Waarom zou ik tegen geenstijl moeten zijn? Ik vind het echt de moeite niet waard. Boeit mij het nu of ze een zender krijgen of niet. Nu FOK er baat bij heeft heb ik dan overwogen om het te doen, en besloten het te doen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je betaalt wel belasting.. nouja, minimaal, maar toch. En je hebt toch ook principes? Komt die slechte vergelijking: Dat kindjes in India sterven terwijl ze nike-voetballen maken, what do I care, ik kom toch niet in India.
Gaat wel jóuw belastinggeld heen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegen geenstijl moeten zijn? Ik vind het echt de moeite niet waard. Boeit mij het nu of ze een zender krijgen of niet.
Sta je vrij in.quote:Nu FOK er baat bij heeft heb ik dan overwogen om het te doen, en besloten het te doen.
Ja, nieuwe genres verkennen is altijd goed. Ik bedoelde instrumentale trip hop in de stijl van BSBD, maar ja, ze hebben eigenlijk wel een unieke stijl, of mix van stijlen, nu ik erover nadenk. Ik ga gewoon je Last.fm in de gaten houden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
eeeeh, dat is een goede vraag eigenlijk.
ik ben nog veel genres aan het verkennen, dus ik weet of ik er meer soortgelijk spul heb![]()
Doel je op triphop, instrumentaal, of gewoon iets ''vets''?
Ja, ook naar die andere zenders die van mij weg mogenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaat wel jóuw belastinggeld heen.
[..]
Sta je vrij in.
Ben trouwens benieuwd, want sinds ze eigendom van de Telegraaf zijn, zijn ze in principe niet meer onafhankelijk. En een publieke omroep mag geen binding hebben met een commercieel bedrijf.
So that makes it alright?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ook naar die andere zenders die van mij weg mogen
knap dat je over mijn kromme zinnen hebt gelezen, ik doe het je niet naquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nieuwe genres verkennen is altijd goed. Ik bedoelde instrumentale trip hop in de stijl van BSBD, maar ja, ze hebben eigenlijk wel een unieke stijl, of mix van stijlen, nu ik erover nadenk. Ik ga gewoon je Last.fm in de gaten houden.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
Hahahahahah Syb is nog maar een broekie
Ja, snel ben ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
knap dat je over mijn kromme zinnen hebt gelezen, ik doe het je niet na
ik heb je overigens gewoon ge-add, is veel makkelijker![]()
om je even duidelijk te maken dat er altijd baas boven baas is..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Sorry Harajuku.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
NIET DIE STOMME PLAATJES VAN HAAR DOEN
quote:
Ja, dat doet me óók weer vrij weinigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Oehh Harajuku. let's get down and dirty."
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat doet me óók weer vrij weinig
Wat een harses
Neee ga nou maar gewoon foto's uit die reeks van de eerste foto posten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Waar val je op? Dan zoek ik even iets.
SAWYERquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Waar val je op? Dan zoek ik even iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |