quote:
Ik snap dat nooit, dat vrouwen van harige mannen kunnen houden, ja ik vind snel iets harig.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
HOE KUN JE DAT NU NIETS VINDEN!:!?!?!??!?!?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neee ga nou maar gewoon foto's uit die reeks van de eerste foto posten.
Tieft opquote:
Oh dat deed m'n vader wel eens als hij een tijdje niet geschoren had, z'n gezicht langs mijn gezicht halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Zon 'baard'is vaak sexay, tot je hem moet zoenen. Maar goed, ik zal Sawyer nooit zoenendus mag hij zijn 'baard' houden
Jij hebt een baard?quote:
Alleen omdat ie lui is, hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat deed m'n vader wel eens als hij een tijdje niet geschoren had, z'n gezicht langs mijn gezicht halen.Dat doet pijn man, lamlul.
![]()
Je kunt altijd over 'm dromen.!!
[..]
Jij hebt een baard?
Shenkie.quote:
STOMME KOOOI!!!!1!1!1!!111!11quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
Dit kan ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
's ochtends heb ik daar nooit tijd voor en 's avonds nooit zin
Mwoah, meer dat ik me weinig scheer dan dat het een baard te noemen is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat deed m'n vader wel eens als hij een tijdje niet geschoren had, z'n gezicht langs mijn gezicht halen.Dat doet pijn man, lamlul.
![]()
Je kunt altijd over 'm dromen.!!
[..]
Jij hebt een baard?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |