quote:Waar maak je je dan druk om??
Ben gewoon jezelf,
dan doe je al gek genoeg. Nog iets... het zijn niet de KLEREN
die je maken wat je bent/wil zijn, maar het zijn de denkwijze,
muziek en karakter die je wel/niet punk, alto, skater, gabber
enz... maken.
maar ja.. als hij dat wilt..
quote:daar vind je écht geen punk kleding hoor.. hooguit wat alto/skate dingen...
Op vrijdag 05 april 2002 20:33 schreef PieuX het volgende:
stap 1: ga naar een optreden van een punkband
stap 2: kijk goed rond
stap 3: ga naar een skate winkel
stap 4: koop ze
quote:dus punkers lopen alleen in zelfgemaakte kleding rond? we hebben het nu over punkers uit het jaar 2002 en niet over hippies van 30 jaar terug
Op vrijdag 05 april 2002 20:42 schreef waspman het volgende:
daar vind je écht geen punk kleding hoor.. hooguit wat alto/skate dingen...
quote:Hij bedoeld denk ik patches en zo er zelf op..
Op vrijdag 05 april 2002 20:44 schreef PieuX het volgende:[..]
dus punkers lopen alleen in zelfgemaakte kleding rond? we hebben het nu over punkers uit het jaar 2002 en niet over hippies van 30 jaar terug
quote:misschien wel ja, dan koopt hij zijn patches maar in de skatewinkel
Op vrijdag 05 april 2002 20:54 schreef JAMsper het volgende:[..]
Hij bedoeld denk ik patches en zo er zelf op..
Maar kan je aub de omschrijving bij Cypress Hill veranderen? "Cypress Hill, een mix tussen negermuziek en metal"
Negermuziek? Kom op he gast. Noem het dan rap ofzo, maar negermuziek klinkt wel zo ongelooflijk denigrerend.
begin in dit topic nu geen discussie over deze muziek. Daar lopen in /30 (muziek) al de nodige topics over, het was ff aan de topicstarter gericht
quote:Hihi, dan moet je er ook bijzetten dat er
Op vrijdag 05 april 2002 21:03 schreef keeper het volgende:
Maar kan je aub de omschrijving bij Cypress Hill veranderen? "Cypress Hill, een mix tussen negermuziek en metal"
Negermuziek? Kom op he gast. Noem het dan rap ofzo, maar negermuziek klinkt wel zo ongelooflijk denigrerend.
begin in dit topic nu geen discussie over deze muziek. Daar lopen in /30 (muziek) al de nodige topics over, het was ff aan de topicstarter gericht
Ik weet dat er op mijn site staat dat dat kleren niet boeien en daar ben ik het nog steeds mee eens. Maar ik vroeg me gewoon af wat voor kleren ze dragen en hoe ze daar aan komen. Ik heb toch niet gezegd dat ik ze wil gaan kopen . Ik wil ook geen punker zijn ofzo want ik weet dat ik dat gewoon niet ben. Ik ben niet hard genoeg om mijn ouders enz... zoveel pijn aan te doen met mijn uiterlijk
dan zouden die echt zelfmoord plegen als ik met een hanenkam ging rondlopen.
Ik heb trouwens ook genoeg punk foto's gezien en ik heb ook vaak zat op concerten gelopen maar toen lette ik er niet op en als ik nu foto's zie zijn ze vaak te onduidelijk of staan er geen broeken op afgebeeld.
[Dit bericht is gewijzigd door PuNkOrAmA op 05-04-2002 21:36]
quote:sjah da's dus punk
Op vrijdag 05 april 2002 21:32 schreef PuNkOrAmA het volgende:[..]
Hihi, dan moet je er ook bijzetten dat er
achter staat. Dus het is niet helemaal serieus bedoeld eigenlijk.
Ik weet dat er op mijn site staat dat dat kleren niet boeien en daar ben ik het nog steeds mee eens. Maar ik vroeg me gewoon af wat voor kleren ze dragen en hoe ze daar aan komen. Ik heb toch niet gezegd dat ik ze wil gaan kopen
. Ik wil ook geen punker zijn ofzo want ik weet dat ik dat gewoon niet ben. Ik ben niet hard genoeg om mijn ouders enz... zoveel pijn aan te doen met mijn uiterlijk
iets wat je niet zomaar 123 in de skatewinkel kan kopen, da's voor de wannabe skatepubertjes
quote:inderdaad
Op vrijdag 05 april 2002 21:03 schreef waspman het volgende:
[afbeelding]maar blijkbaar heb ik een verkeerd idee van punk dus..
quote:Ok. Die
Op vrijdag 05 april 2002 21:32 schreef PuNkOrAmA het volgende:
Hihi, dan moet je er ook bijzetten dat erachter stond. Dus het is niet helemaal serieus bedoeld eigenlijk. Maar oke ik heb het veranderd was inderdaad beetje onfatsoenlijk.
quote:En daarover. Tja, bij punk boeit het niet echt wat je precies doet, als je je maar afzet tegen de gevestigde ordetoch.
Ik weet dat er op mijn site staat dat dat kleren niet boeien en daar ben ik het nog steeds mee eens. Maar ik vroeg me gewoon af wat voor kleren ze dragen en hoe ze daar aan komen. Ik heb toch niet gezegd dat ik ze wil gaan kopen. Ik wil ook geen punker zijn ofzo want ik weet dat ik dat gewoon niet ben. Ik ben niet hard genoeg om mijn ouders enz... zoveel pijn aan te doen met mijn uiterlijk
quote:Ja daar heb je gelijk in... maar ik ben geen punker zoals ik al eerder zei
Op vrijdag 05 april 2002 21:39 schreef keeper het volgende:
Tja, bij punk boeit het niet echt wat je precies doet, als je je maar afzet tegen de gevestigde ordetoch.
[Dit bericht is gewijzigd door PuNkOrAmA op 05-04-2002 22:22]
Kijk dit zijn bijvoorbeeld foto's van punkers. Maar ik kan heel onduidelijk, of niet zien wat voor broeken ze dragen. Daarom startte ik dit topic omdat ik daar benieuwd naar was. Ik start het dus NIET om dat ik de kleren zelf wil gaan kopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |