Wees gerust, zie Hara's post.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*defensief plankje bevestigt bij aarsholte*
quote:
Nope, en ik gebruik mijn mobiel toch nauwelijks ( én sms-en kost me teveel moeite en geldquote:Op zondag 29 maart 2009 03:20 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, dat het 's nachts laat is en je in een romantische/sentimentele stemming raakt en mensen kwijlerige smsjes gaat sturen?
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nope, en ik gebruik mijn mobiel toch nauwelijks ( én sms-en kost me teveel moeite en geld)
Natuurlijk, maar ik ben liever even niet verliefd omdat ik dan nogal overdreven romantisch wordquote:Op zondag 29 maart 2009 03:24 schreef Fascination het volgende:
[..]Jeetje zeg, maar als je een chickie hebt moet je haar toch schattige smsjes sturen?
Of raak ik nu een gevoelige snaar.
Och wat lief.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ben liever even niet verliefd omdat ik dan nogal overdreven romantisch word![]()
kan ik nu even niet hebben
Weet waar je aan begint he! al die lui die dan ''EN WORDT HET NIET ALWEER TIJD VOOR EEN VRIENDINNETJE'' gaan vragenquote:Op zondag 29 maart 2009 03:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och wat lief.
Ik doe ook niet meer aan verliefdheid, zonde van m'n tijd.![]()
Tantesquote:Op zondag 29 maart 2009 03:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint he! al die lui die dan ''EN WORDT HET NIET ALWEER TIJD VOOR EEN VRIENDINNETJE'' gaan vragen
Ik heb een oom, die kom ik drie keer in het jaar tegen en het enige waar hij het met mij over kan hebben is : 'Zeg, waar is die vriend van jou?'quote:Op zondag 29 maart 2009 03:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint he! al die lui die dan ''EN WORDT HET NIET ALWEER TIJD VOOR EEN VRIENDINNETJE'' gaan vragen
ja daagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Take Me Out FOK!-editie discussie topic
De eerstvolgende keer dat ik hem tegenkom is met oliebollen eten op 31 december. Niet de moeite dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan die oom van je ja.
Wat lief.quote:
ik wil de topickiller!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lief.
Yoooooouuuuuuuuuuuuuuuuu don't understand me.!
Zijn ook klassiekers.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef Susi het volgende:
Draaiden mijn ouders vroeger altijd veel in de auto, Joyride en How Do You Do natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |