede ijsbreker.
Hij zet je fantasie goed aan het werk.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Zo schokkend hebben we ze nog niet gehad inderdaad.
ik zei toch weerquote:Op zondag 15 maart 2009 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
*loopt op Electrocute af* Wat heb jij toch een flexe kutmeetlint ! Zo 1 heb ik zelden gezien !quote:Op zondag 15 maart 2009 23:01 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Gewoon op tafel leggen die meetobjecten, geen enkel probleemMeteen een goede ijsbreker.
quote:
Nou jah! Deze is heel braaf! Dat jullie dirty mind ermee aan de haal gaat....quote:Op zondag 15 maart 2009 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Nou jah! Deze is heel braaf! Dat jullie dirty mind ermee aan de haal gaat....
Iemand die dát gebruikt..quote:Op zondag 15 maart 2009 23:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Of beter... !!
Zeg ... hoe diep is de jouwe?
Das een 1ste klas foute opmerking/openingszin !
Geef toe... dan moet de brandweer toch komen om te pompen toch ?quote:
Ik wil er niet aan denken...quote:Op zondag 15 maart 2009 23:22 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Geef toe... dan moet de brandweer toch komen om te pompen toch ?
Jeejquote:
Haha, nee hoor!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
JeejKost je toch niet al te veel moeite om niet van me weg te rennen he?
Jij ook alquote:
Goed, weer een beetje wakker. Net even lekker in m'n bed gekroeldquote:
Ooo lekker! Mijn bedje roept ook alquote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed, weer een beetje wakker. Net even lekker in m'n bed gekroeld![]()
Met jou? Nog wat gedaan van het weekend?
Ook al flink uit eten geweest. Iedereen die ik spreek is dat geweestquote:Op zondag 15 maart 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo lekker! Mijn bedje roept ook al
Ja, met mij prima! Ben nu even wat aan het branden en ik hoop dat het zometeen werkt
Vrijdag feestje gehad, gister met iemand gaan eten en vanavond met familie/vrienden wezen eten
Deze week was het wel heeeeél extreem...quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook al flink uit eten geweest. Iedereen die ik spreek is dat geweest
Ja sorry, mijn wekker loopt morgen weer om half zeven af.quote:
Zo kun je het ook noemen natuurlijk..quote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed, weer een beetje wakker. Net even lekker in m'n bed gekroeld![]()
Met jou? Nog wat gedaan van het weekend?
Ja je moet wat hequote:Op zondag 15 maart 2009 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen natuurlijk..
Ik vergeef jequote:Op zondag 15 maart 2009 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn wekker loopt morgen weer om half zeven af.
Ik heb géén idee.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef RealZeus het volgende:
!
Wat een topic ook weer.
En ik hoef geen label, die van mij is maar normaal.![]()
En gaan we dan ook meten hoe strak de vrouwen zijn? Dus dan moeten we bij vrouwen ook twee dingen meten. Diepte + spierkracht.
Maar ja, hoe meet je de spierkracht van een kut?
Gewoon hand erin en als ze hem fijn kan knijpenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef RealZeus het volgende:!
Wat een topic ook weer.
En ik hoef geen label, die van mij is maar normaal.![]()
En gaan we dan ook meten hoe strak de vrouwen zijn? Dus dan moeten we bij vrouwen ook twee dingen meten. Diepte + spierkracht.
Maar ja, hoe meet je de spierkracht van een kut?
Daar is vast wel wat voor te bedenken.quote:
Ooo ja.. het ligt aan onsquote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar is vast wel wat voor te bedenken.
Want die kleine piemels zijn allemaal niet de oorzaak van het gebrek aan vrouwelijk genot, ze hebben gewoon te weinig kracht in hun doos.
Dat is het.
Precies en een piemel verlengen lukt nog steeds niet zonder ingreep.quote:
Als man kan je die ook trainenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Precies en een piemel verlengen lukt nog steeds niet zonder ingreep.
Daarbij is het wel wat om in het kader van de emancipatie de schuld nu maar eens bij de vrouwen te leggen.
Touw eraan en rekken maarquote:Op maandag 16 maart 2009 00:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wordt het ding niet langer van.
Moet jij geen spelletje spelen?quote:
Jij ook, Q.-manquote:Op maandag 16 maart 2009 06:57 schreef Q. het volgende:
Op naar mijn werk. Vroeg beginnen vandaag.![]()
Fijne dag, MNR!
Goedemorgen schatquote:
Jaja... Het drukke leventje is weer begonnen. Jij hard aant werk?quote:Op maandag 16 maart 2009 07:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee maar! Leef jij ook nog
Goeiemorgen Joey
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goedemorgen schat
Chaos hier!!
Heeeeeerlijk die verantwoordelijkheid !!
Ikquote:Op maandag 16 maart 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Wie heeft er last van "monday morning blues"?
Dan kan ik het wel uitleggen, maar dat snap je toch niet..quote:Op maandag 16 maart 2009 08:54 schreef 907 het volgende:
Moguh
Multitasken op je knieen?Hoe doe je dat?
Sowieso multitasken .... ben man he
Try mequote:Op maandag 16 maart 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan kan ik het wel uitleggen, maar dat snap je toch niet..
Dat wordt teruglezen!quote:Op maandag 16 maart 2009 08:54 schreef 907 het volgende:
Moguh
Multitasken op je knieen?Hoe doe je dat?
Sowieso multitasken .... ben man he
Ik niet!quote:Op maandag 16 maart 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Maar maar maarquote:
Wat heb je er voor over?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:02 schreef 907 het volgende:
[..]
Maar maar maar
Het is maandag nog niet wakker en dan moet ik alles gaan zoek excuus zoekt
Samenvatting?
Ik, maar dan elke ochtendquote:Op maandag 16 maart 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Doe eens een voorstel wat je ervoor wilt hebben, ik kan moeilijk een voorstel doen als ik niet weet waar je geintresseerd in bent.quote:
Ik ben niet zo moeilijk. Als jij nou vandaag de hele dag koffie voor me haalt wil ik het je wel vertellen.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:08 schreef 907 het volgende:
[..]
Doe eens een voorstel wat je ervoor wilt hebben, ik kan moeilijk een voorstel doen als ik niet weet waar je geintresseerd in bent.
* 907 eerste bak inschenktquote:Op maandag 16 maart 2009 09:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk. Als jij nou vandaag de hele dag koffie voor me haalt wil ik het je wel vertellen.
Ik niet, heb een dagje vrij genomenquote:Op maandag 16 maart 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Tnx. Zie pmquote:
oeh, dat had ik ook wel gewild. Had ik lekker kunnen gaan fietsen of zoquote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, heb een dagje vrij genomen
Ik ben moe.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oeh, dat had ik ook wel gewild. Had ik lekker kunnen gaan fietsen of zo
Maar hier is het ook leuk
Mogge JB! slaap lekkerquote:Op maandag 16 maart 2009 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben moe.
Dus ik ga nog even naar bed denk ik
En:
[ afbeelding ]
Super super super druk hahaquote:
Papier verschuiven?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
Monday morning blues: ja
vannacht wel lekker bijgeslapen maar ik had nog wel een paar uur kunnen gebruiken.
maargoed, ff een bak thee erin en een paar boterhammetjes en dan maar weer wat papier verschuiven vandaag
hahaha.... ik was blij dat ik gewoon in een normaal bed lagquote:
Dat komt doordat wij geen stelletje zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 09:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha.... ik was blij dat ik gewoon in een normaal bed lag
Cuetje!!!quote:
ochtendhumeurtje kwaak?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef kwaakvaak het volgende:
morge.....
Kut geslapen, heb nog steeds ruzie met mijn nieuwe kussen. Vanacht maar weer slapen op mijn oude kussen Pijn in mijn nek, pijn in mijn kop. bwah... en er is nog geen koffie ook. Ben er helemaal klaar mee voor vandaag
wel netjes verschuiven hequote:Op maandag 16 maart 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
Monday morning blues: ja
vannacht wel lekker bijgeslapen maar ik had nog wel een paar uur kunnen gebruiken.
maargoed, ff een bak thee erin en een paar boterhammetjes en dan maar weer wat papier verschuiven vandaag
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt doordat wij geen stelletje zijnDie kregen een normaal bed
Nee hoor niet meer dan andersquote:
ik zie niet zo goed waarom dat geen verschuiven zou zijn. M'n dossiers liggen nu links van me dus ik denk dat ze zo naar rechts gaan. Nu eigenlijk, behalve die ene waar ik mee bezig benquote:Op maandag 16 maart 2009 09:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel netjes verschuiven heNiet stapeltje van links naar rechts en dan net doet alsof je het verschoven hebt
Het wordt de volgende keer sowieso leuker .. als ik dan niet ga stinkenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar de volgende keer wil ik bij jou in bed hoor
![]()
ik zal mn handjes boven de dekens houden
hihi.... en dan spreken we lekker met z'n tweetjes af gheghequote:Op maandag 16 maart 2009 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het wordt de volgende keer sowieso leuker .. als ik dan niet ga stinken
Aha dus gewoon net doen alsof je heel druk bezig bent, Volop stapels papier van links naar rechts schuiven en heeeeel moelijk erbij kijken. Beetje vergelijkbaar met die screensaver van mijn ontwikkelomgeving hier waarin zelfs als ik op de wc zit volop code ingeklopt wordtquote:Op maandag 16 maart 2009 09:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zie niet zo goed waarom dat geen verschuiven zou zijn. M'n dossiers liggen nu links van me dus ik denk dat ze zo naar rechts gaan. Nu eigenlijk, behalve die ene waar ik mee bezig ben
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi.... en dan spreken we lekker met z'n tweetjes af gheghe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |