Btw, ben ik nou een wannabee punker ofzo omdat ik Jynx'n draag ?
Klinkt allemaal beetje denigrerend hiero
PS. ik heb spikes van 15 CM op me hoofd, knalrood, en binnenkort wordt dat een hanekam, wat maakt mij dat dan?
Je vraagt ook nog eens wat je dat maakt als je een hanekam hebt. Wie is er hier nou gericht op hokjes?
Ik draag jynx'n omdat ik ze lekker vind zitten, niet om ergens bij te horen ofzo, zo'n strakke broek vin'k gewoon geen pan.
ik vind alleen niet dat je zo makkelijk over iemand kan oordelen.
magoed. no offense verder.
Er bestaat geen punkkleding! Zolang het maar niet in de buurt komt van een of ander populair / modieus iets.
Zo goed?
quote:uhm... niet perse een punker ?
Op zaterdag 06 april 2002 11:41 schreef Punica het volgende:
wat lul je nou dom, jij plaats iedereen wel makkelijk in een hoekje, je wist zelf niet eens hoe een punker eruit zag, hoe weet je dan wel dat ze geen jynx'n mogen dragen.PS. ik heb spikes van 15 CM op me hoofd, knalrood, en binnenkort wordt dat een hanekam, wat maakt mij dat dan?
quote:Amen!
Op zaterdag 06 april 2002 13:03 schreef punkslut het volgende:
punkkleding bestaat niet imo, punk is een leefwijze blablabla, maargoewd... om tog maar antwoord op je vraag te geven... de meeste "punkers" dragen tog wel spijkerbroeken ofzoow met grote scheuren erin (met daaronder andere strakke broek/iets), euhmz, of van diej geruite bondagebroekdingiejsmwjah kilt kan ook
nouja blablablaaa... lekker boeiend, draag gewoon wat je lekker vind zitten of dat nou een strakke broek mag zijn of een oversized jynx...
de broeken zijn NIET wijd....beetje omgeslagen boven kisten(dus nix skatewinkel)
soort van skins maar dan anders
quote:mjah die van mij zijn dus lekker wel wijd
Op vrijdag 12 april 2002 22:47 schreef Ska-te het volgende:
zucht......de broeken zijn NIET wijd....beetje omgeslagen boven kisten(dus nix skatewinkel)
soort van skins maar dan anders
quote:Hehe staat wel beter vind ik persoonlijk, maar dat meisje wil een standaard beeld van punk denk ik ofzow
Op zaterdag 13 april 2002 12:01 schreef -Ma3stro- het volgende:[..]
mjah die van mij zijn dus lekker wel wijd
alleen dan van die gewone oude mannen nette broeken 37 maten te groot..
Btw die broeken draag ik ook, zit ech chill
Zullen wel bij een 2e hands zaakje gehaald zijn, nieuw en punk is wel een aardige contradictie
en er staan er nog veel meer.
je kon geen broeken vinden op die plaatjes? leer eens kijken?
maar is dat punk? Hmm en the ramones dan? die zagen er echt niet zo uit, maar die vind ik toch echt wel punk
en als je op concerten kijkt zie je amper strakke broeken. wijd of 'normaal' maar ultiem-strak zie je amper.
en dan nog iets, zie je aan een broek of iemand punk is? als ik mn ma in een strakke ruitjesbroek stop is ze dan punk? als ik the casualties in hun onderbroek laat optreden, zijn ze dan niet meer punk?
punk is, net als andere stijlen, niet vast te leggen doormiddel van een paar regeltjes waarmee je iedereen kan indelen in een bepaalde stijl.
* Ulx vindt het wel ok om compleet tegendraads gekleed te gaan.
Bijvoorbeeld door een stropdas en een net overhemd te dragen als je naar een punkconcert gaat, of een hawaishirt naar een gothicfeest aan te trekken. Dat soort ongein. En ik koop ze gewoon in een willekeurige winkel. Voor mijn part de H&M.
en dan hele vrolijke schmink op in plaats van zwart om je ogen..
moet je die blikken zien dan
quote:en ik maar denken dat zoiets van binnuit kwam, moet je per se laten ZIEN van wat voor muziek je houdt? doe gewoon aan wat je zelf leuk vind
Op vrijdag 05 april 2002 20:23 schreef PuNkOrAmA het volgende:
Bij ons in de omgeving zijn er vrijwel geen echte punkers (qua uiterlijk dan). Nu vroeg ik me af: Hoe kleedt een punker zich eigenlijk? En dan met name wat voor soort broeken. Andere dingen heb ik al veel op foto's gezien. En waar koopt men die kleren? (omgeving Eindhoven?) Nouja ik hoor het welAlvast bedankt
quote:Ik vind dat het gewoon een keuze moet zijn. Ik heb ervoor gekozen dat ik niet meer als een standaard Metalhead eruit wil zien, maar dat ik kleding draag dat in combinatie met de persoon het Metalhead-zijn wel uitdraagt. Waarom zou dat bij Punk niet kunnen?
Op maandag 29 april 2002 16:14 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
en ik maar denken dat zoiets van binnuit kwam, moet je per se laten ZIEN van wat voor muziek je houdt? doe gewoon aan wat je zelf leuk vind
ooh je kan ook een paar spuitbussen halen spuit je gewoon je jas een end onder pleur er patches op van de bands waar jij van houd en haal je jas een paar keer door de modder
[Dit bericht is gewijzigd door punkisnotdead op 13-01-2003 19:09]
Veel succes en post je ook even een foto als je klaar bent met je make-over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |