Waarom zit ik nu op fok danquote:Op zondag 15 maart 2009 09:29 schreef geelkuikentje het volgende:
Meerdere opties:
- Zet je een DVD op
- Zet je TV op een andere zender
- Zet je TV uit
Klaar
Heeft dat iets met je tv te maken, kan ook zeggen ga auto rijden, ga met jezelf spelen, ga vissen, ga een dakkapel bouwen enzovoorts. Dat heeft ook geen hout te maken met tv kijken net zoals fokkenquote:
Wel dat ik dus door die kerkshit me tv uitzette en toch maar op de pc ben gegaanquote:Op zondag 15 maart 2009 09:39 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Heeft dat iets met je tv te maken, kan ook zeggen ga auto rijden, ga met jezelf spelen, ga vissen, ga een dakkapel bouwen enzovoorts. Dat heeft ook geen hout te maken met tv kijken net zoals fokken
Je kan ook genieten van het lekkere weer, hier ziet het er super zonnig uit!quote:Op zondag 15 maart 2009 09:40 schreef Silaz het volgende:
[..]
Wel dat ik dus door die kerkshit me tv uitzette en toch maar op de pc ben gegaan![]()
Hoe heet die afro in je avatar ook alweer?quote:Op zondag 15 maart 2009 09:42 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je kan ook genieten van het lekkere weer, hier ziet het er super zonnig uit!
Bob Rossquote:Op zondag 15 maart 2009 09:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoe heet die afro in je avatar ook alweer?![]()
Vroeger keek ik altijd knetterstoned hoe hij zo'n landschap schilderde met een paar simpele lijntjesmooie tijd
quote:Op zondag 15 maart 2009 09:20 schreef Silaz het volgende:
Wie kijkt er nou naar, op het handjevol ouwe mensen wat niet naar de kerk kan..![]()
En dan heb je ook nog zo'n figuur als David Maasbach ofzoiets. Ik zapte er net langs en wtf, die kerel denkt dat hij zo'n amerikaanse pastoor is ofzo,
arnolquote:Op zondag 15 maart 2009 10:34 schreef Bredewout92 het volgende:
Wie in de zoon van god gelooft heeft eeuwig leven
Ik heb altijd in mezelf gelooftquote:Op zondag 15 maart 2009 10:34 schreef Bredewout92 het volgende:
Wie in de zoon van god gelooft heeft eeuwig leven
17k mensen keken er vorige week volgens SKO.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:18 schreef koningdavid het volgende:
Gasten als Maasbach die kopen gewoon tijd in bij bijv. SBS.
Er kijkt idd geen hond naar denk ik. Het grootste deel van hun doelgroep zit dan zelf in de kerk.
Gewoon ik was met mijn ouders een rondreis aan het maken door Amerika en toen gingen we ook daar kijkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |