abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 april 2002 @ 11:22:07 #26
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_3741040
Je heb de site van de casualties gevonden aan je plaatjes te zien, als je eens knap kijk, zie je wel wat voor broeken ze dragen.

Btw, ben ik nou een wannabee punker ofzo omdat ik Jynx'n draag ?

Klinkt allemaal beetje denigrerend hiero

somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  zaterdag 6 april 2002 @ 11:37:18 #27
16856 PuNkOrAmA
professioneel begaaier
pi_3741116
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik heb zo'n uitspraak niet gedaan. Qua uiterlijk kan je met een Jynx nooit een punker zijn eigenlijk. Van binnen wel natuurlijk.
Maar wijde broeken is iets wat punkers absoluut niet hebben volgens mij.
  zaterdag 6 april 2002 @ 11:41:59 #28
19357 Punica
pi_3741132
wat lul je nou dom, jij plaats iedereen wel makkelijk in een hoekje, je wist zelf niet eens hoe een punker eruit zag, hoe weet je dan wel dat ze geen jynx'n mogen dragen.

PS. ik heb spikes van 15 CM op me hoofd, knalrood, en binnenkort wordt dat een hanekam, wat maakt mij dat dan?

zaterdag 6 april 2002 @ 11:45:40 #29
16856 PuNkOrAmA
professioneel begaaier
pi_3741151
Luister eens pietje, jij vraagt aan mij of je een wannabee punker bent als je een Jynx draagt. Ik antwoord daarop dat punkers geen Jynx's dragen (geen wijde broeken). Dan moet je niet zo panisch reageren man.

Je vraagt ook nog eens wat je dat maakt als je een hanekam hebt. Wie is er hier nou gericht op hokjes?

zaterdag 6 april 2002 @ 11:48:13 #30
19357 Punica
pi_3741169
Hoe kan je nou zo reageren, je wist zelf niet eens hoe een punker eruit zag, ik vind je gewoon nogal kort door de bocht.

Ik draag jynx'n omdat ik ze lekker vind zitten, niet om ergens bij te horen ofzo, zo'n strakke broek vin'k gewoon geen pan.

ik vind alleen niet dat je zo makkelijk over iemand kan oordelen.

magoed. no offense verder.

zaterdag 6 april 2002 @ 11:49:24 #31
16856 PuNkOrAmA
professioneel begaaier
pi_3741175
Ik weet best hoe een punker eruit ziet, maar ik wist niet precies wat voor soort broeken ze dragen. Ik wist WEL dat punkers GEEN wijde broeken dragen.
Maarja nu weer ontopic
  zaterdag 6 april 2002 @ 11:51:51 #32
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_3741186
Als je je als punker tegen alles afzet, zet je je dus ook af tegen punk-kleding, lijkt me...?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 6 april 2002 @ 11:52:42 #33
19357 Punica
pi_3741190
okee ontopic, als je oip de casualties site goed keek, dan zie je dat ze gewoon strakke geragte spijkerbroeke dragen, de meeste zijn nog hoog water ook .
  zaterdag 6 april 2002 @ 11:53:29 #34
16856 PuNkOrAmA
professioneel begaaier
pi_3741197
Dus conclusie:

Er bestaat geen punkkleding! Zolang het maar niet in de buurt komt van een of ander populair / modieus iets.

Zo goed?

zaterdag 6 april 2002 @ 11:54:08 #35
19357 Punica
pi_3741199
'k denk dat 't gewoon is, dragen wat jezelf lekker vind zitte, niet boeiend over hoe 't eruit ziet
  zaterdag 6 april 2002 @ 12:18:42 #36
17782 choser
"for we are many"
pi_3741374
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 11:41 schreef Punica het volgende:
wat lul je nou dom, jij plaats iedereen wel makkelijk in een hoekje, je wist zelf niet eens hoe een punker eruit zag, hoe weet je dan wel dat ze geen jynx'n mogen dragen.

PS. ik heb spikes van 15 CM op me hoofd, knalrood, en binnenkort wordt dat een hanekam, wat maakt mij dat dan?

uhm... niet perse een punker ?
"Assasination is the extreme form of censorship."
pi_3741704
punkkleding bestaat niet imo, punk is een leefwijze blablabla, maargoewd... om tog maar antwoord op je vraag te geven... de meeste "punkers" dragen tog wel spijkerbroeken ofzoow met grote scheuren erin (met daaronder andere strakke broek/iets), euhmz, of van diej geruite bondagebroekdingiejs mwjah kilt kan ook nouja blablablaaa... lekker boeiend, draag gewoon wat je lekker vind zitten of dat nou een strakke broek mag zijn of een oversized jynx...
oja
pi_3811955
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 13:03 schreef punkslut het volgende:
punkkleding bestaat niet imo, punk is een leefwijze blablabla, maargoewd... om tog maar antwoord op je vraag te geven... de meeste "punkers" dragen tog wel spijkerbroeken ofzoow met grote scheuren erin (met daaronder andere strakke broek/iets), euhmz, of van diej geruite bondagebroekdingiejs mwjah kilt kan ook nouja blablablaaa... lekker boeiend, draag gewoon wat je lekker vind zitten of dat nou een strakke broek mag zijn of een oversized jynx...
Amen!
ben zelf "punker".. luister iig wel veel punk. En voor een genre waarin alles zou moeten kunnen en niets zou moeten word er altijd wel erg veel gezeken.
  vrijdag 12 april 2002 @ 17:59:25 #39
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3814496
zucht......

de broeken zijn NIET wijd....beetje omgeslagen boven kisten(dus nix skatewinkel)

soort van skins maar dan anders

pi_3817892
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 22:47 schreef Ska-te het volgende:
zucht......

de broeken zijn NIET wijd....beetje omgeslagen boven kisten(dus nix skatewinkel)

soort van skins maar dan anders

mjah die van mij zijn dus lekker wel wijd alleen dan van die gewone oude mannen nette broeken 37 maten te groot..
pi_3820148
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 12:01 schreef -Ma3stro- het volgende:

[..]

mjah die van mij zijn dus lekker wel wijd alleen dan van die gewone oude mannen nette broeken 37 maten te groot..

Hehe staat wel beter vind ik persoonlijk, maar dat meisje wil een standaard beeld van punk denk ik ofzow

Btw die broeken draag ik ook, zit ech chill

zaterdag 13 april 2002 @ 17:43:32 #43
17183 batje
met vleugeltjes
pi_3820418
Even buiten de discussie om:
veel punkers dragen ooit zwart geweeste, superstrakke spijkerbroeken, soms met de pijp omgeslagen, maar meestal gewoon afgeraffeld..

Zullen wel bij een 2e hands zaakje gehaald zijn, nieuw en punk is wel een aardige contradictie

pi_3995866
euh op die zelfde site waar jij dat plaatje vandaan vist:

en er staan er nog veel meer.

je kon geen broeken vinden op die plaatjes? leer eens kijken?

maar is dat punk? Hmm en the ramones dan? die zagen er echt niet zo uit, maar die vind ik toch echt wel punk
en als je op concerten kijkt zie je amper strakke broeken. wijd of 'normaal' maar ultiem-strak zie je amper.

en dan nog iets, zie je aan een broek of iemand punk is? als ik mn ma in een strakke ruitjesbroek stop is ze dan punk? als ik the casualties in hun onderbroek laat optreden, zijn ze dan niet meer punk?

punk is, net als andere stijlen, niet vast te leggen doormiddel van een paar regeltjes waarmee je iedereen kan indelen in een bepaalde stijl.

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  Overall beste user 2022 maandag 29 april 2002 @ 15:18:41 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_4003353
Waar moet ik mijn punkspullen kopen. Hoebedoellu devaluatie?

* Ulx vindt het wel ok om compleet tegendraads gekleed te gaan.
Bijvoorbeeld door een stropdas en een net overhemd te dragen als je naar een punkconcert gaat, of een hawaishirt naar een gothicfeest aan te trekken. Dat soort ongein. En ik koop ze gewoon in een willekeurige winkel. Voor mijn part de H&M.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_4004060
ja hawaiibloezen op gothicfeesten zijn altijd leuk

en dan hele vrolijke schmink op in plaats van zwart om je ogen..

moet je die blikken zien dan

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_4004105
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 20:23 schreef PuNkOrAmA het volgende:
Bij ons in de omgeving zijn er vrijwel geen echte punkers (qua uiterlijk dan). Nu vroeg ik me af: Hoe kleedt een punker zich eigenlijk? En dan met name wat voor soort broeken. Andere dingen heb ik al veel op foto's gezien. En waar koopt men die kleren? (omgeving Eindhoven?) Nouja ik hoor het wel Alvast bedankt
en ik maar denken dat zoiets van binnuit kwam, moet je per se laten ZIEN van wat voor muziek je houdt? doe gewoon aan wat je zelf leuk vind
  maandag 29 april 2002 @ 17:39:20 #48
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_4005294
quote:
Op maandag 29 april 2002 16:14 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:

[..]

en ik maar denken dat zoiets van binnuit kwam, moet je per se laten ZIEN van wat voor muziek je houdt? doe gewoon aan wat je zelf leuk vind

Ik vind dat het gewoon een keuze moet zijn. Ik heb ervoor gekozen dat ik niet meer als een standaard Metalhead eruit wil zien, maar dat ik kleding draag dat in combinatie met de persoon het Metalhead-zijn wel uitdraagt. Waarom zou dat bij Punk niet kunnen?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_7878076
ik ben wel punker en maak ook zelf m`n kleding
even een tip:
haal een paar oude spijkerbroeken van zolder en haal een fles glorix flikker dat over je broek heen en kijk naar het resultaat
ik heb een oude leren jas ergens van een rommelmarkt gehaald
er zitten nu 110 metalen spikes door heen een x aantal patches op en een stuk blauw/paars bont op m`n schouder
m`n jas weegt nu zo`n 7 kg tis zwaar maar wel leuk
want er zijn een hoop mensen die naar je toe komen van waar koop je die kleding en blablabla

ooh je kan ook een paar spuitbussen halen spuit je gewoon je jas een end onder pleur er patches op van de bands waar jij van houd en haal je jas een paar keer door de modder

[Dit bericht is gewijzigd door punkisnotdead op 13-01-2003 19:09]

pi_7879569
Op http://www.sykospark.net/punk/ staat precies beschreven hoe de echte punker zich kleedt en gedraagt. Wel precies de regeltjes volgen hoor anders ben je nooit een echte punker!!!
Je moet je namelijk wel aan de punknormen houden anders ben je geen echte punker die schijt heeft aan alles en iedereen. Er staat precies hoe je bollocks kweekt.

Veel succes en post je ook even een foto als je klaar bent met je make-over?

TA! RA! NIS!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')